Azért ne felejtsük azt se, hogy vidéken mindig betáraztak az okmányirodák rendszámokkal.Nekem is épp hogy L-es lett, közben Káoszfalván meg már hónapokkal előtte túl voltak az LD-n vagy.A Fater előtem 1 hónappal vette a GP-t és KT-s rendszáma van.
Nekem 205/55 16-os.Mondjuk nem sok választásom volt, mert 16-os kerekekkel vettem a vasat.
Eleinte tartottam tőle, de ez már a 4. tél lesz és szerintem OK.És a Hankook gumi is jó.Volt már pár érdekes manőverem télen és eddig mindig tette a dolgát.:-)
Nyilván vannak nála jobbak, főleg hogy nem új, de egy telet még biztosan elmegy.
A 15-ös kerék elég kicsi, a Bravo meg viszonylag nehéz.Én rászánnám azt a +40-et.
Én "ajándékba" kaptam téli gumikkal a 15-ős lemezfelnit a kocsimhoz. Tapasztalatom szerint csak nagyon jó minőségű téli gumival használható ilyen keskeny kerék a csúszós utakon. Nekem csak alsó-középkategóriás gumit (Falken Eurowinter) adtak hozzá, így a teleim folyamatos kötéltáncnak minősülnek.(Kellett nekem a módosított program ugyebár...) Még hármasban is hamar kipörög a kerekem, és ehhez ne gondolj padlógázt....(Ahhoz öreg vagyok:-D )
Azt javaslom, ha teheted, inkább 16"-ban gondolkodj. Ha mégis 15", akkor viszont nagyon jó gumit válassz hozzá (ADAC teszt!!!).
Viszont utóbbi esetben lehet, hogy már annyi árkülönbség sincs a két verzió között .
KPD-... rendszámmal kicsi az esélye, hogy kis T-jet legyen. Bevezetéskor először a szívó benyás és az 1.9 8v dízel jelent meg a kétféle sport verzió kicsit később,majd megint kicsit később a kis t-jet. Jóval később az 1,6 dízel és a Multiair.
Nekem az 500-as eleinte nem tetszett, ma már igen, bár szerintem belül használhatatlanul kicsi és még a legextrább felszereléssel is igénytelenebb, mint az Ypsilonunk.
Az 500L nagyon tetszik,ezzel a 165 lovas motorral el is fogadnám,persze kötelezően a tartozék Lavazza kávéfőzővel. :-)))
Üdv a klubban és sok balesetmentes km-ert kívánok!
Ja és 16"-os legyen, a 15" már nagyon kicsi erre az autóra.Ha meg tudod oldani a 16"-ot is, akkor már csak az optika miatt is a nagyobb legyen felrakva.
bicolor felnije volt, az alapnak van? tempósan ment, csak a falvakban volt langsam.. meg is lepődtem -mikor előztem a kanyarodáskor-, hogy hölgy nyomja.. :)
Ugyanakkor nem értem, hogy mit fényezik ennyire az 500-ast úgy általában.Szerintem kibelökött torz egy vas és még csak nem is szép.Ez az 500L még formátlanabb.Mint valami elb@szott Renó Thalia...
ma tekertünk egy kicsit vidékre, BAZ megye.. ~320k , most először sikerült 7.5 átlagot elérnem a comp.-on! :) ez olyan 70% országút, többi pálya és city. holnap szerintem felkerülnek a téli papucsok.. hazafelé követtem egy Maranello-t (KPD-***), úgy láttam egy hölgy vezette, Pétervásárán elfordult.
Az a baj, h nálam sincs meg az ötlet. Az ún. lexus lámpa, vagy mi a tököm, ami ilyen ezüstös hatást kelt, magában tetszik, de mivel minden gagyi tuningon olyan van, ezért alapból nem kerülhet a Bravo-ra. :-) Ha viszont cserélném az elsőt vmi sötétítettre, mint mondjuk a facelift utaáni stock verzió, akkor a hátsó "mattosítása" sem lenne elvetendő ötlet. De mivel komolyan nem gondolkodom a dolgon, ezért csak ötletelés. ;-)
Ja, maga a gondolat egy másik hátsó lámpára meg innen származik: (:-D)
(hát, most ez nem lesz becsatolva, mivel nem hajlandó működni, de a lényeg, h téli képen, "kicsit" behavazva látható a hátsó lámpa, és az tetszik).