:):):):):):):):)Igen megvagyunk ,tegnap este 20:50 kor megszületett Alma 3700gr és 52 centi.Arany és a baba már jól vannak én pedig kurvára nem.A Depeche ,és a éjszakai jim beam után haldoklom.azt hiszem megyek próbafekvésre:):):):):)köszönöm érdeklödésedet, ha túlélem majd írok.
Nem bánnám, ha leírnád a tapasztalatod és beszkennelnéd a szervízlapot.
Nekem azt mondák egyébként, hogy a Boldizsárnál és a Baumgartnernél volt szervizen. A Baumgartnert fel is hívtam, hogy hány km-rel járt náluk, de azt mondták, hogy ők nem írták fel az óra állását.
Sziasztok! Kicsit túlrendeltem magam, ezért "beszerzési áron" (22000Ft) egyben átadó egy kék kalaptartó, és annak konzoljai. A kalaptartó, konzolok Szegeden vannak. A kalaptartónak két kis sérülése van (a képen is látható), de esztétikailag ettől függetlenül jó állapotú. A tartók a szokásos módon, belső rész nélküliek, de így is tökéletesek. Üdv. mindenkinek: Ervin (torteli.ervin@gmail.com)
köszönöm de már kész is van az autó.Kicserélték,és fasza.A kereskedőt meg természetesen felhivtam és legomboltam róla a 'zs'-t.Volt egy kis ugatás a telefonba de végül rábólintott.Kellemesen csalódtam abba a nagydarab állatba.:):):):)
Igen, köszi :) Néztem még a Bestet, ami pár kilóméterre van tőlünk és egész jókat olvastam róluk a neten. Laikusként lefagyok minden villogó cucctól, lehet, hogy csak eddig merészkedek el vele, de egy jó szerelő aranyat ér.
Ha bármi van szólsz és megyek... akár az asszonyért is a kórházba :) (komolyan) Amúgy most már áldom a barátomat, amiért ott majdnem leverte a neppert... és nem vettem meg azt a kocsit... sajnálom, hogy így kifogtad. Most cseréltem én is akksit, de ez várható volt és nem hibajelenség okán. A szerelőm tanácsára 74-est tettem bele.
Szia Miso! Ha még aktuális, akkor ismerem az autót ... én is 2-3 hónapja néztem multiplát, mire rátaláltam az "igazira" Szombathelyen. Előtte az ING-s rendszámú 47 ezer km-est személyesen láttam és van egy kompett szervízlapom is róla a Peugeot Fábián előadásában. Ha még aktuális, beszkennelem és írok még róla.
Elfelejtettem irni hogy ma akkorát sz....-tam az autóval mint egy k......!!!!!Kórházba menet elment a töltésem, ahogy merült az aksi úgy mondta fel a szolgálatot minden az autóban.Budaörsre elgurultam egy fiat szervizbe és ott megtalálták a hibát.Kettétört a generátorom.A megoldás "csak" egy kiloba kerül.Dobtam egy hátast az ár hallatán és keritettem egyet bontva,de csak holnap csinálják meg.bizom benne hogy jó lesz.Remélem nem most kezd el szülni az Arany mert akkor az ölembe viszem a kórházba.
én is friss multi tulaj vagyok ( 2 hónapos kb ) nekem is van ilyen tapasztalásom, hogy néha erőtlen az autó, villani nem viilan ki semmi, de amikor ezt az erőtlenséget tapasztalom, egyszerüen leállok, leállítom a kocsit, ujraindítom, és eltünik ez a gond.
Lehet ilyenkor szarul boot-ol be a számítógépe :P:))))))
Másfél hónapja vagyok egy - ahogy a gyerekek mondani szokták - "vicceseljű" boldog tulajdonosa. Eddig minden nagyon szuper, a legjobb autó, amit valaha családnak szántak ... de ma furcsa dolgot produkált. Alacsonyabb fokozatokban a váltások után erőtlenül ment egy rövid ideig, majd pár másodperc múlva a "visszatartott" energiát kiengedve meglódult. 1 - 2- aztán úgy hármas magasságában 3-4-et villant a motor kinézetű naragysárga hibajelző lámpa ... bár a motor változatlanul dolgozott, kanyar haza. Tegnap nagy eső, nem tudom lehet-e köze a dologhoz. Mi lehet a probléma? Tudtok ajánlani egy megbízható szervízt, ideális esetben a XVI kerület környékén? Köszönöm.
Láttalak a az Adok/veszekek-ben, meg talán a Pentaxfanclubban is. Jó hogy van olyan aki az egyik szerelem, a Multipla mellett, a másikban, a fotózásban is érdekelt :)