Tavaly mikor faterom régi pick up-ján kicseréltem a főfék henger, nem tudtam légteleníteni az istenért sem. Egész napom ráment. MÁsnap bementem a nissan-hoz,h mi a fene lehet,és rendes volt a srác.
Kérdezte hány helyen légtelenítettem. Mondtam mind a 4 kerék. Na ekkor jött amire nem gondoltam.
Kérdezte,h a plató alatt középen lévő 5-ik (igen 5ik)-et légtelenítettem-e.
Ekkor majdnem felrobbantam, de hazajöttem, ott is kinyítottam és csoda azóta tuti a fék.
Nem tudom mit keress ott még egy légtelenítő de ott van.
Nem ismerem a te autód közelről, nem is vezetem még ilyet,de nincs 5ik?????
Akkor én féle olvastam. Ha alig fog az több is lehet. Lehet csö lyukadás,de inkább főfékmunkahenger. Ha nem tudod megfelelően légteleníteni,és biztos vagy,hogy jók akkor érdemes főfék henger javítókészletett vagy másik fő fék henger nézni. De ajánlom a féknyergeken is keress olaj folyás nyomot. Csináltam már,olyat ahol a féknyeregben a dugó melett nyomta ki. sajnos pepcs meló, de kell rá szakítani időt.
Gondolom a csővek állapotát tüzetesen átnézted. Ismersőmnél másik márkáju autónál,de az most mindegy egy csatlakozásnál a gumicső épp ki volt lukadva. De elég volt,h rámenjem a délutánom mire megtaláltam. Én azt tudom tanácsolni,h nézz át jól minden csővet. Kesess fék folyadék nyomot,mert ha kiszökik valahol, ott a levegő be is tud jutni.
A fékkel van problémám. Egyszerűen alig fog és nem keményszik fel a pedál!
Megpróbáltam lelégteleníteni az összeset, 3-nál sikerült (legalábbis elvileg,mert továbbra sem, javult a helyzet),de a bal hátsónál,folyamatosan nyomja a levegőt légtelenítésnél! Mi lehet ennek az oka?? Főhékhenger??? Esteleg a fékszervó??,
Bosch VP44-lesz az. Valószínűleg az ismert forrasztási hiba a PSG panelen. Ki kell olvastatni erre alkalmas (pl. KTS) diagműszerrel a PSG-ből a hibakódo/t/kat. Ezt Tech2-vel és egyéb OBD-s kütyükkel nem lehet.
Segítséget kérnék hátha másnak is volt hasonló jelensége.
Opel Zafira 2003 2.0DTI GM motoros Y20DTH motor kód, és elméletileg Bosch adagolós, de hallottam Lucas adagolót is.
Jelenségem az autóval a következő volt, Délután az autóval kb. 25km-t mentem és egy kereszteződésben azt hitem rosszul váltottam, mert olyan volt mintha félre váltottam volna… két nagy rángatás. Újra indítottam az autót és kievickéltem a kereszteződésből és félre álltam. Indítózás …nem indul a gép. Elvonatás, megnézés hátha valahol résolaj cső szakadás vagy más baj…. üzem anyagszűrő nézés >> elég koszos. Kicsit kitisztítottam… indítás és megy a gép. Az eredeti leállás és ezen újra indítás között kb 3-óra telt el.
Az este folyamán az udvarban többször indult. Másnap tiszta üzemanyagszűrőt tettem bele, indult, próbakört mentem. Megy a gép semmi baj, összerakom az elejét, indulás haza….. megint nem indul a gép.
Másnap autóklub megnézi, reggel indul simán, hibakódot kiolvasták találnak, szerintük egy hibás jeladót kell kicserélni…ez meg is történt,átvettem, hogy készen van a kocsi. Este indulás haza kb. 15km-t tettem meg, amikor megint két rántás és nem indul, vontatás, reggel, mint ha mi sem történt volna, megint indul. Szerelők most csak néznek és nem értik, hogy indul a kocsi, tesznek próba kört járatják és kb30-40-perc múlva meg megáll a gép. Most ott tartunk, hogy vagy az adagolóban melegszik az elektronika és azt kell cserélni.
Erre szeretnék esetleg megoldásokat kapni, mert nem kis pénz az adagoló cseréje, állítólag javítani nem lehet ezeket, mert erre még nem találtak ki módszert…. 2 csatlakozósra.
Bontott adagolót elektronikával kb. 100-ezerért kapnék , de mi a garancia, hogy az jó is lesz.
De ha megy a gép indul, szerintem nem lehet adagolós , nem?
Erre a címre várom a válaszókat : tibor1970@digikabel.hu
Bocs, csak nem sokat voltam gépközelben. Képet nem találtam meg, nem tudom hol lehetnek. Vedd le az ablaktörlő lapátokat, alatta a műanyag vagy gumi tömítéseket. Vedd fel a vízvájú felett a műanyagot, a szélvédő alatt vannak kis bolhák azok fogják, óvatosan, mert picik és könnyen elejted, szóval ezek fogják, leveszed és már látod a pollenszűrőt és keretet. Oldalán vannak lecsavarozva, vedd ki a keretet, most el az alját és a vízvájúban lévő részt és ahol kell, látod majd, ott tömítsd ki karosszéria tömítő pasztával. Keresek képet, hátha találok.
MInt anno írtam már van egy szépségem C20XE. Előző gazdija igencsak nem törött vele. Teljes generálon szeretném h átessen.Tudtok kicsit segíteni?
- MÁr közel 3 éve áll. Beindítani most nem tudom mert nincs tank meg ilyesmi, épp karosszériázok. Anno a bajom az volt,h ingadozott elég rendesen,megtorpant, kuplungolásnál leállt.
- Akkor folytassuk. mit lenne érdemes ennyi idő után cserélni? Az oké,h tömítések, valami egyéb amire tuti nem gondol egy átlagos ember?
- Na hogy még ne legyen vége még egy lenne. Motortérben igen kesze-kusza vezetékek vannak. Állapotuk is förtelem. Tudom nem autó villamosságis oldal,de olyat itt nem találtam, ezért kérdezném meg itt. Honnan tudom meg,h a kicserélni szánt kábel milyen? MÁr mint,hoy milyen keresztmetszetű és hasonlók. A kicserélést megoldom,mert szeretek vezetékelni,csak úgye nem lenne jó ha vékony vezetékre nagy fogyasztot tennék vagy épp fordítva.
Na szóval összefoglalva szeretném a segítségeteket kérni a fentiekben egyenlőre, aztán majd ha haladok akkor folyamatosan.
A helyesírási hibákért elnézéseteket kérem,de félszemű lettem ideglenesen a hegesztésnek köszönhetően.Párszor belenéztem :)