Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.11.25 0 0 18477
már csak az a (költői) kérdés, hogyez hozni vagy vinni fogja a szavazatokat... :-)))
Előzmény: AcidMan (18475)
cyber.greg Creative Commons License 2009.11.25 0 0 18476
Az a sok világító színes tábla nagyon "németosztrákos"!
Előzmény: AcidMan (18475)
AcidMan Creative Commons License 2009.11.25 0 0 18475
http://index.hu/gazdasag/magyar/2009/11/24/m6_valasztasra_kesz_a_sztrada/

A képek miatt.
Rooger Preed Creative Commons License 2009.11.23 0 0 18473
Izé, kimaradt a mondatom egy része :p

"A többi szakasz esetén meg olyan rossz hogy külön van szedve"
Előzmény: Törölt nick (18470)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.23 0 0 18472

nif brékingnyúz:

 

- Elkészült a Jászberény elkerülő szakasz II. üteme

http://www.nif.hu/hirek/360

(érthetetlen, hogy mé nem tartottak ökörsütést, hiszen egy ilyen nagy ugrását az emberiségnek illene méltó módon megtorolni...)

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2009.11.23 0 0 18471

Én ezt a névadásban kiélt kreativitást sem értem. Mi a fasznak kell feleslegesen czifrázni, miért nem lehet egyszerűen M10?

 

szerintem ua. van, mint a 4es esetében: még véletlenül sem M4, hanem "új 4es főút"...

 

gondolom ezzel akarják hangsúlyozni, hogy ez nem egy gyorsforgalmis nemzetközi tranzitút, csak 1 szaros kis főutacska...

 

 

Agyamra megy, mikor a rádióban is folyton 2/A-znak...

 

akkó mán 2en vagyunk... :-)

Előzmény: AcidMan (18467)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.23 0 0 18470

A legbelső szakasz nem állami feladat. Oldja meg az önkormányzat.

hát azt nem is számoltam bele, az a 25km felett van...

 


A többi szakasz esetén meg nem olyan biztos hogy külön van szedve.

az említett 25km 3 szakaszra: A1, A2, B

(a szóban forgó 4km az A2)

Előzmény: Rooger Preed (18469)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.11.22 0 0 18469
A legbelső szakasz nem állami feladat. Oldja meg az önkormányzat.

A többi szakasz esetén meg nem olyan biztos hogy külön van szedve.
Inkább menjen 4-5 párhuzamos projekt és amelyik jobban halad az engedélyeztetések, területszerzések szempontjából ott hamarabb megkezdeni a munkát.
Előzmény: Törölt nick (18466)
BoGar Creative Commons License 2009.11.22 0 0 18468
Igen, azzal annak idején hülyeséget csináltak. Lehetett volna M0 észak, mint most összezavarni az ambereket, hogy már nincs 2A, van M2 meg M0 meg 2.
Előzmény: AcidMan (18467)
AcidMan Creative Commons License 2009.11.22 0 0 18467
Én ezt a névadásban kiélt kreativitást sem értem. Mi a fasznak kell feleslegesen czifrázni, miért nem lehet egyszerűen M10? Agyamra megy, mikor a rádióban is folyton 2/A-znak...
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.22 0 0 18466

tekintve, hogy a zegész 1 apró szakasz (25km), meglehetősen szánalmas ez a szarakodás...

 

ezt már 10 éve, az M2vel együtt meg kellett volna építeni, legalább félpályán, nem húzni, mint a rétestésztát...

Előzmény: Rooger Preed (18465)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.11.22 0 0 18465
Gondolom az M10 is szét lesz szedve apró szakaszokra, mint a M85 és M86.
Előzmény: Törölt nick (18463)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.21 0 0 18464

Nekem is az volt az első benyomásom, hogy jól nem vezet sehonnan sehova ..

Macibb
Előzmény: Törölt nick (18463)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.21 0 0 18463

persze:  az M0 id. végcsp. kialakításához mindenképp szükséges ez a szakasz...

 

(a többire meg hajráérünk arra még...)

 

amúgy ez a 4 km-ke önmagában xart sem fog érni, nem kerül el semmit (az ócsan körforgót leszámítva...)

 

az ürömi leágazásnál meg jó lenne minél előbb egy körforgót fabrikálni... (gondolom ott körforgóba akarják bekötni az ottani trombita csp. szárát...

 

 

 

Előzmény: D H (18462)
D H Creative Commons License 2009.11.21 0 0 18462
arra van ésszerű magyarázat, miért épp ezt a szakaszt építik meg elsőnek?
valahogy azt gondolnám, hogy éppen a tervezett M0-től befelé eső szakaszt lenne célszerűbb megépíteni 1. lépésben, utána csak az AUCSAN elkerülőt.

(akár Aquincum-i híd helyéig, akár a Vörösvárira rávezetve)
BoGar Creative Commons License 2009.11.20 0 0 18461
Mekkora gáááz!
Előzmény: kvte (18460)
kvte Creative Commons License 2009.11.19 0 0 18460

Jé, ott fog elmenni az Aucsan mellett!        :-)))))

 

 

 

Előzmény: Hanzi13 (18458)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.19 0 0 18459

navégre, valami értelmes fejlemény...

 

az meg talán nem is baj, hogy nem gyorsforgalmi, csak főúti besorolású lesz, legalább nem kell rá matricát venni...

Előzmény: Hanzi13 (18458)
Hanzi13 Creative Commons License 2009.11.19 0 0 18458
M10 avagy újabban 110. sz. főút prezentáció nif honlapjáról.Szerintem az építés kezdése 2 éven belül várható.
cssz74 Creative Commons License 2009.11.18 0 0 18457
Ausztria is tele van ilyenekkel...
Előzmény: comad (18428)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.18 0 0 18456

A támaszköz bármekkora lehet, feltéve, hogy a hajók elférjenek.

 

elférnek azok a 100m-es támaszközben is...

 

a dunán kb. 120m környékén van az optimum: ez még 1xű felszerkezettel áthidal6ó, és a pillérszám is elfogad6óan alacsony... (lásd: sexárdi)

 

 

A pillérszám-csökkenés valóban lehet költségcsökkentő tényező, erről nyilatkozzon az, aki ehhez ért.

én aztse tartom kizártnak, hogy a 300mes medernyíláshoz tartozó 2 böszmepillér TÖBBE kerül, mint a 120m-hez tartozó 3,5 kispillér... (1+300/120)

 

ésakkor még ott van a SOKKAL SOKKAL drágább felszerkezet...

 


Faszparasztként valószínűsítem azért, hogy egy öttámaszú felsőpályás gerendahíd olcsóbb egy kosárfülesnél, vagy egy ferdekábelesnél. Nem véletlenül ezek épülnek a világban elsöprő többséggel.

najó, de nekik nincs VILÁGREKORDER kosártapsifülesük, nekünk meg van, beeee.... :-))

 


A megyeri híd elefántságát sikertelenül törpíteni hivatott rissz-rossz, art-dekós pillércsúcsdíszítés, meg a teljesen felesleges üvegezés nyilván csak költségnövelő tényezők.

 

szerintem meg jól néz ki... csak azt a qrva kilátót ne spórolták volna le... :-))))

 

amúgy: 18452

Előzmény: felucca (18455)
felucca Creative Commons License 2009.11.18 0 0 18455
A támaszköz bármekkora lehet, feltéve, hogy a hajók elférjenek. A pillérszám-csökkenés valóban lehet költségcsökkentő tényező, erről nyilatkozzon az, aki ehhez ért.

Faszparasztként valószínűsítem azért, hogy egy öttámaszú felsőpályás gerendahíd olcsóbb egy kosárfülesnél, vagy egy ferdekábelesnél. Nem véletlenül ezek épülnek a világban elsöprő többséggel.

A megyeri híd elefántságát sikertelenül törpíteni hivatott rissz-rossz, art-dekós pillércsúcsdíszítés, meg a teljesen felesleges üvegezés nyilván csak költségnövelő tényezők.
Előzmény: Törölt nick (18454)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.18 0 0 18454

a szögedi az extradosed... :-))

 

a kérdés ennél azé komplikáltabb...

 

ugyanis az adott műszaki peremfeltételek mellett (fő támaszköz méret), valóban ezen konstrukciók jelentik a műszaki-gazdasági optimumot...

 

úgyhogy a kérdés valójában az, hogy valóban indokoltak ezen támaszköz méretek, vagy ezek csakis azért lettek akkorára szabva, hogy jónagy faszverő hidat lehessen verni...

 

 

nekem mögvan a dújvárosi hídról készült werkbúk...

 

olyanokat írnak benne, hogy: a nagyobb fesztáv miatti pillérszám csökkenés jelentős költségmegtakarítást eredményez még úgyis, hogy a masszívabb felszerkezet többletköltségét is figyelembe vesszük...

 

 

namost ez nyilván igaz 1 millau viaduktnál, ahol 80-270m magas pillérekkel kell számolni, azonban egy dunahíd vonatkozásában ez szemen szedetten pofátlan hazugság.

 

Előzmény: Rooger Preed (18453)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.11.17 0 0 18453
A Megyeri híd szép, csak tök fölösleges oda egy f@szverő híd (a dunaújvárosi kosárfüles és a szegedi feredekábeles detto).
Építsenek ilyen helyekre minél olcsóbb hidakat és éljék ki a műalkotási hajlamaikat egy Acuincumi, Albertfalvi vagy Galvani híddal Budapesten vagy pl egy déli híddal Szegeden.
Előzmény: felucca (18451)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.17 0 0 18452

ízlések és pofonok.

 

Kinek a pap, kinek a papné.

 

Sötétben minden tehén fekete.

Előzmény: felucca (18451)
felucca Creative Commons License 2009.11.17 0 0 18451
Hát, ez legalább olyan szépnek szánt, de ronda híd lesz, mint a megyeri.
Előzmény: Fricy (18449)
cyber.greg Creative Commons License 2009.11.17 0 0 18450
Das ist ein deutsche nyelvtörő.
Előzmény: Fricy (18449)
Fricy Creative Commons License 2009.11.17 0 0 18449
D H Creative Commons License 2009.11.16 0 0 18448
vagy ahogy az egyszeri ember kérdezte:
- Viccelsz?!? Remélem nem, mert viccnek azért durva lenne! :-)))
Előzmény: attus germanicus (18446)
D H Creative Commons License 2009.11.16 0 0 18447
halleluja!!!!
nem is tudom, miért nem látszik ez... :-))))))
Előzmény: attus germanicus (18446)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!