Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BBéci Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72980

 Mindkettővel egyetértek, bár számomra kifejezetten vonzó a FL eleje is, mondhatni részben amiatt választottam és rendeltem meg az autót. Sürgős lenne, de inkább várok 2-3 hónapot, annyival jobban tetszik a FL mint az elődje, sokkal vonzóbbnak tartom, mint a mostani Passatot. Erről feleségemnek ugyanez a véleménye, az sem elhanyagolható szempont.

Ízlésekről nem szabad vitatkozni.

Előzmény: Pierr_Kardán (72970)
Octi19 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72979

...hogy lett a vége a "visszanyomhatatlan"* dugattyúnak egy komplett hátsó nyeregcsere fékcsövekkel?

Én inkább szakműhelybe vinném az autót ahol a többivel megegyező anyagú és méretű csövet építenének be!

 

*: A hátsó nyereg dugattyúi az elsőkkel ellentétben nem visszanyomhatóak a kézifék automatika miatt, azokat külön erre a célra használható célszerszámmal lehet alaphelyzetbe állítani.

Előzmény: Pécz Dávid (72972)
BBéci Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72978

 Nem a wattokkal indokoltam, sajnálatos, hogy számodra nem ment át a lényeg. Olvasd el néhány korábbi hozzászólásomat, abból megtudhatod - ha érdekel - milyen viszonyban állok az autóhifivel.

Előzmény: fepeti001 (72956)
lobelt77 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72977

A fekete keret,amiről küldted a képet,az a columbusé?

Előzmény: Draganovic (72962)
www.octinfo.com Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72976

Azt vedd figyelember, hogy 1 db "csipogó" (hangszóró) van a műszertáblában. Ha az épp más hang kiadásával van elfoglalva, nem lesz irányjelző kattogás!

Pl. ha nem kötöd be magad és bim-bam megy folyamatosan, addig más hangot nem tud megszólaltatni.

Előzmény: Szipolykaa (72953)
paddyjoe Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72975

Noh, ha már úgyis volt cicaszem, akkor a csipás macska logikus lépés volt! :-)

Előzmény: (M)Ákos (72957)
braun Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72974

És ahogy látom, még mindig nem sikerült a kormányra költöztetni a tempomat kezelőszerveit. 

Előzmény: Pierr_Kardán (72970)
nohab Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72973

Ez ergonómiai baklövés, a tekerőgomb sokkal hatékonyabb.

 

 

Egyetértek. A Volvo is elásta magát nálam a V90 műszerfalával.

 

Egyébként belülről nem látható a lámpa, ha már bent vagy, akkor nem zavar a lámpa kinézete, 

 

Ha ez így működne, akkor az alufelni mint olyan nem létezne.

Előzmény: Pierr_Kardán (72970)
Pécz Dávid Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72972

Nemrég vettem az Octaviát és észrevettem, hogy szorul a jobb hátsó fékem.

Próbáltam visszanyoni a dugatyút, de nem akart nagyon mozogni. Az lett a vége, hogy két új nyereg, két új tárcsa, új betétek és új gumifékcsövek. De amikor megláttam a fém csövet, nem voltam boldog:

Nem forog a gumifékcső oldalon a hollander és valaki úgy szerelte, azaz meg van nyomorgatva és meg van egy kicsit csavarodva.

Így meg nem merek közlekedni.

De ahogy olvastam a hozzászólásokat elvileg "sima" réz csövet gyártattathatok hozzá???

Előzmény: www.octinfo.com (72939)
ralpar Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72971

A halogénes lámpa indexe szerintem is kicsit béna, de nekem amúgy tetszik ez a dupla lámpa is.

 

Azt viszont nem tudom megérteni, hogy hogy nem lehet így 10+ év után sem megcsinálni, hogy a tekerőgombos fejegységen a bekapcsológomb ikonja ne legyen elfordulva :)

Előzmény: Pierr_Kardán (72970)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72970

Ajjaj, a jobban felszerelt modellek fejegységéről eltűnt a manuális hangerő tekerő és fel/le nyomógombokkal helyettesítették :-((

 

Ez ergonómiai baklövés, a tekerőgomb sokkal hatékonyabb.

 

Egyébként belülről nem látható a lámpa, ha már bent vagy, akkor nem zavar a lámpa kinézete, a funkcionalitása pedig jobb lett a korábbihoz képest.

Előzmény: (M)Ákos (72957)
_Yasin_ Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72969

Az a "csipaindex" a halogén fényszórónál, szerintem mindent visz.

 

Tartják magukat a hagyományokhoz, már az O2-t is egy korabeli Mercihez próbáltak hasonlóvá tenni "ráncfelvarrás" címén, és csúnyább lett, mint volt. Itt dettó. Szerintem az Octavia már túlzottan zavarja a Golf piacát, más okot nem látok a "szándékosan csúnya" megoldásokra.

 

-Y-

Előzmény: VAG (72967)
nohab Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72968

Jut eszembe, az endoszkópos kamerát végig lehet nyomni a szellőzőn szeribted? És vissza is lehet húzni?

 

Jó kérdés, az a baj, hogy ha messze vagy a fejétól, akkor nem nagyon lehet irányítani.

Most egy olyanom jött, ami már mobillal is működik, lehet vele játszadozni :)

Előzmény: MZ/Y (72965)
VAG Creative Commons License 2017.02.13 0 1 72967

Le a kalappal: nem semmi, hogy a szánalmas orrkiképzéshez nem csak egy, hanem egyből két extraocsmány indexvariációt is kidolgoztak.

Előzmény: (M)Ákos (72957)
Draganovic Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72966

Az a baj hogy optikailag szemből ezek a lámpák összenyomják az autót olyan keskenynek tűnik tőlük így képeken.Nincs kiállása az autónak!

Előzmény: (M)Ákos (72963)
MZ/Y Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72965

Az is lehet, piacot akartak a Milotec-nek (ha megvan még). :)

 

Jut eszembe, az endoszkópos kamerát végig lehet nyomni a szellőzőn szeribted? És vissza is lehet húzni? :) Bő 1 cm (talán 1.5 cm) a feje, nem tudom. milyen szűk kanyarok lehetnek a szellőző csövekben.

Előzmény: nohab (72961)
Draganovic Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72964

WV-ékben amit te keresel az a második fekete lesz 26 eu a superskodán

 

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II/Octavia-II-dashboard-plate-for-COLUMBUS-units--manual-A-C-in-BLACK

 

Vagy ebay -rákeresel hogy skoda octavia MK2 trim vagy fascia panel stb ,de ott sem olcsóbb és ráadásul bontottak nem új.

 

A superskodán drágább de viszon új és gyári cuccok vannak csak.

Előzmény: Draganovic (72962)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72963

Nekem se tetszik ott belül az irányjelző, de még mindig jobb, mintha a DRL lenne ott, mint az O3-nál...az a megoldás talán egyedül a Golf 6-nál nézett ki elfogadhatóan.

Az is csoda, hogy a ledes DRL-t engedte a konszern a halogénes lámpánál.

Előzmény: nohab (72961)
Draganovic Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72962

Milyen kell két féle gyári van klíma szerint többféle ,na de mindegy van a nagy NAVI-is középkonzol ( colombus ) vagy Melody keret.

 

http://www.ebay.com/itm/SKODA-OCTAVIA-MK2-CENTRE-CONSOLE-DASHBOARD-CONTROL-TRIM-PANEL-SWITCHES-/282356533440?hash=item41bdc2c8c0:g:q78AAOSw-0xYR7YK

 

Én ilyenre cseréltem a feketét nekem a szürke jobban tetszett

 

 

 

Meg van az RNS 510-es "kis navis" innen itt van minden féle gyári én is innen rendeltem:

 

http://www.superskoda.com/scripts/zbozi.php?num_all=518&POCETMAX=200&Trideni=VahaProOddeleni%20desc,%20JmenoZbozi&KID=31

 

 

 

 

 

 

Meg van ilyen 1 DIN 2DIN keret ,de ezek hát izlés dolga ...

 

http://www.ebay.com/itm/Skoda-Octavia-Mk2-Single-Din-car-radio-stereo-conversion-trim-facia-plate-/151656761357?hash=item234f72880d:m:mdp_kuDvf55WS6aeBLlOLig

Előzmény: lobelt77 (72958)
nohab Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72961

Ez a lámpa extra fos ronda, nem tudok megbékélni vele. Ráadásul a halogénnek az indexe is bekerült legbelülre, amit kifejezetten utálok. Fúj.

Előzmény: (M)Ákos (72957)
MZ/Y Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72960

Ha nem titok, mibe fájt a gép? Nézted esetleg, mennyi újonnan kb. ugyanez?

Előzmény: Szipolykaa (72943)
MZ/Y Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72959

Én az első lámpával nem vagyok kibékülve továbbra sem (és nem igen vagyok egyedül...), azt néztem, az elválasztó csíkra nem lehet-e valami üvegnek kinéző matricát ragasztani. :) De sokat nem érne az sem, a külső téglalap formára nincs mentség, extra rettenetes. Betudom ezt is a "direkt rontsunk rajta valamit" hadműveletnek.

Előzmény: (M)Ákos (72957)
lobelt77 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72958
Hello srácok!
Sajnos azóta se találok ilyen közepkonzol keretet mint amilyet a "csiga" topiktársunk feltett! A Skoda szalonokban néznek rám bután! Ha valaki segitene konkrét ötlettel azt nagyon megköszönném! (külföldi oldalakon csak ezüst színű van)
Előzmény: ''csiga (72736)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72957

O3 FL képáradat cseh fórumról:

(Az az alap hátsó lámpa nem kéne...tiszta olyan, mintha az O3 (extraként rendelhető) ledes lámpája lenne, csak a dupla csíkból törölték volna a külsőt...)

Az az alap hátsó lámpa nem kéne...tiszta olyan, mintha az O3 (extraként rendelhető) ledes lámpája lenne, csak a dupla csíkból törölték volna a külsőt...

Pozitívum a ledes menetfény a halogénes lámpánál.

 

fepeti001 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72956

100 forint felárat nem ér.

 

Ez így, ennyire kategorikusan, wattokkal indokolva egy baromság. Hogy én is kategorikus legyek.

Ja igen: szerintem.

Előzmény: BBéci (72942)
lacko142 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72955

Szevasztok vettem egy octavia 1 1.9TDI 66kw es szeretnem a kotelezo dolgokat kicserelni rajta amit egy autovasarlasnal szoktak hasznalt autonal , olaj , vezerles, filterek stb ..szeretnem kerni segitsegeteket ki mien markat ajal nekme es mien olajat szoktatok hasznalni 

Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72954

> Ha nem szánsz rá legalább fél napot a biszbaszok tanulmányozására, a használatival a kezedbe, (attól függetlenűl, hogy logikusan van felépítve a menűrendszer), szívni fogsz egy ideig.

 

Á, megkérdezem a fiamat, az gyorsabb, mintha bemagolnám :-) Úgyis nagyon rácuppant :-D

Előzmény: Törölt nick (72948)
Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72953

Köszöm mindannyiotoknak a kedvességeteket, látom, jó társaságba kerültem!

 

A két hiba egyelőre megoldódott: a kikapcsolt infotainment figyelmeztetés abból adódott, hogy a multifunkciós kormánykeréknek nevezett űrhajó-kezelőszerven eltekertem egy gombot, miszerint a navigátort mutassa az kis képernyő ott elöl. És hát ha kikapcsolja az ember, akkor nincs mit mutatni... Még logikus is.

 

A másik, az indexhang is újra van. El tudom képzelni, hogy amikor egy parkolóban ismerkedtem a repülőgép pilótafülkéjét állva hagyó gombrengeteggel, akkor egyszer úgy indítottam, hogy nem ment végig a checklist, hanem egyszerre forgattam a kulcsot végig. Majd meglátjuk, hogy ha erre külön figyelek, akkor is elő fog-e fordulni megint. Ha igen - hát akkor szerviz.

 

Jaj, annyira jó vezetni ezt az autót... A Focust is nagyon szerettem, de az egy nagyon fapados kivitel volt. És dízel, nyilván egészen más karakterisztikával. Meg ebben a ló is kétszer annyi (illetve háromszor, mert a Focusnak pont a turbója makkant meg, és így az amúgy sem túl combos 75 lóerő egyből lement érzésre 50-re, ennek meg 150).

 

ÉS A GYEREK MÁRIS ELVITTE JÁTSZANI!!!!!!!!!!

Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72952

> Sorstárs, én is Fókából ültem át egy ilyen autóba:)

 

SMILE :-)

Előzmény: braun (72951)
braun Creative Commons License 2017.02.13 0 0 72951

és lecseréltük egy Skoda Octaviára (1.4 TSI, kombi, egy éves, 35 ezer km, közepes mennyiségű extra).

Sorstárs, én is Fókából ültem át egy ilyen autóba:)

Előzmény: Szipolykaa (72943)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!