Ha jól látom a képen a csatlakozóit, akkor ezt az üzahőmérő helyett kell rádugni.......Azokban egy 20ft-os ellenállás lapul, bár ez láthatóan egy továbbfejlesztett változat, hiszen van benne egy 50ft-os forgópoti is. :-//
Nem azért lett felhasználatlan, mert szar, hanem mert amint lentebb írtam, a teljesítménynövelés másképpen lett megoldva...
Apámnak az 1.9 TDI Passatjaban is ez van már 2 éve és durván fél liter a spórolás város közt, olyan 30%-ra van felhúzva, illetve van egy német cég ahol a 2.0 CRTDI Octavia-k és Superbekben ketyeg egy éve, az Octi autópályás 120-as átlagfogyasztása 4.1 :-(
Ja!És szerintem olcsón dolgoznak.Össze is hasonlíthatjuk akár veled,akár mással hogy az adott szervizperiódusban milyen összegért végeztél el a szakszervizt.
Miután Keszthelyen is megszűnt a szalon és a szerviz, utána nemsokkal került át a szervizelése a Skodáknak a Kor-Autóhoz.A PoHu szerződést kötött velük,tehát minden ugyan úgy működik és zajlik,mint egy "normális szakszervizben".Az alvázszám alapján megrendelnek mindent és ott szépen szervizelik.Amióta odaviszem nem volt gondom az elvégzett munkával.(Külön jó nekem,hogy bankkártyával is fizethetek ott)Ebből gondolom,hogy értenek hozzá ott a szerelők.Mert ott is aztán megfordul elég sok márka,attól függetlenül,hogy maga a kereskedés Chevi(bár ez kifutó márka ott),Fiat,és Kia.
Én anno Nagykanizsán vettem a Superb-et,de ott sosem volt szervizen(kivéve átadás előtt a "0km"-es szervizt) Egerszegen is jártam 1x garanciális javítás miatt,de nem voltak szimpatikusak.
Próbálkoztam Székesfehérváron,és Celldömölkön is. De most már(a műszaki vizsgáztatást +2 szervizelést ők végeztek el) A Kor-Autóhoz viszem (http://www.korauto.hu/) Keszthelyre. Csak jókat tudok mondani róluk.
Korrekt árakat mondanak,amit tartani is szoktak,hacsak nem találnak olyan hibát amit előzetesen nem tudtak. Nekem bevált, és csak oda viszem.Most lesz 6 éves az autó márciusban,így az újbóli műszakit is és a fékfolyadék cseréjét is ott csináltatom meg.Van autóvillamossági szerelőjük is,akikkel például a tolató radaromat fogom megnézetni mert megadta magát.Adnak ingyen külső-belső takarítást is,egy kis plusz hozzá. Ott maradhatsz végig,és megnézheted hogyan szervizelik az autót,nem csinálnak ebből gondot.
A "nagy szerviz" csak most jön,amikor is a vezérlés cseréje lesz esedékes.A szerviz füzet folyamatosan vezetve van,szóval én garancia időn túl is Skoda szervizbe járok,Keszthelyre mert amit én tortúrát végigjártam a szakszervizekkel az egy vicc,de itt én meg vagyok elégedve!
Lassan egy éve, hogy tulajdonosa lettem egy használt SI-nek (2005 1,9 pdti automata).
A kocsi messze várakozásaim felett teljesített eddig, nagyon meg vagyok vele elégedve!
A fórumot próbáltam áttekinteni, a "képbe kerülés végett" néhány ezer oldalt átolvastam. Azt hiszem sokat okultam a hozzászólásokból.
Külön köszönet stevie wonder és jogutodja(i) tréning sorozatának!
Hicky! Mint megyebelit kérdeznélek, melyik márkaszervizzel és milyen tapasztalataid vannak (közeledik a nagyszerviz) ? Gondolok itt a nk-i, zeg-i, keszthelyi szervizekre.
Amennyiben áramkör hibát ír egy adott befecskendezőre, az a teljes áramkörre vonatkozik, aminek csak része a hengerfejben lévő köteg. ( PD elem/hfköteg/motortéri köteg/csatlakozók/ECU)
(a héten akadtam össze egyel, annak a motortéri kötegét dörzsölte ki egy vízcsőbilincs pereme, és zárta rövidre a 4. henger és a táp vezetékét amikor éppen ehhez volt kedve)
De ugye azt sem tudni, vajon áramkör hibakódról van-e szó, és milyen jelenséget produkál amikor MIL-t kapcsol.
a 131 LE-s gyári chip van benne. ??? Megnézném a forgalmiban nem e a 100le változat. A kuplungot nem kell 123 e-nél cserélni, még nálam sem pedig ismertek.
Nem reális?Meglehet,de használattól függ a futásteljesítmény.Nekem most lesz márciusban 6 éves az autóm. 101.584 km-nél járok.
A vezérlés cseréje is érdekes.Ha valaki nem éri el a 120.000km-t akkor az autó 10 éves korában kell a cserét megtennie.Én rákérdeztem mi van ha nem érem el a 120.000km-t.Alvásszám alapján megmondják hogy akkor időben mikor kell a cserét megoldani.
Én augusztusban vettem egy ugyan ilyen évjáratú Superb-t 369.000-el. Igaz ez már a másik véglet a km tekintetében, de a 123e ilyen kaliberű 9 éves autónál meg nagyon kevés. Nekem megvolt a vétel utáni nagyszervíz azóta is gondtalanul autózunk vele, igaz eddig nem sokat mentünk vele(~ 6000 km) Egyébként valóban egy hozzáértő úgy írja vissza a km-t hogy azt később ne lehessen visszanézni, hogy mennyi a valós. Véleményem szerint az ára is elég magas. Gondolom 1.9M-t akar érte kapni, én 1,35M-ba hoztam el nyáron az autót, ami szintén egygazdás, magyar, törésmentes végig szervizkönyves volt.
Jó lenne ha egy ilyen szakember elérhetőségeit megkaphatnám( aki ki tudja olvasni a valós kilómétert és egy profin megmondja hogy rendben van-e az auto),mert nagy segítség lenne.Most megyünk megnézni,majd ideírom hogy mi volt.Engem is érdekel hogy miért kellett annyi mindent cserélni...
Azert ott a DE kozel 2 millio forintot keszul kiadni erte az uriember ezert is javasoltam a szerelot , most kifizer 10000Ft-ot es lehet megtudja a valos kilometert ha olyan megy vele aki nem csak kiolvasni tud hanem szerelo es ert is hozza felemelik raneznek mindenre azert egy kocsi alja is elarul jonehany dolgot, en pl mikor vettem leszedtem a szerelovel még a motor muanyag takarojat is korbeneztem ott is rendesen van e barmi gyanus dolog esetleg folyas 3 vagy 4 csavar igenis tessek megnezni !!! Amugy pont itt van mellettunk a kocsi...Erdekes a hondaba adjak el...a porsche pest mellett :D gondolom ott horror ar az allapotfelmeres...ezert is tanacsolom a sajat ismerost,szerelot aki márkabeli es nem eloszor lat ilyen autot!