Ha jól értem akkor leállósáv nélkül, és a megléve 2 sáv már a félpálya. Vagyis az idén felújított félpáylán már csak annyi a teendő az átadás előtt, hogy felmarják a piros festéket...
elkészült a bajai elkerülő 2. ütemének III. üteme...
el kell ismerni: lélegzetelállító ez a tempó: egyszerre kerek 3 (HÁROM!!!) km-nyi főutat sikerült átadni...
döbbenetes teljesítmény, még mindig az államat keresem az asztal alatt...
amúgy ez városi (fél) körútnak tökéletes lesz, elkerülőnek már kevésbe, tekintve, hogy meglehetősen beépített nyomvonalon halad, rahedli útmenti ingatlannal...
ráadásul ha valaki nagyon meg akarja nézegetni a kitakart cuccokat, akkor a szuper időkibővítő kézikészüléken szépen visszalapozhat a kitakaratlan képekre... :-))
Így van. A martonvásári és a gödi alállomások szépen ki lettek takarva. Viszont a többi maradt, pl.:ócsai, soroksári, százhalombattai, albertfalvai. Lehet, hogy ezek nem olyan fontosak. :)))
Ez jól hangzana, Vácig igen szükséges is lenne. Pályákból ezzel(M2), M6, M43, M31 és az M0-ás fejlesztéseivel egész jól kezd állni az ország, de a legveszélyesebb M4-ről nem sok mindent hallani. :(
Bp és környéke frissült GEarth-ben, június végi fotókkal. M31 teljes hosszában, az M0 51-M5 között pedig a régészeti munkák látszanak. Újabban cenzúráznak is a balga hatóságaink (tök feleslegesen), a battai finomító és pár (volt)laktanya kizöldült, mint az Ortofotók című könyvsorozatban.
Mérnöki pályázat került kiírásra az M0 autóút déli szektorán 2009. 12. 15.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot az M0 autóút déli szektorán a 0+115-2+840 km sz. között 2x3 sávos autópályává történő bővítéséhez bal pálya építése során lebonyolító mérnöki feladatok ellátására.
A fentiek mellett a leendő mérnöknek a kivitelezésre vonatkozó közbeszerzési eljárás előkészítésében és lefolytatásában való szakértői közreműködés is feladata.
Főbb mennyiségek:
A fejlesztés hossza: 2 725 m, 1 db pálya alatti (5 m nyílású) új híd, 1 db 18 m pálya feletti meglévő híd átépítés, 1 db 22,70 m nyílású pálya feletti meglévő híd átépítés, 45 000 m3 töltés, 75 000 m3 bevágás, 21 000 m2 beton, 31 000 m2 aszfalt.
Vajon a NIF fizeti a mérnökit, a Tópark a kivitelezést?
A szlovákiai útépítés árának megfizetését megspórolni akaró teherautók Magyarországot fogják választani. Persze erre alapozva fel lehetne gyorsítani a Miskolc-Kassa útvonal építését, vagy nálunk is emelni az útdíjat.
A Kóka - Zsámbok úton a bevágási rézsűk nagyon-nagyon meredekek lettek, szvsz az árkok állandóan tele lesznek földdel.
Zsámbok - megyehatár között nem egy, hanem két réteg ment az útra. Ráadásul úgy, hogy kiegyenlítés nem volt semmi, javítás is csak vagy három rövidke helyen, ott is az M50-re ment kapásból az aszfalt. Szvsz ez gányolás, maradt a hullámvasút, 5 év múlva ugyanolyan szar lesz, mint volt. Gondolom, erre volt pénz, csak kicsit bosszant.