Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BBéci Creative Commons License 2017.02.14 0 0 73010

 Style, tehát multikormányos amivel kompatibilisek az említett fejegységek. Mindent tudnak, amit a gyári (tolatóradar, klíma, autó-menü), hiszen azok helyettesítése is a feladatuk.

Előzmény: Pierr_Kardán (73003)
BBéci Creative Commons License 2017.02.14 0 0 73009

 Ülésfűtést rendeltem, navi nem kell, van a telefonomban de sajnos jókora felárárt lesz a kinézett (Kenwood, Pioneer, Zenec) fejegységek mindegyikében.

Szeretem az erős autókat, de az 1,9 PDTDI-vel mégis elégedett vagyok, ugyanazt fogja tudni az Octavia is. Lesz Casco, de az önrész akkor is durva, ha törnek a drága lámpák. Igaz, nem volt rá példa 28 éve, de ki tudja.

Előzmény: Draganovic (72999)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2017.02.14 0 0 73008

Nekem is Ford Focusom volt az Octi előtt. Az igaz, hogy összességében sokkal több extra van az Octiban (a miénk Style felszereltségű), de egyes területeken a Focus volt a jobb. Pl. a Focusban 3 fokozatban lehetett állítani az elektromos szervókormány rásegítésének az erősségét, az Octiban csak 2 fokozatban lehet.

 

Vagy pl. a Focusban egyszerűen ki lehetett kapcsolni a biztonsági öv be(nem)kötöttségére figyelmeztető hangot, az Octiban ezt csak speciális eszközzel lehet megtenni.

Előzmény: Szipolykaa (73005)
BBéci Creative Commons License 2017.02.14 0 0 73007

 Tőlünk nyugatabbra a felszereltség része a szőnyeg, általában szövet, nálunk semmilyen. Az enyémben lesz, 5E1061550 a cikkszáma. Még a küszöbborításon gondolkozom.

Előzmény: f_zoli (72995)
Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.14 0 0 73006

:-)

Előzmény: Pierr_Kardán (73004)
Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.14 0 0 73005

Kokettáltunk egy gyönyörű, topázbarna darabbal, 45 ezer km volt benne, és Elegance kiépítés, na abban minden volt, xenon, meg kanyarkövető meg kisisten, aztán kiderült, hogy balesetes (az egész bal eleje javított, valószínűleg azért adta el a tulaj, mert számára totálkáros lett), a kereskedő meg egy sunyi kis pondró, szemmel láthatóan arra gyúrt, hogy beleszeretünk az autóba (nem álltunk messze ettől), úgyhogy inkább otthagytuk. Persze alkudni ott se lehetett, akkor sem, amikor nagy nehezen kiderült (magától nem mondta volna), hogy erősen javítva volt. Így lett az Ambition. Mondjuk nekünk már az első ködlámpa is nagy újdonság, nem beszélve a többi extráról. A Focusban volt egy manuális klíma mint extra, oszt kész.

Persze azt hiszem, nagy duzzogva azért meg tudnám szokni a xenont meg a kanyarkövetőt (egy hónapja azt se tudtam, hogy létezik ilyesmi :-D)...

Előzmény: Draganovic (72999)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2017.02.14 0 0 73004

Vagy bármilyen zenét veszel fel a kártyára, de a lejátszás megindulásakor megnyomod a pillanatstop gombot :-)

Előzmény: Szipolykaa (73002)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2017.02.14 0 0 73003

Mondanám, hogy ha multikormánnyal rendeled az autót, akkor a kormányon is tekergetős hangerőszabályozót kapsz, de nem hiszem, hogy a multikormány kompatibilis lenne a te cuccoddal, szóval neked valószínűleg nem éri meg multikormányt rendelni.

Előzmény: BBéci (72989)
Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.14 0 0 73002

Hehe, ez se rossz :-D

Előzmény: Octi19 (72991)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2017.02.14 0 0 73001

Gumiszőnyeg volt az egyetlen extra, amit ingyenesen bele tudtam alkudni az autóba a konfiguráláskor. Mondjuk én akkor vettem az autót, amikor éppen 18 % kedvezménnyel volt elérhető a kocsi, szóval azt mondtam, hogy egye fene...

Előzmény: f_zoli (72995)
Draganovic Creative Commons License 2017.02.14 0 0 73000

Pedig van hogy nem adnak hozzá és ez annyira pitiáner dolog hogy no komment!

Előzmény: f_zoli (72995)
Draganovic Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72999

Körülbelül annyiba is lenne ,igaz a xenon hiába kiforrott ,de még mindig drágább a gyártása .....de tény hogy nem annyi amennyiért árulják pl OFF autómba néztem egy adaptív xenon + LED kanyarkövetős 400 ezer ft Valeo törik az eleje két lámpa csak 800 ezer ft ,bontottat adnak 260 ezer ft-ért !

Alap a casco :)

 

Viszont nekem már régóta nincs halogénes ültem egy azon tipusban előbb halogénnal próbaként ,kerestem hol kell felkapcsolni a tompítottat aztán kiderült hogy égett mert autómatán volt ...esőben szinte semmit sem láttam ,ugyan az xenonnal felüdülés volt.

 

Már eleve ha veszek autót xenon,NAVI,ülésfűtés ,autómata ( előtte esküdtem a kézire ) meg még sok sok extra,ha van könnyű megszokni ( ilyen a lóerő is ) gyengébb autó sem kéne már .......

Előzmény: BBéci (72990)
Draganovic Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72998
Előzmény: lobelt77 (72977)
Draganovic Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72997

Az új adaptív xenonok klasszisokkal jobb mint a halogén xenon és xenon között is van külömbség ....de ez megint kinek mi éri meg .

Előzmény: BBéci (72990)
Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72996

Oh, ez jó tipp, köszi!!!!

Előzmény: (M)Ákos (72992)
f_zoli Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72995

Ha már rendelés, a (gumi) gumiszőnyeg nincs a listán, és azt hallottam, hogy nincs alapból se benne. Ez az esetedben is így van? Másvalaki esetleg mostanában? 

(Sok elbizonytalanító tényező van, pl. VW-nél ugyaniylen logikájú a lista, de jön bele ingyen, kereskedő átver és alkuba veszi, mikor eleve ingyen jön, stb. Hogy fordulhatna elő, hogy valami gyári, de ne lehetne kérni?) 

Előzmény: BBéci (72994)
BBéci Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72994

 Vezettem xenonos autót, DSG-set nem csak Tiptronicost és egyik sem okoz fájó hiányérzetet. Sokkal jobban zavar a vacak hangminőségű zene, akkor inkább dúdolok vagy fütyülgetek. Abban az esetben, ha a pénz nem számítana, mindkettőt megrendelném, de nem Octaviába, hanem mondjuk TT RS-be.

Előzmény: (M)Ákos (72993)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72993

Egy baj van a szipiszupi lámpával meg a DSG-vel: ha egyszer volt, akkor már nem szeretnél új autót nélküle.

Kinek mi okozott függőséget... :)

Előzmény: BBéci (72990)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72992

A RADIO és a MEDIA gombokkal váltogatod a hangforrásokat.

Ezt megteheted akkor is, ha éppen használod a navit - ne aggódj, fut az tovább a háttérben, és a NAV gombbal bármikor visszatérhetsz.

Megpróbálnám az AUX vagy a BT bemenetet, mert azok némák, ha nincs csatlakoztatva semmi.

Csak tipp volt, mert nálam pont az ellenkezője van: megy a zene, a navinak meg levettem a hangját, mert az nekem nem kell. :)

Előzmény: Szipolykaa (72988)
Octi19 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72991

Maximum csinálsz egy sokórás "csend".mp3 fájlt és azt játszod le média lejátszóban... ;-)

Előzmény: Szipolykaa (72988)
BBéci Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72990

 Szerintem a LED-es fényszóró (és a xenon is) irreálisan drága, a feléért talán elgondolkoznék rajta.

Előzmény: (M)Ákos (72984)
BBéci Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72989

 Autóban sokszor nincs idő arra, hogy az ember másodpercekig nyomogassa a gombokat, azért jobb a tekerős, mint a + -. Az is tény, hogy kormányról vezérelve (2001-es Clarionom is úgy működik) nincs jelentősége annak, mi van magán a készüléken.

Tehát ez legyen a legnagyobb probléma.

Előzmény: (M)Ákos (72986)
Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72988

Azt meg tudná nekem mondani valaki, hogyan oldható meg, hogy a navigátor be legyen kapcsolva, de a rádió ne? Nem tudom elhinni, hogy ha a rádión letekerem a hangot, akkor a navigátoron is lehalkul, ilyen nem lehet! (Agyvérzést kapok a rádiótól, én a csend hangjait szeretem hallgatni).

Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72987

> Azt vedd figyelember, hogy 1 db "csipogó" (hangszóró) van a műszertáblában. Ha az épp más hang kiadásával van elfoglalva, nem lesz irányjelző kattogás!

Pl. ha nem kötöd be magad és bim-bam megy folyamatosan, addig más hangot nem tud megszólaltatni.

 

Igen, ez megvan, persze így utólag nem tudok visszaemlékezni, hogy volt-e valami egyéb teendője éppen a hangszórónak :)

Előzmény: www.octinfo.com (72976)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72986

A nyomógombos hangerőszabályzó akár jó is lehet, csak működjön akkor is, amikor épp fullon megy a proci, mert tervezi az útvonalat.

Végül is a tv/házimozi/satöbbi távirányítóján is nyomógomb van, aztán jó az úgy...

Előzmény: Pierr_Kardán (72970)
Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72985

> Ha nem titok, mibe fájt a gép? Nézted esetleg, mennyi újonnan kb. ugyanez?

 

Nem titok. Éppen majdnem 18 ezer euró volt (Berlinben élünk). Most pont egyhavi megélhetésre elég, ami a számlánkon maradt :-) Újonnan ennyiért egy alapkiépítést kaptunk volna némi trükközéssel ("Reimport"), ami nem törvényellenes, de a garanciával bajok lehetnek. Egyébként nem 35, hanem 25 ezer km van benne.

 

Valakinek az alábbiakat írtam, hogyaszongya:

"...Nem vagyok valami jó autóvásárlásból: 1. türelmetlen és 2. impulzív. Nagyon, nagyon rossz! Az autókereskedők egytől egyig a végletekig dörzsölt szemétládák, akik évtizedek óta abból élnek (nem rosszul), hogy embereket bepaliznak, és a lehetőségeknél magasabb összegeket kicsiholnak belőlük.
Pontosan ez fog történni velünk is. Érzem.
Nagyon belezúgtam egy autóba, nem egészen 1 éves, 25 ezer km-es, meseszépen karbantartott, balesetmentes Skoda Octavia kombi mindenféle extrával, VW-Skoda márkakereskedésben, 4 év (!!!!) garanciával, 18 ezer EUR. Ez úgy kétezerrel több, mint amennyit egy autóért szívesen kiadnánk - sajnos pont ez az a kétezer pénz, ami lehetővé teszi a sok finom extrát vagy éppen azt, hogy ne nyolcvanezer km legyen benne. Ja, és a színe denim blau, vagyis gyönyörű, és emiatt külön szégyellem magam, mert igazából a szín az, ami a legutolsó kellene, hogy legyen. Mondjuk a fekete nyáron nem előnyös, de itt aztán vége is van az érveknek, nonszensz, hogy új autó konfigurálásánál 600 eurót kérnek azért, hogy ne ilyen vagy olyan színben kapja a kedves vevő. S lám: meglátom, hogy milyen szép kék, és azt mondom: kell.
A másik baj, hogy egy-egy autó felkutatása és meglátogatása irtózatos időt vesz el a mindennapjainkból: nekünk a munkából kell hamarabb eljönnünk, a fiam pedig az egyetemről lóg olyankor. Márpedig neki muszáj velünk jönnie, ő ért az autókhoz a legjobban.
Az utóbbi napok intenzív kutakodása után ráadásul arra a megállapításra jutottam, hogy meglehetősen precízen be vannak árazva a járgányok. Magyarán,  nem érdemes jó fogásra vadászni, mert ha egy autó érezhetően olcsóbb, akkor annak megvan az oka. Tehát nem valószínű, hogy bármit is nyerünk azzal, ha kivárunk és kutakodunk.
A harmadik baj (a legnagyobb), hogy ez az egész nekem a gyomromra megy. Valami miatt azt képzelem, hogy mindenki az általunk kinézett példányra hajt. Nyilvánvalóan nem így van, de ez rajtam nem segít. Mint ahogy az sem, hogy ezek a görények (ti. az összes) egy megveszekedett centet sem hajlandók engedni az árból, sőt, még félretenni se hajlandók. Egy fél napra sem. Tehát menjünk le nyugodtan például Chemnitzbe megnézni, de nem garantálják, hogy mire leérünk, még nem lesz eladva.
Szóval jó lenne túlesni a dolgon, ezt nagyon nem az én idegeimnek találták ki."

Előzmény: MZ/Y (72960)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72984

Azért az várható volt, hogy a halogénes lámpa nem kapja meg ugyanazt a menetfényt - ez nem csak a VAG-nál van így.

Ugyanakkor genyóság, hogy az ember nem tudja pontosan, mit rendel...a modelloldalon/konfigurátorban még mindig nincs egy deka kép sem (bár, ha lesz, akkor se lesz befotózva a két lámpa közti különbség).

Természetesen a gyári fotókon/videókon mindig a felextrázott verziót mutogatják...

A belső indexet egyébként már betippeltem valamelyik régebbi hozzászólásomban, amikor felbukkant egy lesifotó a halogénes lámpásról.

Részemről a LED fényszórótól fosok, mert az utakon sok esetben látom, hogy fényerőben komoly visszafejlődés van a xenon rendszerekhez képest...6000 Kelvin az van (hülye divatból), fényerő meg nincs.

Kollégának már megrendeltük a FL-t LED fényszóróval, szerencsére megjön, mire én konfigurálom az enyémet.

Ha gyenge lesz LED fényszóró, lehet hogy elmélázok egy (szarabbul felszerelt) S3-on, xenonnal.

Előzmény: BBéci (72982)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2017.02.14 0 1 72983

Nálunk is úgy van, hogy a nagy horderejű döntéseket én hozom, a kicsiket meg a barátnőm.

 

Az más kérdés, hogy amióta összekerültünk, azóta nagy horderejű kérdésben való döntés még nem adódott :-)))

Előzmény: BBéci (72982)
BBéci Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72982

 Nálunk jelenleg macska van, nem kutya, de terveinkben szerepel egy eb. Viszont a jelenlegi "szőrös dög" inkább nekem fogad szót, már amennyire egy macska képes ilyesmire.

Autót illetően enyém a döntés, de megkérdezem az asszonyt is, mert érdekel a véleménye.

 

Csak a ma feltett képeket látva tudtam meg, nem olyan lesz az autóm LED-es nappali menetfénye, mint amiket eddig a képeken csodáltam. Sokkal jobban tetszik a két-két vékony csík, mint a lámpatestek szélein lévő 1-1 nagy bumszli.

A villogók pedig rémesen idétlen helyre kerültek. :-(

Előzmény: Pierr_Kardán (72981)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2017.02.14 0 0 72981

Nincs ezzel semmi gond, nálunk is a zasszony mondja meg a frankót :-))

 

(Még ha nem is asszony, hanem barátnő. Nálunk úgy néz ki a falka, hogy ő a falkavezér, mert a kutyánk így állította be a rangsort. Szóval nálunk nem alfahím van, hanem alfanőstény :-) Ha a barátnőm mond valamit a kutyának, akkor az a kutyának szentírás. Mondjuk én sem panaszkodhatok, mert ha én mondok valamit, azért azt is néha figyelembe veszi, Ja, nem a barátnőm, hanem a kutya :-)))

Előzmény: BBéci (72980)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!