Szerintem inkább mérés témája lehet. Mert volt Andor <-> Szállító csere is. Az örvendetes, ha sikerült beüzemelni a készülékeket. (A volánnál a mai napig nem sikerült látszólag, vagy legalábbis nem volt műszeres mérés, mióta levonult a Bkv. Mivel akkor vegyesen jártak volna az MRP és MRZ-s kocsik, ami csak feltűnt volna.)
A gumiabroncs javítási technológiákban nem vagyok otthon, de a ma 5 óra előtt valamivel saját buszomra várva lettem figyelmes a KXM006 menetirány szerinti jobb hátsó abroncsának futófelületében lévő elég nagy csavarnak vagy szegnek tűnő objektumra. Nem tudom hogy van-e értelme itt megosztani, de hátha.
ui: Remélem csak délibáb volt útjaink csodálatos állapotának védelmében :)
Én vagyok vele délelőtt:) Egész héten majd minden nap menetrendszerint ugyan akkor volt szerencsém beugrani segíteni, kivétel péntek akkor 200Ere mentem:)
Sziasztok! Főleg az oroszlánokon, de a conectokon és a C2-eseken is hallani magasabb sebességnél (kopp 50) vonyító/nyüszítő/nyávogó/vinnyogó/tökömtudjamilyen hangot. Ezt mi okozza? A kerék, esetleg a híd?
Ma 11:35 körül is egy műszaki hibás(gondolom) ment be a Bogáncs utca telephelyre.Mögötte a kis szerkocsi vészvillogóval kísérte a belső forgalmi sávban kb 30km/h az Árpád úton lévő felüljárón. Sajnos rendszám nincs.