Mindkettővel egyetértek, bár számomra kifejezetten vonzó a FL eleje is, mondhatni részben amiatt választottam és rendeltem meg az autót. Sürgős lenne, de inkább várok 2-3 hónapot, annyival jobban tetszik a FL mint az elődje, sokkal vonzóbbnak tartom, mint a mostani Passatot. Erről feleségemnek ugyanez a véleménye, az sem elhanyagolható szempont.
...hogy lett a vége a "visszanyomhatatlan"* dugattyúnak egy komplett hátsó nyeregcsere fékcsövekkel?
Én inkább szakműhelybe vinném az autót ahol a többivel megegyező anyagú és méretű csövet építenének be!
*: A hátsó nyereg dugattyúi az elsőkkel ellentétben nem visszanyomhatóak a kézifék automatika miatt, azokat külön erre a célra használható célszerszámmal lehet alaphelyzetbe állítani.
Nem a wattokkal indokoltam, sajnálatos, hogy számodra nem ment át a lényeg. Olvasd el néhány korábbi hozzászólásomat, abból megtudhatod - ha érdekel - milyen viszonyban állok az autóhifivel.
Azt vedd figyelember, hogy 1 db "csipogó" (hangszóró) van a műszertáblában. Ha az épp más hang kiadásával van elfoglalva, nem lesz irányjelző kattogás!
Pl. ha nem kötöd be magad és bim-bam megy folyamatosan, addig más hangot nem tud megszólaltatni.
Nemrég vettem az Octaviát és észrevettem, hogy szorul a jobb hátsó fékem.
Próbáltam visszanyoni a dugatyút, de nem akart nagyon mozogni. Az lett a vége, hogy két új nyereg, két új tárcsa, új betétek és új gumifékcsövek. De amikor megláttam a fém csövet, nem voltam boldog:
Nem forog a gumifékcső oldalon a hollander és valaki úgy szerelte, azaz meg van nyomorgatva és meg van egy kicsit csavarodva.
Így meg nem merek közlekedni.
De ahogy olvastam a hozzászólásokat elvileg "sima" réz csövet gyártattathatok hozzá???
A halogénes lámpa indexe szerintem is kicsit béna, de nekem amúgy tetszik ez a dupla lámpa is.
Azt viszont nem tudom megérteni, hogy hogy nem lehet így 10+ év után sem megcsinálni, hogy a tekerőgombos fejegységen a bekapcsológomb ikonja ne legyen elfordulva :)
Az a "csipaindex" a halogén fényszórónál, szerintem mindent visz.
Tartják magukat a hagyományokhoz, már az O2-t is egy korabeli Mercihez próbáltak hasonlóvá tenni "ráncfelvarrás" címén, és csúnyább lett, mint volt. Itt dettó. Szerintem az Octavia már túlzottan zavarja a Golf piacát, más okot nem látok a "szándékosan csúnya" megoldásokra.
Az is lehet, piacot akartak a Milotec-nek (ha megvan még). :)
Jut eszembe, az endoszkópos kamerát végig lehet nyomni a szellőzőn szeribted? És vissza is lehet húzni? :) Bő 1 cm (talán 1.5 cm) a feje, nem tudom. milyen szűk kanyarok lehetnek a szellőző csövekben.
Nekem se tetszik ott belül az irányjelző, de még mindig jobb, mintha a DRL lenne ott, mint az O3-nál...az a megoldás talán egyedül a Golf 6-nál nézett ki elfogadhatóan.
Az is csoda, hogy a ledes DRL-t engedte a konszern a halogénes lámpánál.
Én az első lámpával nem vagyok kibékülve továbbra sem (és nem igen vagyok egyedül...), azt néztem, az elválasztó csíkra nem lehet-e valami üvegnek kinéző matricát ragasztani. :) De sokat nem érne az sem, a külső téglalap formára nincs mentség, extra rettenetes. Betudom ezt is a "direkt rontsunk rajta valamit" hadműveletnek.
Hello srácok!
Sajnos azóta se találok ilyen közepkonzol keretet mint amilyet a "csiga" topiktársunk feltett! A Skoda szalonokban néznek rám bután! Ha valaki segitene konkrét ötlettel azt nagyon megköszönném! (külföldi oldalakon csak ezüst színű van)
(Az az alap hátsó lámpa nem kéne...tiszta olyan, mintha az O3 (extraként rendelhető) ledes lámpája lenne, csak a dupla csíkból törölték volna a külsőt...)
Az az alap hátsó lámpa nem kéne...tiszta olyan, mintha az O3 (extraként rendelhető) ledes lámpája lenne, csak a dupla csíkból törölték volna a külsőt...
Szevasztok vettem egy octavia 1 1.9TDI 66kw es szeretnem a kotelezo dolgokat kicserelni rajta amit egy autovasarlasnal szoktak hasznalt autonal , olaj , vezerles, filterek stb ..szeretnem kerni segitsegeteket ki mien markat ajal nekme es mien olajat szoktatok hasznalni
> Ha nem szánsz rá legalább fél napot a biszbaszok tanulmányozására, a használatival a kezedbe, (attól függetlenűl, hogy logikusan van felépítve a menűrendszer), szívni fogsz egy ideig.
Á, megkérdezem a fiamat, az gyorsabb, mintha bemagolnám :-) Úgyis nagyon rácuppant :-D
Köszöm mindannyiotoknak a kedvességeteket, látom, jó társaságba kerültem!
A két hiba egyelőre megoldódott: a kikapcsolt infotainment figyelmeztetés abból adódott, hogy a multifunkciós kormánykeréknek nevezett űrhajó-kezelőszerven eltekertem egy gombot, miszerint a navigátort mutassa az kis képernyő ott elöl. És hát ha kikapcsolja az ember, akkor nincs mit mutatni... Még logikus is.
A másik, az indexhang is újra van. El tudom képzelni, hogy amikor egy parkolóban ismerkedtem a repülőgép pilótafülkéjét állva hagyó gombrengeteggel, akkor egyszer úgy indítottam, hogy nem ment végig a checklist, hanem egyszerre forgattam a kulcsot végig. Majd meglátjuk, hogy ha erre külön figyelek, akkor is elő fog-e fordulni megint. Ha igen - hát akkor szerviz.
Jaj, annyira jó vezetni ezt az autót... A Focust is nagyon szerettem, de az egy nagyon fapados kivitel volt. És dízel, nyilván egészen más karakterisztikával. Meg ebben a ló is kétszer annyi (illetve háromszor, mert a Focusnak pont a turbója makkant meg, és így az amúgy sem túl combos 75 lóerő egyből lement érzésre 50-re, ennek meg 150).