Az elfogyasztott üzemanyag mennyiségét, csak hosszas cöcögtetéssel tudnám bele tenni, a 3. kattanásnál még literekkel kevesebb megy bele. Számit(ana) persze az is, hogy a különböző benzinkutakon a pisztoly csöve is különböző hosszú lehet, de Magyarországon általában mindig ugyanannak a benzinkútnak a 3. kútfejénél tankolok.
Egyetértek de én elmenyautonak mindig hasznaltat vettem, nagyon hasznaltat. Volt egy 18 éves Peugeot 205 Cabriom és egy 11 éves Ford Explorerem (4liter V6 aut. 4*4,full bör). Napi autónak rácionalisat veszek. Most az irracionális opció egy volvo v70 és egy s-Max 2.5 benzinturbo volt
végül fridcarban vettem kedvezménnyel 7200Ft-ért, és kiderült, erre nem is ez való, hanem a kedvezménnyel 9200ft-os, mert más a tartója, mindössze 5 féle van SCII-höz :)
Aligha vitatható, hogy ennél rosszabb "befektetés" legfeljebb a számítógépre beruházás lehet - utána már csak a pénz közvetlen kandallóba lapátolása jön... :-))
De hát az ember nem pusztán racionális lény, kell néha kis bolondság is - a fő, hogy a realitások határain belül maradjunk.
Ja és azért egyet ne felejtsünk el, ezeket a kocsikat alapvetően olyanoknak gyártják, akik évente megkeresik a kocsi árát (Ny. Európa netto átlag kb 2000€) itthon a 130e nettó átlag fizetés mellett ez inkább a Dacia Logan/Sanderora igaz. Ráadásul ugye nem csak a netto számít, hanem a nettó szabadon elkölthető, ott meg még rosszabb a helyzet...
Ugyhogy Mo-n sokkal logikusabb (és kvázi helyesebb) egy értelmes használtautót venni...
Szerintem is nagyon szép a GS3, de csak egy autó. Ha választanom kéne, hogy mire költsek, ez van az utolsó helyen (mivel ráadásul ez 3 évente kb felezi az értékét, ellentétben bármiylen egyéb komoly - tanulás, ingatlan- befektetéssel).
Szóval szerintem tarsd ki a priorítások mellett, és éljen a család.
Hátsót a Norautóban kaptam ezer párszáz Forintért az is hibátlan,előtte próbáltam gumit beletenni az xar volt,ott volt komplett ami passzol felfogatásban és méretben is.
Kb 3 hónapja a meteorban 2500 Ft volt egy pár Valeo.Előtte én szalonban vettem 19 ezerért egy első párat. Kb ez a két véglet.De ez az akciós valeo nem ugyan az mint amit a szalonban vettem 2,5 évvel ezelőtt -ettől függetlenül jól töröl.
Egyszer én is szeretnék egy GS3-at.Nagyon tettszik,de most tanul a család.Egyik gyerek egyetemen,asszony főiskolán,kicsi most kezdi az általánost.Ahogy ezt leirtam megszépült a GS2.(egyenlőre nincs keret GS3-ra).Neked sok sikert hozzá.
Az is lehet, hogy a Valeo fizikálisan ugyanaz - mindenesetre úgy gondolom, hogy talán ez egyike azon kérdéseknek, amelyeket nem is érdemes nagyon túllihegni. Óriási megtakarításra nincs mód, ugyanakkor ezek olyan hosszú életű, jó lapátok, hogy nem érdemes túllihegni a kérdést. Nekem a hátsó ablaktörlővel volt több gondom (külön nyitható hátsó üveges volt az GSII), de abba be lehet húzni sima törlőgumit. Ami ott viszont hamar tönkre is ment. Még az tűnt fel, hogy a külön nyitható hátsó ablak nagyon hajlamos volt karcolódni - az új GS3-nál már opcióként sincs külön nyitható hátsó ablak - viszont ez nem is karcolódós. Ellenben az első lapátok teljesen másmilyenek, belülről töröl kifelé mindkét lapát, nagyobb felületet tartanak tisztán - de mint ha nem lennének annyira hatékonyak. És ami bosszantó - az első karokat fel sem lehet emelni az üvegről, nagyon körülményes a gumikat időnként tisztára törölni.
Nekem a Valeora is jót mondanak,hiszen állitólag gyári beszállitó.Az előzőekhez:Igazad lehet,hogy lassan elfogy a háztól való vétel lehetősége,s maradnak a céges autók.Az is tény,hogy már 1 éve is nagyon nagy kitartást és türelmet igényelt,ha valaki tulajdonostól akart venni autót.Ja, és szerencsére is szükség volt.
Nekem a most leváltott SCII-n 90 ezer fölötti futásteljesítményig szolgáltak elöl a gyári lapátok - jól. Utána kezdtek kicsit csíkozni, akkor rögtön lecseréltem - a gyári lapátok a márkaszervizben kerültek úgy 10eFt körüli összegbe - érdemes ezen spórolni? Még ha a régi, szezononként cserélendő lapátok lennének, úgy csak-csak, de ennél a gyáriak piszok sokáig bírják.
Akkor lenne igazad, ha sziget lennénk embargó alatt és a legjobb barátunk Venezuela és Észak-Korea lenne. Így majd ismét kitakaritjuk Európából a 5-10 éves törött autókat.
Nem rossz ötlet.Talán nem időzik a kereséssel mert gyorsan kell,hogy "dolgozzon".Én már másképpen megoldottam.Úgy gondolom,hogy nem kellene ide írni és fotót feltölteni mert ők is olvassák.Persze a beszélgetés rólla azért jó és hasznos.
Értelek, ez az a korábban már többször lefutott új/használt vita, amiben ugyebár valójában az a döntő tényező, hogy hogyan és mire is lesz használva a kocsi. Ha te ilyen, mondhatjuk, hogy kis terhelésre, évi 10-15 ezer km-re használod, és nagyon tudatosan belövöd az előreláthatóan még problémamentes időszakba a dolgot - akkor anyagilag igen jól jöhetsz ki belőle. Nagyobb problémán nélkül, és kis értékveszteséggel használhatod az autódat.
De ennek ugye egyik peremfeltétele, hogy találj az igényeidnek megfelelő, valóban keveset futott és ellenőrizhető kocsit és ez z most, az évi 40-45 ezres, ebből is háromnegyedrészt céges-flottás!!! újautó eladások mellett lassan kilátástalanná fog válni - a másik pedig hogy valóban keveset használd.
A használtpiaccal egyébként iszonyat gáz lesz itt belátható időn belül - jóformán nincsenek újautó eladások, ilyen hazai eladás mellett kb: 75 évig!! kellene az átlag-autónak forgalomban maradni, hogy az autópark ne csökkenjen... A kézenfekvő megoldást, a viszonylag jó állapotú, nem idős nyugati használt kocsik behozatalát pedig a regisztrációs adó praktikusan ellehetetleníti. Nem akarok károgni - de össze fog a hazai autópiac omlani. Új kocsira a vevők zömének nem lesz pénze, hitelt sem mer (okkal) vállalni rá - használt felhozatal viszont vagy nem lesz, vagy csak mérhetetlenül elöregedett roncsok lesznek. El fogunk Kubásodni...
Akkor nem adok neki áramot,marad üresen a csati. (Mármint az OBD csatlakozó)
És mi lenne, ha a csatlakozó fölötti tároló rekesz motorjának az áram ellátását szakítanánk meg egy rejtett kapcsolóval? Ha nem tudja hátra tolni a dobozt, neki áll megkeresni az okát?
Kissé félreértettél.Én azt irtam,hogy mernék újra használt 1.5 dci-t venni,lehetőleg háztól és 100 ezren jóval belüli futással.Én igy vettem,eddig nagyon bevált. Kb.4-5 évig tartom meg(ebből 1 év eltelt),s utána eladom.Addigra lesz benne kb.140 ezer km.Arról szó sem volt,hogy belehajtok még 100 ezret és nem lesz semmi baja,sőt én készséggel elhiszem,hogy 150 ezer után jönnek a problémák.Ezért én ezt nem is akarom megvárni,hanem pár év múlva cserélni szeretnék.