Favoritot vegyél bele, az már 93 fokon bekapcsol. A sarukat nem fontos kicserélni, rámegy a gyári is, csak egy kicsit ferdén. Az enyém is úgy van már vagy 4 éve..
Lehet hogy ráférne egy külső -belső hűtőtisztítás is.
én is lengyel utángyártott termosztátot vettem 1 éve... nem hiszem h szar lenne máris.
azt elfelejtettem írni, hogy nyáron városi lassú haladásnál totál felmegy a víz háromnegyedig, be is kapcsol a venti, de csak hosszú egyenes után hül le. szerintem nem kellene ennyire melegednie.
Hogy lenne már mindegy.. ha magasabb hőfoknál nyit...nekem a gyári akkor kapcsolt amikor 110 fok környékén járt a mutató(lehet hogy az én gyárim már rossz volt). Persze az üzemi hőfok elérése szempontjából mindegy. Ha a termosztát nyitva van, vagy hamar nyit akkor nem éri el a 85 fok körüli üzemi hőfokot.
Nálam a favorit ventillátorkapcsoló gomba-lengyel zégeres termosztát+ház kombináció hozta meg a sikert. 85-95 fok közt mozog a vízhőfokom folyamatos haladás és dugóban araszolás közt. Gyári termosztáttal folyamatos haladás mellett nem ment fel 75 fok fölé.
csaó az lenne a kérdésem hogy mitől van az hogy minden oksa a verdával de ha felengedem 3000-fölé akkor világít a töltésjelző de ha visszaengedem vag elváltok elmúlik?
Sziasztok, olyat szeretnék kérdezni valakitől, hogy mitől lehet az, hogy egy Felicia 1,3 MPI, 40 kW-os bizonyos fordulatokon jobban remeg a motor, pl. alapjáraton meg olyan 3000 körül, ez sebességben is meg üresjáratban is! Nem tudom, hogy ez normális-e? Az a baj, hogy az egész kasztni remeg tőlle :( Előre is köszönöm a válaszokat, mindenkinek további szép napot!
Sebesség fokozat függő a leszabályozás tapasztalataim szerint. Egyszer megnéztem hol van a fordulat vége kb 5800- és 7000 körül vannak (1.3 MPI, 68LE), de addig nagyon szépen, egyenletesen pörög fel. Nem tudod széthajtani.