Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dc game Creative Commons License 2011.02.18 0 0 15175

Hali nekem is így kezdte, aztán nálam a diódasorból adta meg magát 3 dióda.+ lesütötte a feszabájzót .

A végére nem volt töltésem, a diódasort viszont csak egyben lehet cserélni. 21000.- az egész javitatás.

Előzmény: feher gabi (15171)
Viktorboy Creative Commons License 2011.02.18 0 0 15174

Szia!

 

Grat. hozzá, ügyes vagy. Mennyi időnként kell vizet tölteni bele amúgy?

 

Üdv Viktor

Előzmény: svgyula (15168)
arthur877 Creative Commons License 2011.02.18 0 0 15173

Fesszabályzó csere. 2-3 ezer HUF, 5 perc.

Előzmény: feher gabi (15171)
vwopel Creative Commons License 2011.02.18 0 0 15172

ékszíj? generátor?

 

lehet csúszik,

ha nem, akkor mérni kell töltést

Előzmény: feher gabi (15171)
feher gabi Creative Commons License 2011.02.18 0 0 15171

csaó az lenne a kérdésem hogy mitől van az hogy minden oksa a verdával de ha felengedem 3000-fölé akkor világít a töltésjelző de ha visszaengedem vag elváltok elmúlik?

vwopel Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15170

álj álj álj

valamit félre értettél

 

""és reggeli indítás után már a várakozás is megvan...:)""

 

ez mennyi???

 

 

""indítás után 1 kis várakozás esetleg,""

 

ez se teljesen egészséges, pont ezért említettem:-D

 

favorit ( igaz még karbis volt) 2cm plussz,  ( lehet tultöltötték )

 

olaj csere, stb

1 hónap mulva jön vissza ( más miatt)

nézem az olajat, 2 cm plussz ???!!!!

 

kérdem mit csinál ezzel???

mondja : reggel beindítja, lefőz 1 kávét, megissza, és ,,langyos ,, ótóval indul dolgozni ( 2km)

 

Előzmény: lerbubu (15169)
lerbubu Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15169

Gyertyákat kicseréltem és reggeli indítás után már a várakozás is megvan...:)

A termosztát kb 2 3 hónapos...a 3 km-en meg nem nagyon tudok változtatni...marad a gyakori nívózás és rendes bemelegítés!

Köszönöm a hozzászólásodat megerősítettél a véleményünkben! :)

Előzmény: vwopel (15150)
svgyula Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15168

Szia! Az enyémet saját magam készítettem az utólsó csavarig az elektronikát is!

De több fajta is van nem csak egy és kissebb nagyobb általában a legkissebb is 1400cm3 ig jó.

Ez volt az oldal: http://hhopower.hu/

vagy ezt:http://www.teszvesz.hu/auto_motor_alkatresz/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/onindito_generator/fogyasztas_csokkento_hidrogen_generator_hho_21cell_1438163794.html

de van itt profi cucc is igar euróért :http://www.hho-generator.de/gende/technische-daten.htm

aztánstb........................... és még..................................

szóval rengeteg csak idő kell átnézni és szelektálni! mert azt muszály sok a kokler!

Előzmény: Viktorboy (15154)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15167

Nem hinném, hogy normális jelenség. Az enyém pl nem csinál ilyet. Talán a motortartó bakokat lenne érdemes ellenőrizni.

Előzmény: Atis325 (15166)
Atis325 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15166

Sziasztok, olyat szeretnék kérdezni valakitől, hogy mitől lehet az, hogy egy Felicia 1,3 MPI, 40 kW-os bizonyos fordulatokon jobban remeg a motor, pl. alapjáraton meg olyan 3000 körül, ez sebességben is meg üresjáratban is! Nem tudom, hogy ez normális-e? Az a baj, hogy az egész kasztni remeg tőlle :( Előre is köszönöm a válaszokat, mindenkinek további szép napot!

dc game Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15165

OTT KELL LENNI MERT, JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ NEKÜNK.

Előzmény: SkodálatosDani (15164)
SkodálatosDani Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15164

Skoda - Lada Párbaj a Kakucsringen!

 

 

Bővebb infó:

http://ow.ly/3Xrzc

Abczola Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15163

Sebesség fokozat függő a leszabályozás tapasztalataim szerint. Egyszer megnéztem hol van a fordulat vége  kb 5800- és 7000 körül vannak (1.3 MPI, 68LE), de addig nagyon szépen, egyenletesen pörög fel. Nem tudod széthajtani.

Előzmény: Skodabajnok (15148)
Epeter01 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15162

Igaz azt is utálnám, ha hibátlan lenne :)

Előzmény: Epeter01 (15161)
Epeter01 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15161

Annyira azért nem :)

Előzmény: dc game (15160)
dc game Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15160

"Kivéve a Felicia amit valaki kilopott a NASA fejlesztők kezei közül, és piacra dobta európában"

 

Pffff.

te azt egy nagy felicia fun lehetsz. :D

az biztos h, ezek az atuók még menni fognak egy darabig, minimális ráfordítás ellenében persze.

amikor valaki már a 3. új autót veszi mert nem éri megjavítan. :D

Előzmény: Epeter01 (15155)
stemplis Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15159

1. Szelepállítás 15 ezer km után.

2. Nem hiszem, hogy van köze hozzá, inkább hőfokjeladó vagy valami kontakt hiba valahol...

Előzmény: kekl (15146)
Epeter01 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15158

Nekem is kb ennyi, és alíg várom, hogy +5 fölé menjen a hőmérséklet és átülök a drótszamárra :)

Előzmény: Pityuuuu (15157)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15157

Nyomnám én, ha tényleg csak ennyi lenne. Sajnos nekem 11 km egy irányba. Ennyit már nem vállalok be :D

Előzmény: vwopel (15156)
vwopel Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15156

""Szerintem tuti, hogy a 3 km a ludas.""

az magában még nem lenne gond

 

"". Ennyit még -20-ban is kibír az ember.""

 

akkor nyomjad:-)))

Előzmény: Pityuuuu (15151)
Epeter01 Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15155

Ez bizony így van.

Korábban már több különböző helyen is olvastam, hogy az autógyártók a mai technológiákal és anyagokkal gond nélkül meg tudnák építeni az örökéletű autót, ami nem romlik el.

Na de ez olyan lenne, mintha levágnák az aranytojást tojó tyúkot, tehát nem teszik. Így aztán sosem lesz hibátlan autó.

Kivéve a Felicia amit valaki kilopott a NASA fejlesztők kezei közül, és piacra dobta európában :)

Előzmény: dc game (15153)
Viktorboy Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15154

Hali!

 

Ez enegem is érdekel, de nincs vízhajtás, a weblaon van egy másik szerkentyű ami hasonló, gondolom az is jó lehet. Magán a kütyün te állítottáL vagy csak beraktad? Ha jól olvastam vásárlás előtt kell mondani hogy milyen típushoz kell?  Menetteljesítmény nem változott?

 

Üdv Viktor

Előzmény: svgyula (15138)
dc game Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15153
Jogos de nézzük mivan ez mögött.
A világ legjobb autòja a Rolls-Royce és ezt senki nem vitatja szerintem.
mind minőségben mind felszereltségben maga a luxus, amit az ára tükröz, ezáltal viszont nincs akkora kereslet rá és nem is gyártanak annyit évi 100db és akkor lehet sokat is mondtam amig más gyártók a 10-20szorosát is letolják negyed ennyi árért.
Ami ebből adódik h, nem is csinálhatják olyan minőségben hisz akkor telitődne a piac és a drága gyártósor pedig leálhatna. mert nem lenne aki vegyen autót.
inkább gyártanak szarabb minőséget de folyamatos piacuk van és van rá kereslet lévén mindenki u.a. a minőséget gyártja a nagy fejlődés az meg arra jó h, kisebb pénzből lehesen legyártani, és nagyobb a haszon.
egy klima előálitása hol kerűl 350e ft-ba.
és mégis annyi az ára.
erröl ennyit.
Előzmény: johannes. (15149)
stenlie Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15152

Sziasztok!

Szeretnék teljesítményt mérni görgős fékpadon, tud esetleg valaki ajánlani olyan helyet, ahol nem tízen ezrekért mérnek?

Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.17 0 0 15151

Szerintem tuti, hogy a 3 km a ludas.

 

Én azt is megkérdőjelezném, hogy ilyen távra minek kocsi? Én lennék a legboldogabb, ha 3 km-re lenne a melóhelyem. Az nagyon kényelmes tempójú sétával maximum fél óra. Biciklivel meg 10 perc sincs. Ennyit még -20-ban is kibír az ember.

Előzmény: vwopel (15150)
vwopel Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15150

3 km, sz@r gyertyák, indítás után 1 kis várakozás esetleg, talán a hőgomba még hidegebbnek látja a motort, hamar nyitó termosztát, stb-stb és már folyik is a benya a hengerfalon.

Előzmény: lerbubu (15147)
johannes. Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15149

Én is úgy gondoltam korábban,hogy a kaszni legyen jó a többi nem számít de kicsit változott a véleményem.Előszőr is ha veszek egy motort,arra nincs garancia,hogy mennyit futott,tehát lutri.Felújítani megérné de egy autónál nem csak a hengerek állapota számít,ugyanannyi kilométer van a vezérműtengelybe,csapágy,futómű,....stb és ez egy drágább autónál elég szép összegre kijön.A Felinél szerintem sem egy nagy összeg egy generál és a járulékos alkatrészek is viszonylag olcsók.

A kasznit házilag lehet kezelni de a motort nem tudjuk a szobában meggenerálozni.

Azért döntöttem úgy korábban,hogy azt az autót aminek a motorját már felújítani sem lehetett olcsón,inkább eladom és nem veszek egy használt és bizonytalan előéletű motort.

Nekem sem tetszik,hogy rohad de legalább megy és megbízható.

 

Egyébként sem értem a mai gyártókat,az Audi is jó kasznikat gyárt de hiába ha öregen is olyan drága hozzá az alkatrész,hogy nem kell senkinek.Jó múltkor láttam egy A8-ast első tulaj 150-200 ezer körül volt a motorban,gyönyörű és szervízkönyves.

850-re volt hírdetve magánszemélytől.Emlékszem még mikor ki volt rakva a szalonban annakidején,25 milla volt a 4.2-es. Csak 24 millát vesztett az értékéből.

Pedig nem rohad :-)

 

És csodálkoznak ha annyi autó van a roncstelepen,ahelyett,hogy a sok részben felesleges design fejlesztést a megfizethető alkatrészek irányába terelnék.

Akkor a 20-30 éves kaszni is járkálhatna az utcákon felújított motorral.

Az összes autógyártó panaszkodott a válság kirobbanásakor de az új formatervre meg a sok prototípusra mégis volt pénz.Ráadásul még azt merik mondani,hogy technika meg fejlődés.A sok nagytudásúnak a pofája alá dörgölném az 1922-es tervezésű motorjainkat.Megbízható,megy,olcsó az alkatrész stb. és eltelt lassan 90 év.

Az autók megbízhatatlanabbak,drágák és még a szervizek sem tudják sokszor mi a bajuk ha megáll.

Na mindegy már messzire megyek.

Előzmény: dc game (15144)
Skodabajnok Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15148

Nem szabályoz le az elektronika ?

Akkor lehet én vagyok eltájolva ! :-)

Én úgy tudtam , és mondák is 1-2 Feliciás ( 1.3 MPi ) ismerősöm , hogy leszabályoz !

Én még személy szerint nem próbáltam és nem láttam ezt a jelenséget ennél a motor típusnál ezért nem állítanám , hogy leszabályoz .

De ne énekeltesd a Skodádat 7000 körűl !!! :-D

Nézd meg ezeket a videókat !

Itt leszabályoznak !

 

Pl.:

 

Előzmény: tiglinc (15089)
lerbubu Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15147

Kísértetiesen hasonlít az eset az enyémhez!... :S

Nekem azzal kiegészílve hogy a benzin eddig tisztázatlan okokból összekeveredett az olajjal...

Ötlet vlakinek?

Előzmény: kekl (15146)
kekl Creative Commons License 2011.02.16 0 0 15146

Uraim!

1. Szelepállítás hány ezer km-ként esedékes 1.3MPI motornál? Házilag végezhető? (fojtószelep tisztítás már megy :-))

2. Hideg indításkor olyan, mintha csak 3 henger menne (egyenlőtlen működés). Gyertyacsere aktuális volt már, megtörtént, de változást nem tapasztalok. Kérdésem, hogy ehhez lehet köze a fojtószelepnek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!