én csak azon csodálkozom hogy csak hidegen nem akar indulni csak és kizárolag a napi első elinditásnál most voltam kint megpróbálni indítani du. 2 kor álltam le vele pöc röf indult.
Igaza van Szabinak.A forró vizes müvelet az halottnak a csók.Inkább szedd ki a porlasztókat és forditsad ki a nyomó csöveket ugy hogy a porlasztókat rá tudjad kötni és ugyinditsad a gépet közben meg nézétek a porlasztást nem e cseszekedik valamelyik.
Én azt szeretem, mikor feldobnak egy "hülye" kérdést.
Például, nem indul be a traktor mi lehet a baj? Az istenért, hány kib@szott alkatrészből áll az a motor és hozzá egy kis kémiai folyamat. Mi vagyok/vagyunk, jövőbe látók?
Honnan tudjam mi a baja, innen a monitor elöl.... Van bizonyos hibajelenség amiből, biztosra tudja az ember mi a gond.
De, ha valaki nem veszi a fáradságot, hogy gondolkodjon az úgy járt, ha nem kap "kielégítő" választ.
Egy hibánál minden eshetőséget végig kell vizsgálni.
Aztán ha valami információm nincs meg, megkérdezem.
De akinek semmi fogalma nincs a dologról, annak leírhatod egy regényben, akkor sem fogja tudni megcsinálni. Akinek nem inge, nem veszi magára.
Evvel nem azt akarom írni, hogy ne kérdezzen ezentúl senki semmit sem.
lehet de már mindent kipróbáltam és nem jó???? hát ilyen a világon nincs ráadásul uj minden!!több ideget megettem eddig mint amikor még tervben sem volt hogy szétszedjük!
Csak azért írtam, mert ma már másodszor rakta be. Aki fog tudni válaszolni fog rá, csak már mindenki melózik és csak este ér ide. Csak poénnak szántam.
Te ettől türelmesebb vagy..... most viszont, már a tököm ki van az MTZ kormányrendszerrel.... (kivéve Orbit) Nem csak engem zaklatnak vele a jótyúkon. :DDD
Nincs benne nyomás Pzoza! Baszi a munkahenger fordítani a kereket.....
Viccet félretéve mérd meg először hány bár a nyomás a rendszerben. Nehéz kormánynál ezzel kell kezdeni. Lehet a szabályzó szart be, nem állít elő kellő nyomást. A kormáynkockában a koronás anyát mennyire húztad meg?
Szerintem ha habosodott és a kormányod is nehéz volt akkor nézd meg a nyomás szelepedet mert a haveromnak most derült ki ,hogy 2 hétig az szivatta.Tehát az ő problémálya is ez volt.Nehézkes kormány és habosodás.Vaószinü a felujitás során valami szenyeződés került oda.
Teljesen tanácstalan vagyok. Kormány gondjaim vannak.
Nagy holtjáték miatt indult az egész. A kormány tekerés nehézségével nem volt gond.
Kormánycsiga persellyel és azzal a középső két oldalas fogas alkatrész cserével nehéz lett a kormány tekerése. Kiderült, hogy a fogasléc nekifeszült a difi automatának. Hézag be lett állítva, kormány ok. Kevés volt az olaj benne , hidraulika olaj beleöntve , olaj habosodott. Összes olaj lecserélve hidraulikára, kormány jó. Egy héttel később semmi hozzányúlás, kormány nehezen tekerhető. Fogasléces munkahenger szétszedés, csavar lelazulva kb. 1 cm hosszan. Gumigyűrűk kicserélve. Semmi javulás. Hát már csak a szervószivattyú maradt csere, NS-14-re. NS-10 volt. Semmi javulás. Ja és a 3 rugó rövidítése sem javított semmit.