Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Martina. t Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15223

 Szia! Köszönöm szépen. :)Igen mert ott is lakom :)

Előzmény: stemplis (15222)
stemplis Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15222

...és ha jól látom , akkor Sárospatakon is megfordulsz néha?!:)

Előzmény: Martina. t (15220)
stemplis Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15221

Szia! Üdvözlünk a fórumon!

Szép az autód... és te is csinos  vagy;)

Előzmény: Martina. t (15220)
Martina. t Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15220

  Sziasztok!Nemrég regisztráltam,és ez az én kis autóm.

Viktorboy Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15219

Bocsi lehet összekevertelek valakivel, amúgy köszi a tanácsot

 

Üdv

Előzmény: Viktorboy (15218)
Viktorboy Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15218

Helló!

 

Nem jelentkeztem, ez egy ismerőstől lenne. Amit árultál az elkelt már?

 

Üdv Viktor

Előzmény: dc game (15216)
stemplis Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15217

Na meg ajánlatos előre is tenni pocsvédő műanyagot, mert mindig össze fogja a kerék a kocsi oldalát sározni, meg a felverődő kövek is az ajtókon  fognak munkálkodni;)

Az enyémen csak 175ös van, de bosszantó volt, hogy a mindig tiszta sár volt ilyenkor a kocsi oldala, Főleg a küszöb , amikor ülsz bele-, vagy szállsz ki.

Előzmény: dc game (15216)
dc game Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15216

viszont elöl ki fog lógni a kasztniból hátul meg ha nagyon van terhelve akkor kifogja vágni a sárvédő pereme a gumi oldalát.

de attól h, elől kilóg nem lesz baja hátul meg vissza kell peremezni a sárvédőt és OK.

de beleérni nem fog sámliba sem. nekem előtte 7x15 ET33 volt fent és nem volt vele gond.

Előzmény: Viktorboy (15207)
dc game Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15215

Okkal móddal biztos :)

nálam annyi a változtatás h, a hátulja meg van emelve 6cm-el.

viszont nekem 7,5x17 ET38 felni van fent 205/40 R17 gumikkal.

viszont vesz vissza az erőből is.

de kinek a pap kinek a paplan ;)

Előzmény: Viktorboy (15207)
potyi20 Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15214

rossz a fesz szabalyzod, vegyel ujat!! Ne jard igy a kocsid....

Előzmény: kekl (15209)
stemplis Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15213

Ha előtte jól be volt állítva, akkor talán elmegy még 15 ezret...

De, ha pl. valamelyik hézag kisebb mint kellene, akkor a szelep nem zár rendesen. Ebben az esetben  lassan de biztosan szétég  a szelep, megnő a fogyasztás, csökken a teljesítmény.

Ha nagy  a hézag, akkor zajosabb a motor, a szelephimba idővel egy kis mélyedést "püföl" a szelepszár tetejébe. Ennek az még a hátránya, hogy későbbiekben a hullámos felület miatt nem fogsz tudni pontos szelephézagot állítani.

Ezeket az eseményeket befolyásolják az olajcserék, üzemeltetési körülmények, és a vezetési stílus is (pl. nemrég tett fel valaki videót, amin leszabályozásig pörgette a motort).

Előzmény: kekl (15210)
arthur877 Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15212

Semmit.

Előzmény: kekl (15210)
arthur877 Creative Commons License 2011.02.20 0 0 15211

Egy ezres a különbség a gyári és az utángyártott között. Szerinted?

Az akkut látatlanban nem lehet megítélni, reménykedj!

Előzmény: kekl (15209)
kekl Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15210

1. Mit/mennyit kockáztatok azzal, ha a szelepállítás nem történik meg 15 ezrenként?

Előzmény: stemplis (15159)
kekl Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15209

Sziasztok!

Feszültség szabályozás... (1.3 MPI motor, 2000-es)

Fura szagra lettem ma figyelmes az utastérben. Különös volt, mert később rájöttem, hogy nemcsak bent, de kint is érzem. Felnyitottam a motorháztetőt és rövidesen rájöttem, hogy az akksi "füstöl", ontja magából a biztonsági szelepen a gázt (az akksi zselés). Rögtön arra gondoltam, hogy túltöltés állhat fenn. Az akksi 13.5-öt mutat alapból (nem járó motornál)! Indítás után ez szépen kúszik felfele, 3ezres fordulaton eléri a 19-20V-ot!

 

Feltételezem, hogy a fesz. szabályozónak annyi... Mit javasoltok,

1. gyárit vegyek vagy jó lesz az utángyártott is (márka?)?

2. Szerintetek megnézessem-e a generátort erre szakosodott szervizben (lásd diódasor), vagy bízzak abban, hogy csak a fesz. szabályozó rossz és cseréljem ki?

3. Elképzelhető, hogy az akksi túléli ezt a megpróbáltatást? (pár hónapja vettem...)

 

Köszi előre is!

 

drtuka Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15208

hello,

 

ki találkozoot már ezzel a jelenséggel:

vizhőfok mutató 90-110 között fel-le ugrál mint az őrült aztán egy idő után beáll úgy 85-re.

mi lehet a hiba oka?

thermosztát?műzserfal?hőgomba?

1.3-as SPI motoros.

Előre is kösz a válaszokat.

 

üdv,

 

Viktorboy Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15207

Estét!

 

Szerintetek 7*15 felni ET 30-al elférne úgy hogy nem ér bele sehova? A gumi 195/50 r15 lenne.

 

Üdv Viktor

Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15206

Persze, de nincs is tartósan 100 fok felett. Ahhoz már elég melegnek kell lennie és tényleg araszolgatni vagy alapjáraton pötyögtetni.

Előzmény: stemplis (15204)
stemplis Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15205

Lehetséges, bár talán a rozsdától is lehet...

Nekem "hagyományos" kék fagyálló van benne, amelyre rá volt írva, hogy tartalmaz korróziógátló adalékot. Viszont nézegettem már én is a rózsaszínűeket... némelyikre rá van írva, hogy kifejezetten alu hűtőrendszerekhez készültek.

Nem tudom, hogy ezekhez tesznek-e ill. mennyi korróziógátlót tesznek, mert ugye az alu az nem rozsdál. Viszont ha a felibe ezt betöltöd, az ott találkozik a hüvellyekkel ami bizony vasból van...  Na persze ez csak egy eszmefuttatás, nem tudom így van e.

Előzmény: johannes. (15203)
stemplis Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15204

Ez igaz, bár ez inkább arra vonatkozik, hogy van egy bizonyos üzemi hőmérséklet. Vagyis, hogy 85-90 foknál ne legyen hidegebb a motor, 95-100 foknál pedig ne  legyen melegebb. Tartósan 100 fok felett lehet, hogy csökken a fogyasztás, de a biztos, hogy a teljesítmény is;)

Előzmény: Pityuuuu (15202)
johannes. Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15203

Nekem le kellett engednem a hűtővízből mert korábban kicsit túltöltöttem fagyállóval és a déli sarkon is megállta volna a helyét.

Viszont olyan színe volt mint a sárnak,gondolom a hűtőm nekem sem a legtisztább.

Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15202

Igazad lehet kicsit fáradtabb motor esetében lehet jót tesz az alacsonyabb hőmérséklet, de ha még egészséges, akkor nem lehet baja a gyári megoldástól sem :) Na meg ugye elviekben a magasabb hőmérséklethez magasabb hatásfok is jár, ami fogyasztáscsökkenést eredményez.

Előzmény: stemplis (15201)
stemplis Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15201

Én úgy gondolom, hogy jobb a motornak, a tömítéseknek, a kenési rendszernek, ha 95 fok alatt van a hőfok mintha 105 fokon.

Egy sokat futott motornál már számíthat, pl. ahol már hűtő is elkoszolódhatott.

Én úgy jártam, hogy a gyári venitkapcsolóval nagy melegbe már nyomott ki  némi  hűtővizet a kiegyenlítőtartálynál (100 fokott mutatot a hőfokmérő). Amióta kicsereréltem  favoritéra és csináltam egy hűtőtisztítást azóta nincs ilyen gondom.

Persze abban igazad van, hogy a gyárival  sincs (nem lehet) gond, elvégre a gyárban úgy tervezték meg, hogy jó legyen:)

Előzmény: Pityuuuu (15199)
svgyula Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15200

Hali! az enyém is egy nyarat bírt ki! ősszel már kezdte az összevissza nyitást aztán nyitva maradt! Most vettem bele olaszt majd nyárvégén kiderül ez sokkal stabilabban tartja a hőmérsékletet a lengyel nálam harmadikra állt ben és akkor is látszott picsi ingadozás.

Előzmény: freestyler8 (15186)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15199

Na igen, de javarészt a lengyel termosztát a lényeg. És én erre értettem. Mert, ha jó a gyári ventilátor kapcsolója, akkor tökéletes a lengyel termosztát. Nekem elmegy 100 fokig is. És? Lesz valami baja? Nem. Túlnyomásos a rendszer így nem forr fel a víz még ennyinél. Sőt még 110-nél sem forrna.

Előzmény: stemplis (15190)
vwopel Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15198

Na itt a baj! lekéne szokni a cigiről:-DD

Előzmény: lerbubu (15195)
Viktorboy Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15197

Persze. Én reggel megyek 3 km-et, majd dálután vissza 3-at. Ez bizony 9 liter. De még így is jobban járok mintha vennék bérletet.

 

Üdv Viktor

Előzmény: lerbubu (15195)
arthur877 Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15196

Ha csak pesten használod(város-belváros) és ott is nagyon rövid távra, hogy ne tudjon felmelegedni, talán, de sztem 7 körűl is el lehetne járni vele...

Én országút-Bp.város vegyesben 5,5-6 liter között megyek el a kombival attól függően, hogy tél vagy nyár van-e?

Előzmény: lerbubu (15195)
lerbubu Creative Commons License 2011.02.19 0 0 15195

Várakozás alatt egy cigi elszívásához elegendő időt értettem.

Másik kérdésem. Mai napon számoltam egy fogyasztás és 8 körülire jött ki azt hallottam hogy az az 1.3 Mpi felinél teljesen normális?!

Igaz ez?

Előzmény: vwopel (15170)
johannes. Creative Commons License 2011.02.18 0 0 15194

Szerintem az első ajtón befér ;-)

Előzmény: Viktorboy (15193)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!