én nem sok jó véleményt hallottam a HBR gyűrűkről,én azért választottam a cseh, prima párosítást bár nem olcsó ,nagyon nem olcsó,de mióta beindítottuk nem evett 1 deci olajat sem.
Nem vennék az én bika gépemhez sem 2,8-astól nagyobbat, nemhogy egy 60 lovashoz. Azt bírja szántásba, meg minden körülmények között. 1,5 hektárt megcsinált a fiam egy fél óra alatt kb kényelmes tempóban.
nemszoktam megharagudni azért ha valakinek más véleménye van! :-)
az a helyzet, hogy a régi tető több sebből is "vérzett":
rezonancia miatt 10-12ponton be volt repedezve, főként a pántok és a zár, ill. a merevítések környékén!
másrészt a fronthidraulika oldalsó tartója miatt sem fért már el!
nomeg az új orrész (ha teljessen elkészül)körbezárja a hütőt, így csak ezen a sűrü hállón keresztül tudja szívni a "szűrt"levegőt, magyarul tisztább marad a hüttő!és ugye így nagyobb a rácsos felület mint a gyárin!
a kinézetre pedig az az ok, hogy "sajnos" nincs olyan felszerelt műhelyem ahol szebbet tudtam volna csinálni! :-)))
Egyébként nekem is frissa motor a gépembe de sajnos nem valami jól sikerült a felujitás.Valószinü szét kell szednem és másik gyürüket kell rá tennem és a hengerfelyet is meg kell nézetnem.A gyürük nekem HBR de nagyon nem vagyok meg elégedve vele mert dobálja a világos füstöt meg 80 fokos viznél a karter szelözésnél gözölög halványan.
Hát kb. ilyen talajon művelünk tárcsával is ilyen mélyre! :-)
Ha ilyen az összes földjük lehet, hogy csak kevés lesz az esüstblokkosban a csikók száma a 3,2-es tárcsának. :-)
A ragasztós témáról tudsz infót? Felülről a nyitható tetőről már lassan leeszi a fene, meg itt-ott még elvált kissé ami nem vészes azért, de nem ártana visszataknyolni majd a kárpitot, hogy nézzen ki valahogy.
Persze biztos találnék róla valamit régebbről csak ennyi hozzászólás között nem lesz egyszerű.
Hogy lehet így és ilyen hülye zagyvaságot összeírni? Te elvégezted egyáltalán a 8. osztályt, mert ez az írásmód 1. osztályban sem felel meg. Nem, hogy degenerális, hanem egyenesen admirális vagy. :DDDDDDDDDDDDD
Ez nagyon jó párositás.Cseh olajlehuzókés prima kompresziók.Igen a cseh gyürü sornak van egy olyan hátránya ,hogy ki ezi a hüvely falát igaz a kompresziót is jobban tartja meg az olajat semm engedi fel.De ha csak az olajlehuzók csehek akkor az jó mert igy nem fogja enni az olajat a prima lengyel gyürük meg nem olyan kemények és igy a hüvelyt sem eszi anyira,de a minőség igy is garantált.
Az olaj az jó választás volt ez a fajta jó bele,50üzem óra után csere uj olajra.Egyébként ha megálsz vele akkor ha lehet alapjáraton sokat ne ketyeregtesed ha pedig muszáj mert nem lehet megálitani mert valamit csatlakoztatsz vagy levegőt termelsz akkor inkább kicsit emelj a fordulaton ,hogy ne verje magát a motor és a gyürük közt az olajat semm horja fel.A kipufogó csonkod ha olajfolyásos lessz akkor ne ijedj meg vagy a kipufogó kicsit bepötyözi a motorháztetődet fekete olajos pötyökkel.Ez el fog tünni.Ne erölködjön és füstöljön inkább kicsit forogjon mint fulladozzon.
30 üzemóráig semmit se húz a gép csak üresen szaladgál, majd a következő 30üzemóra után fokozatosan terhelni. De láttam már olyan gépet is ami frissen volt hűvelyezve és első indítás után fel a 3-as eke és napokig szántott bejáratásképpen. :) Mai napig gond nélkül megy a gép ez volt vagy 6-7évvel ezelőtt. :)
Az akksik már nem száz százalékosak azzal tisztába vagyok én is, az olaj pedig agip sigma turbó ami benne van.aprópo ki hogyan tanulta az öregektől az uj motor bejáratást?mai nappal 13 üzem óra van a gépbe pótkocsiztam velée 2x-er ma meg vettem.
Ventilátor hajtómű, nem csörög zörög kalamol. Foghézag, a megahjtó tengelyt mozgasd meg ha sokat lötyög felejtős több tízezerért lehet már csak alkatrész szerezni bele.
Elképzelhető. Az a lényeg, hogy kivül belül jól megszórja a fákat de ne ömöljön a szer azért. Papírral kell ellenőrizni. Mennyire ázik el. egy fán több helyre elhelyezni papírokat és figyelni.
Szia.Szerintem ez teljesen jó indulás,és a füstje is jó.Az inditásnál a világos füst az szerintem normális mert a beindulásnál egyből feketére változik.Egyébként az inditó sebeséged az elég lassu szerintem lassan teker az öninditód,ez test probléma is lehet de ha uj a motorod akkor a megváltozott kompresszió is okozhatja ,meg szoros még a motor mert minden uj.Egyébként a sürübb olaj is okozhat inditási lendület csökenést.Milyen olajat használsz a motorba?