Szóval, akkor él a mélynyomó, csak kevés a basszus?
Hogy állsz a kilométerekkel?
Hangosan hallgatod a zenét?
Ahogy írtam, nekem viszonylag sok idő kellett, mire bejáródott a cucc.
Kb. fele hangerőről és kicsit kopogós hangzással indult a mélynyomó, amit eleinte azzal kompenzáltam, hogy felhúztam a basszust.
CANTON Advanced setup menüben minden beállítás oké?
Kombiban állítólag jobban szól (nekem az van), neked?
A szoftver verziód egyezik az én kiindulási verziómmal, persze ez nem jelenti azt, hogy a Tiednél nincs valami gebasz.
(Nekem Amundsenem van, ami egyébként a navit leszámítva kb. ugyanaz.)
Hardveres hiba, ami esetleg előfordulhat (bár kicsi az esély): érintkezési probléma, ami miatt az egyik csatorna nem megy rá a mélynyomóra (kéttekercses hangszóró van benne.)
A frissítés viszonylag kockázatmentes, csak pár dologra kell figyelni, de ha nekivágsz, akkor csak saját felelősségre...
2 megjegyzés: a service menüben véglegesen benne marad a frissítés dátuma/ideje, és hibakódot fog generálni, amit csak (VCDS) kábellel lehet törölni.
Egyébként működik minden hibakódtörlés nélkül is.
Sajnos ezekről a "kütyüs" dolgokról keveset tudnak a márkaszervizekben (tisztelet a kivételnek)...
Külföldi fórumon azt írta egy szervizfőnök srác, hogy a frissítő lemezeket automatikusan kapják DVD-n a Skodától, bár ki tudja, mi van M.o-n.
Bár a legutóbbi szoftvert 2 kereskedésben is "megtalálták", amikor ismerős révén érdeklődtem, úgyhogy talán nem mese.
A szervizt úgy tudnád rávenni a frissítésre, hogy felveteted a panaszodat munkalapra, és nem hagyod, hogy szóban elhajtsanak.
Lehet regenerálni akarja a részecskeszűrőt,nem fejezte be a ciklust és be akarja,ha varosba használod vidd ki autópályára melegen és menny vele 50-80 -km et 2000 fordulat felett tartsad.
Tanácsra lenne szükségem, ha valaki találkozott már hasonlóval.
2011-es oct. fl.1.6 crtdi autónál a tünet a következő. A mostani hideg időben ( kemény minuszokban is ) az autó beindítását követően pár percig szoktam hagyni alapjáraton ketyegni. A beindítás után 1-2 perccel elindul a hűtőventilátor. Természetesen nincs bekapcsolva a klíma. Próbáltam kikapcsolt climatronik rendszerrel is (semmi fűtés, semmi légbefúvás ), de ugyan az a tünet. Ha így indulok el menet közben is megy a ventilátor. Ha leállítom és újra beindítom van hogy nem indul el újra a ventilátor, de elindulást követően, ha megállok van hogy ismét elindul. Zavar ez a dolog mert így elég nehezen melegszik az autó. Tapasztalt már valaki hasonlót ? Mi lehet a probléma?
Minden ötletet, segítő hozzászólást köszönettel fogadok.
O2 Elegance Topiktásunk hozzászólásában szereplő linkben is 200mm-van a 4*4-es változatnál, úgyhogy szerintem is az lehet a befutó, bár ~5,5M-ért az is nagyon ajándék, még akkor is ha ez nettó összeg!
Megnéztem a Canton hifi miatt a System információt. Hardware: 041 Software: 0435
.wav formátummal aránylag tűrhetően szól, de a rádiót és az egyszerűbb mp3-akat borzalmasan kezeli. Ok, ezen túllépek. Azon is, hogy nem játszik le lossless kiterjesztést. (Amit a dzsunga kínai okosóra is megcsinál) így mindig konvertálnom kell .flac-ból .wav-ba.
De a mélynyomó semmit nem szól. 0 és 9 között szinte semmi különbség. Múltkor szóvá tettem a szervízben, hogy jó lenne frissíteni, mert ez a gondom, erre majdnem kiröhögtek. Azt mondták, hogy visszaállító lemezük van, ha elszállna az egész rendszer. De ha működik, akkor nincs rajta mit frissítani és nem is lehet. (Miközben tudtam, hogy lehet, de én már baromira meguntam, hogy vitatkozzak a márkaszervízzel... rájuk hagytam)
Szóval azon kívül, hogy csak magas minőségű számokkal szól elfogoadhatóan a Canton (ez ellen nincs mit tenni) a gondom az, hogy a mélynyomó jelenleg lufi.
Mennyire bonyolult a szoftverfrissítés, illetve mennyire kockázatos?
Annó az O1-be 13oekm-be nem cseréltek vízpumpát, 14o-be leszakadtak a lapátok: felfőzte azonnal, de meg is álltam azonnal. Hengerfejpakkolást mégis kellett cserélni.
Nemrég (nyáron) volt vezérléscsere és nem adtam esélyt a szerelőnek, hogy ne értse bele a vízpumpa cserét. :) Amúgy - totál hozzá nem értőként - én a motorból véltem hallani a hangot.
Persze, Tiguan. Viszont a hasmagasság ha nem is olyan kevés, mint Rudi írta, de nem teljesíti a 195 mm-es elvárást, 191 mm. A Touareg ami biztosan megfelelne, de az ára és az üzemanyaga is kizárja. "Természetesen" a PoHu-ra (Platánra) lett kiírva a közbeszerzés, úgyhogy kell lennie még egy típusnak, ami teljesíti a feltételeket. Már persze ha el nem írták és mivel megvolt, mi fog nyerni, nem foglalkoztak ilyen aprósággal.
Ha én lennék egy még le nem szerepelt párt helyében, tutti hogy a közbeszerzés és a vagyonnyilatkozat teljes átalakítása hangsúlyosan szerepelne a kampányomban. Egy (rossz) vicc, ami ezekkel kapcsolatban folyik nálunk.
Nekem a 210e km-t futott vizpumpa csinalta ezt. Melegen el is múlt. Kiderült, hogy a szerelőm szerint a vezérlescserében nincs benne a pumpa cseréje. Szinten 1.4BCA volt.
Kicsit keresgéltem, a www.skoda.atoldalon rátaláltam a faceliftes Octaviák műszaki adataira. Az gondolom mindenki tudta, hogy 110-ről 115 lóerőre nőtt az 1,6 CR TDI teljesítménye. Viszont számomra újdonság: a végsebesség 194 km/h helyett 201, a gyorsulás 10,8 mp helyett 10,2. Ezek megegyeznek mostani 1,9 PDTDI Passatom értékeivel.
A kombinált fogyasztás 4,4 l helyett 4,1, ami nyilván messze áll a valóságtól, de csökkenést ígérnek, amiben lehet valami igazság.
Traktorhang (kerepelés), de semmi rángatás, szóval nem 3 hengerezett. Asszony menet közben észre sem vette, csak mikor megállt mellettem, én hallottam kívülről. Mentünk kb. 500 m-t, mikor kiszálltam, még mindig hangos volt, bár nem annyira. (Bentről nem vettem észre én sem, pedig én ugye direkt figyeltem.) Aztán még 1 reggel indulásnál ilyen hangja volt (a nagy hidegben kint aludt, de rángatás akkor sem volt), szóval én a gyújtást kizárnám, de akkor mégis mi? Hidrotőkét szoktátok még emlegetni, de az meg mitől jönne elő egyszer teljesen meleg, egyszer tök hideg motornál, amúgy meg sosem?
Én is a Touareg-re gondoltam, de úgy látom, csak dízel van belőle. A VW a Touran-t is terepjárónak hívja, de nincs meg a hasmagassága 19.5 cm. Néztem a Yeti-t, Octavia Scout-ot, de ott is kevés a hasmagasság. Így hát lövésem sincs, mi lehet ez, de 5.4 milláért adták led fényszóróval (hogy csak 1 komoly értéknövelőt írjak.)
Most látom, a második is ugyanaz tulajdonképpen, az 5.75 milla.
De fogalmam sincs, mi lehet ez. :) Fene tudja, egy Audi akármi lenne-e elég magas, de ott aztán végképp nem létezik ilyen ár. Ha valaki ráismer, mi lehet ez, szóljon. :)
A harmadiknál én is SuperB-re tippeltem, főleg a hátulról állítható első ülés miatt. Kb. 12.3 milla helyett 7.65 milla.
Vajon mi is kapnánk ekkora kedvezményt 5 autó egyidejű megrendelésekor?