No ott mar gond van mivel az nem loghat csak ugy le. Annak bele kene lrnnie kotbe a legrendszerbe. Vagy is a karbi es a legszoro koze van bekotve gyarilag. Ott vagy barkacsolt valaki es hulye volt mind a seg. Ha barkacs volt azzal azt erte el h blokba a por is be tudd jutni es koptat mind az allat. Ha nem barkacsolt senki akkor lehet csak lecsoszot a cso a csokrol.
rugalmasabb lett, indul szépen azonnal és végsebig gyorsul, nem érezni most a torpanást sem. végsebességre az az igazság nem éreztem változást. az első fék is alakul. most nem merem majd használni amíg nem lesz bent a patron :/ jobb volt tudatlanul húzni neki :)
megkérdem a szigethalmi embert (RICAMBITUTTO) tud-e adni, ha összejön jelzem egyből.
Lehet, hogy csak hézagoló-gyűrü nem volt a varióban. 5000-ért már kafa szíjak vannak. Variónként változik, mások a dőlés-szögek. Teljes tuning ( csak kihajtás ) első-hátsó varió, ékszíj, nem úszod meg 40-alatt. Más a gyári dőlésszög, és a malossi. Megzabálja a szíjat.
Még annyi, ha a membrán elszállt, és beszívta a blokk, az cumi is lehet. Van iridium ( nagyon erös ) mágnesem, 1-próbát megér, hátha kijönnek a darabok, és nem kéne bontani.
Ha leállításnál szinte mindíg hallasz egy csattanó hangot, akkor 90%, hogy jó a szabadonfutód. Amennyiben minarelli blokkos vagy, megúszod a szabadonfútó-hibát 2-4-ezer körül. A varió mögött van, egy műanyag korong. Nehéz visszarakni, ha még nem csináltad. Valamint a fogaskerekek egyben vannak-e? Akksid is okozhatja a bajt, ha tönkrement. Relé is lehet. Látatlanban nehéz.
Örülök neki, hogy motor lett a vasból. Gyakorlatilag nem is volt drága a műtét, és legalább megy is. Lényeg annyi, hogy " patronod " már van, ráadásul olajos, nem zsíros. Csak villaszár kell. De minél hamarabb, hiszen csak a jobb oldali, rugózós telódon fekszik a motor. Ne jöjjön be egy durva kátyu, mert akkor törik a csavar, és még perecelsz is. Karburátor-beállításhoz mit szólsz? Megy a gép, de enni is fog többet.
UCB Zoli, köszi a mai műtétet, rugalmasabb lett, szépen húz végig, rakparti 70es tempót tudja tartani gond nélkül.
A indítási gebasz (próbálgattam azóta) valószínű, hogy a csak tökig behúzott fékkarnál kapcsoló lámpakapcsoló miatt volt :)
A teljes sikerhez keresnék 50-eshez bal első felső villaszárat, próbáltam a képen bejelölni, sajnos a gátlót nem lehetett belehajtani, szét van rohadva belülről.
Hat igy h cserelni kell az inditot nem lehet mrgmondani. A hajtas fedelet le kell venni es megnezni a fogakat nincsen e letorve serulve valami. Ha lehet hsjtas fedel nelkul inditozni akkor megkell nezni mi tortenik. De valszeg szabadonfutot kell cserelni. De nem biztos szetszedni es megnezni kell.
Tudnátok segíteni abban, hogy, ha indításkor kerepel az önindító (forgatja, de kattog elég erősen, mint amikor a kocsin bendixet kell cserélni), akkor az egész önindítót cserélni kell-e, vagy esetleg javítható?
Mi a fene kerul ket hetbe a szij csere. Gates es Dayco szijbol is helyekben al a szij. Majdnem minden boltban van? Meg mi a kulonleges abban a szijban amit olaszbol jon? ugyan az a gates vagz szerintem inkabb Dayco szijat kapsz majd. A 100 scarara nem jo az 50 szij.
Üdv! Ma elszakadt a hajtás szíjam. Mikor megéreztem, hogy baj lehet, kb 5-700 métert tudtam menni. Érdeklődni szeretnék, hogy ez a szíj jó lehet hozzá? Mert a szerelő 10 napra ígérte, mert olaszból rendeli hozzá a szíjat. MIvel futárkodom vele, ezért nem igazán tudok ennyi időt várni erre a szíjra most. Azt majd később felrakjuk, ha ez már kifutotta magát. Nem tudom szokás -e ide linket betenni, de ez lenne az: http://shop.motorline.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=9359&option=com_virtuemart&vmcchk=1&Itemid=61
Mivel nem vagyok robogó szerelő, és nem tuningolt az enyém, hanem egy sima 100 4T, ezért nem tudom, hogy ez azért ajánlott tuningolt motorokhoz, mert erősebb, jobban bírja a forgást (forgatást), vagy teljesen más, mint ami nekem kell?
Igy nem lehet megmondani. Szerelo feladta?! Hm akkor rossz helyre vitted. Keres egy masikat aki ert is dolgokhoz es nem csak annak mondja magat. Az milyen 50 scarad van mert 4T es 2T is es nem mindegy h melyik.
üdv.érdeklődni szeretnék tőletek,van egy 50 es apriliám,hazafelé menet meg állt. karbit kipucoltam,gyújtás van tökéletes minden,de nem tudom elinditani,mégegy durranást sem produkál, akár mennyit küztetem. elvittem szerelőhöz,ő is feladta. kérem segitsetek, ha van ötlet mi lehet vele. üdv. józsi.