Keresés

Részletes keresés

kvte Creative Commons License 2009.11.16 0 0 18443
Ezt már nem tudom, nem vagyok szakmabeli. Csak mostanában nagyon sok autópályát látok és ragadt rám néhány dolog.
Előzmény: comad (18442)
comad Creative Commons License 2009.11.16 0 0 18442
Még egy kicsit zavarnálak: van, amelyiken kék csík is van. Azt nem tudod véletlenül?
Előzmény: kvte (18437)
cyber.greg Creative Commons License 2009.11.15 0 0 18441
Igen. Egy kis forgatás meg döntés és máris kijózanodik az építőmunkás:
Előzmény: RadiX (18439)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.11.15 0 0 18440
Nem csodálkoznék, ha nálunk 110 lenne a következő lépés. A teherfuvarozók érdeke, hogy könnyebben tudjanak előzni.
Előzmény: hotrod25 (18423)
RadiX Creative Commons License 2009.11.15 0 0 18439
valószínűleg túl hegyes szögben készült a légifelvétel, és a perspektíva-korrekció vitte bele ezeket a hibákat. a hídfőnél még cifrább lett az eredmény
Előzmény: cyber.greg (18435)
comad Creative Commons License 2009.11.15 0 0 18438
Köszönöm!
Előzmény: kvte (18437)
kvte Creative Commons License 2009.11.15 0 0 18437
Tuti. Egy nyíl: kis szegély (pl. az aszfaltból megformázott kis magasságú vízvezető), dupla nyíl: a hídszerk magasított betonja. Lefele nyíl: szegély vége, vagyis a lapát egy kicsit kimehet a füves padkarészre is.
Előzmény: comad (18436)
comad Creative Commons License 2009.11.15 0 0 18436
Tehát tuti?
Előzmény: kvte (18434)
cyber.greg Creative Commons License 2009.11.14 0 0 18435

Szerintem nem az út ilyen, csak a felvétel. Megnéztem Google Earth-ben, és bizonyos szemszögből még görbébb, máskor meg egyenesnek tűnik.

Előzmény: Törölt nick (18433)
kvte Creative Commons License 2009.11.14 0 0 18434
Ön nyert
Előzmény: Törölt nick (18432)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.14 0 0 18433

berúgtak ezek az amcsi útépítők, vagy mi?

 

ilyen görbe pályát még nem láttam... :-))

Törölt nick Creative Commons License 2009.11.14 0 0 18432
Szia!

Egy tipp: utasítások a hóeltakakarító gépek vezetőjének, hogy hol emelje és hol süllyessze a tolólapot?

Macibb

Előzmény: comad (18428)
comad Creative Commons License 2009.11.14 0 0 18431
Jópár helyen van, és van ahol fölfelé mutat.
Előzmény: Törölt nick (18429)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.14 0 0 18430

nem értem mit problémázol...

 

a 4es az nem ajrópai tranzitút, ugyhogy nem kell vele foglalkozni...

punktum.

 

a sok hüje agglós ingázó meg mé nem jár vonattal? :-((

Előzmény: radio100jozsi (18427)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.14 0 0 18429
nemvalami közmű...
Előzmény: comad (18428)
comad Creative Commons License 2009.11.14 0 0 18428
Sziasztok! Remélem, jó helyen érdeklődöm: tudja valaki, mit jelentenek ezek az utak mellett?
radio100jozsi Creative Commons License 2009.11.13 0 0 18427
Ma átadták Monoron a tescsót, így éles üzembe beindul az új gyalogos lámpa a 4-esen. Ennek következményeit mindenki hallhatta már a délután 5 km-ert is meghaladó összefüggő kocsisorról tudósító rádiós közlekedési hírekben.



radio100jozsi Creative Commons License 2009.11.13 0 0 18426
Hát nem tudom mi értelme lenne, amikor én csak 130-al megyek, így így is nem győzöm előzgetni az autósokat, és sokkal többet előzök meg én 130-al, mint engemet előznek meg ennél gyorsabban. Na meg így is néha padlót kell fogni egy előző kamion miatt, na ezek után ha már kétszer akkora lenne a sebesség különbség, akkor lenne ám izgalom még több.

Annak meg, hogy egy-egy rövidebb szakaszon kirakat jelleggel gyorsabban lehessen menni, annak meg végképp semmi értelme nincs.

Előzmény: hotrod25 (18423)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.13 0 0 18425

Nem csodálkoznék, ha lassan érkezne egy komolyabb úniós ejnye-bejnye, mert úgy látszik mostanában csak korrupt, botrányos, késő, komolytalan dolgokra költjük az európaiak pénzét.

 

 

he?

 

a pézt arra kölcsük, amire a zúnijó aggya...

 

ami elég gyakran fasság... :-(((

Előzmény: hotrod25 (18422)
Pompiere Creative Commons License 2009.11.13 0 0 18424
Nem nőtt még fel ehhez a magyar, ill. az útjainkon közlekedő szerb, román, bolgár, ukrán, stb. autóstársadalom. Úgy tartanám elképzelhetőnek, ha 10 km/h-ás lépésekben tennék ezt meg, több év - akár 10 - alatt, a baleseti statisztika függvényében. Azon a sebességszinten már nemigen vannak súlyos balesetek ...
Előzmény: hotrod25 (18423)
hotrod25 Creative Commons License 2009.11.12 0 0 18423

160-nal Szlovákiában

 

http://www.vezess.hu/hirek/160_nal_autopalyan_szlovakia_bevezetne/21429/

 

Itthon sem tartanám túl veszélyesnek, ahol a forgalom, és domborzat is megengedné:

 

M1: végig 130

M3: Füzesabonytól végpont felé 160, M30, M35 egyes szakaszain is

M5: Kecskemét D-től határig

M6: Végig:)

M7: Siófoktól az egyenesebb szakaszokon

hotrod25 Creative Commons License 2009.11.12 0 0 18422

p0litika

 

szvsz 2010 márciusig csak a duma lesz, érdemben semmi sem fog történni, aztán jöhet az új versenyző, és majd meglátjuk...

Nem csodálkoznék, ha lassan érkezne egy komolyabb úniós ejnye-bejnye, mert úgy látszik mostanában csak korrupt, botrányos, késő, komolytalan dolgokra költjük az európaiak pénzét.

Előzmény: _roadrunner_ (18421)
_roadrunner_ Creative Commons License 2009.11.12 0 0 18421
Nem tudom, feltűnt-e valakinek a cikk alapján, hogy a Vaja-Vásárosnamény szakasz bőven több mint a duplája lesz, miközben a Fidesz által is elfogadott törvényjavaslat szerint nem is 2x2 sávos autópálya, hanem "csak" 2x2 sávos (ap.-vá bővíthető) autóút fog épülni.

Veress azt mondja, hogy a mostani javaslat szerinti teljes kiépítés költségének 70%-a volt az eredeti változat, azaz Nyíregyháza - Vaja autópálya 26 km + Vaja - Vásárosnamény 2x1 sávos autóút 20 km.
Ehelyett teljes kiépítésként kapunk egy 2x2 sávos autóutat a 2x1 sávos szakasz helyett, ami az egészre projektre vetítve 42,86%-kal több.
A többlet műszaki tartalom azonban csak az utolsó 20 km-t érinti, amit 2x1 sávos autóútként a teljes eredeti költség 40%-ánál nem lehet több, mivel rövidebb is és kevésbé kiépített volt ez a szakasz. Ebből a 40%-ból lesz 83%, összesen pedig 143% (az eredeti költségkeretet vesszük 100%-nak véve).
Nyilvánvaló, hogy így válság közepén választások előtt a hülyének is megéri, nemhogy egy pénzügyminiszternek.
Előzmény: hotrod25 (18392)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.12 0 0 18420

ahol a pályaszerkezet koporéteg vastagsága nagyobb, mint 7,0 m!

 

7,0m-es kopóréteg vastagság?!?!?

 

húvazz, az a büdös életbe nem kopik el... :-)))

 

 

amúgy nem úgy van, hogy MINDENÜTT (tehát a legutolsó 20adrangú dűlőúton is)kellene optika, csak a legtöbb helyen nincs meg az útosztály szerinti szélesség?

 

(hameg esetleg megvan, akkor spórolás van...)

 

 

Az optika festésének indoka itt az út jelentőségében rejlik, hiszen forgalma napi 10.000 E/nap felett van.

 

10e?

 

szerencsésebb vidékekek (pölö paks és környéke) ennél kisebb forgalom esetén is már pályát építenek...

Előzmény: Törölt nick (18419)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.12 0 0 18419
Úttest szélét jelző vonalat minden főúton alkalmazni kell és jelentőseb utakon, ahol a pályaszerkezet koporéteg vastagsága nagyobb, mint 7,0 m!
Az említett 8135. sz. ök. út Tatabánya és Környe közötti szakaszán az idei ropos beruházás során felújított burkolaton NINCS optika! (évekkel ezelőtt sem volt!!) a burkolat alig éri el a 7,0 m -t! Ezen az úton csak az 1998-ban megépült szakaszon van optika, hiszen az 7,5 m széles burkolattal bír. Az optika festésének indoka itt az út jelentőségében rejlik, hiszen forgalma napi 10.000 E/nap felett van. Ellenben pl a 8119. sz. ök út Környe és Csákvár közötti szakaszán a 6,0 szélességet is csak csákányozással lehetett előállítani, így ezen a szakaszon optika felfestésére nincs mód.
Előzmény: FRAMY (18411)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.11 0 0 18418

kiket csalogattak hova??

 

az egyetlen kritikus hely a vargabötűs vasúti pálya "átkelési" szakasz, de ez itt már rég beépült rész, nem új parcellázás...

 

csak ezt már nem értik meg...

 

kit érdekel, hogy mit értenek meg?

 

vazze, ha az utolsó hüjének is szájbarágósan el akarod magyarázni, akkor a sose jucc el az első kapavágásig...

 

közben a forgalom áll, az autósok is herevernek, ahelyett, hogy mindenki menne a dolgára...

Előzmény: Roger Preed (18417)
Roger Preed Creative Commons License 2009.11.11 0 0 18417
A KKK a tipikus példája annak, amikor a kerület kicsalogatja az embereket azzal, hogy "nem lesz út", aztán az emberek joggal vannak felháborodva.
Más kérdés, hogy egy cut&cover kéregvezetéssel szinte nullára lehetne redukálni a problémákat, csak ezt már nem értik meg.
Előzmény: Törölt nick (18414)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.11 0 0 18416

na, akkó ezt focizzátok le egymás közt, én majd csak magamba vigyorgok... :-)

 

 

Előzmény: felucca (18415)
felucca Creative Commons License 2009.11.11 0 0 18415
Igen, mivel az volt az eredeti nyomvonala. A jelenlegi nyomvonal nem működőképes. Egyébként a KKK nyomvonala nincs elépítve, használható.
Előzmény: Törölt nick (18414)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.11 0 0 18414

amúgy szerencsére nem vagyok egyedül, itt van felucca olvtárs is, aki még nálam is szélsőségesebb álláspontot képvisel...

 

ős simán berakta volna az M0-t a KKK nyomvonalára... :-))

Előzmény: attus germanicus (18410)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!