Keresés

Részletes keresés

AcidMan Creative Commons License 2009.12.17 0 0 18639
Ha jól értem akkor leállósáv nélkül, és a megléve 2 sáv már a félpálya. Vagyis az idén felújított félpáylán már csak annyi a teendő az átadás előtt, hogy felmarják a piros festéket...
Előzmény: haasz.janos (18626)
Béla6 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 18638

http://www.nif.hu/hirek/401

 

elkészült a bajai elkerülő 2. ütemének III. üteme...

 

el kell ismerni: lélegzetelállító ez a tempó: egyszerre kerek 3 (HÁROM!!!) km-nyi főutat sikerült átadni...

döbbenetes teljesítmény, még mindig az államat keresem az asztal alatt...

 

 

amúgy ez városi (fél) körútnak tökéletes lesz, elkerülőnek már kevésbe, tekintve, hogy meglehetősen beépített nyomvonalon halad, rahedli útmenti ingatlannal...

 

Béla6 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 18637
ráadásul ha valaki nagyon meg akarja nézegetni a kitakart cuccokat, akkor a szuper időkibővítő kézikészüléken szépen visszalapozhat a kitakaratlan képekre... :-))
Előzmény: Aladár46 (18635)
Béla6 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 18636

Azaz jelenleg az M0K 54-69 csp, majd az M3-as 13-26 km között kell autózni, azaz 28 km.

 

jé, valóba :-))  (én 26ra emléxtem...)


 

Viszont az M31 csak 12 km lenne.

háát, inkább 13, hamá szőrszálat hasogatunk...  :-))

 

vagyis: 15km-t rövidít az M31...


 


Tehát összesen 16 km-rel lesz rövidebb.

 

mármint: 19km-rel... :-))

 

Előzmény: radio100jozsi (18633)
Aladár46 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18635
Így van. A martonvásári és a gödi alállomások szépen ki lettek takarva. Viszont a többi maradt, pl.:ócsai, soroksári, százhalombattai, albertfalvai. Lehet, hogy ezek nem olyan fontosak. :)))
Előzmény: mzdude (18634)
mzdude Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18634
Kolléga mutatott egy szép nagy elektromos elosztót is, ami szintén ki lett takarva. Vagyis nem/nem csak a MOL kért ilyet.
Előzmény: cssz74 (18624)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18633
A Motorways-Exit Lista Page oldal szerint 16 km-el lenne rövidebb az M31 felé menni.

Azaz jelenleg az M0K 54-69 csp, majd az M3-as 13-26 km között kell autózni, azaz 28 km.

Viszont az M31 csak 12 km lenne.

Az M0K-M0D átkötés meg az M5-ön a 17-23 km, és az M0D-n a 24-29 km, azaz 11km, ezzel szemben az átkötés az M0 24-31 km, azaz 7 km lenne.

Tehát összesen 16 km-el lesz rövidebb. Ez szgk-val figyelve a jelenlegi kanyarodásokra a csp-ban olyan 10 percet jelent időben.
Előzmény: Béla6 (18631)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18632
M85-M86 párosról miért nem írtál?

NIF prezentáció
Előzmény: haasz.janos (18626)
Béla6 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18631

Jani, az M31 nem 20, hanem 14 km-t rövidít...

 

(az 51-M5 közötti átkötés meg kb. 3at...

tehát összesen 17km-rel lesz rövidebb az M3-M6/M7/M1 táv...)

Előzmény: haasz.janos (18626)
Béla6 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18630

csak semmi hurráoptipistáskodás...

 

a legfontosabb M0Ny, M4, M10 nem épülnek, ellenberger a szelleM3 jó vastagon levan zsírozva...

Előzmény: cssz74 (18627)
cyber.greg Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18629
De miért nem szűrődik át automatikusan a Google Maps műholdas nézetébe is???
Előzmény: LeX (18623)
anteus Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18628
tudja valaki, hogy mik azok a bekötőutak Dunakeszinél és Sződligetnél, amiket a cikk említ? ez érdekelne nagyon....
Előzmény: cssz74 (18627)
cssz74 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18627
Ez jól hangzana, Vácig igen szükséges is lenne. Pályákból ezzel(M2), M6, M43, M31 és az M0-ás fejlesztéseivel egész jól kezd állni az ország, de a legveszélyesebb M4-ről nem sok mindent hallani. :(
Előzmény: haasz.janos (18626)
haasz.janos Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18626
jövőre kezdik az M2-es autópályásítását, legalábbis ezt ígérte ma a nif
http://index.hu/gazdasag/magyar/2009/12/16/autopalya_nif/
cssz74 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18625
Egyébként javult a felbontás is, mert látszik a kertemben a gumimedence is teljesen. :D
Előzmény: LeX (18623)
cssz74 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 18624
Elképzelhető, hogy a MOL kérése volt? Mert Paksi erőmű korrektül rajta van...
Előzmény: LeX (18623)
LeX Creative Commons License 2009.12.15 0 0 18623
Bp és környéke frissült GEarth-ben, június végi fotókkal. M31 teljes hosszában, az M0 51-M5 között pedig a régészeti munkák látszanak. Újabban cenzúráznak is a balga hatóságaink (tök feleslegesen), a battai finomító és pár (volt)laktanya kizöldült, mint az Ortofotók című könyvsorozatban.
Rooger Preed Creative Commons License 2009.12.15 0 0 18622
Mérnöki pályázat került kiírásra az M0 autóút déli szektorán 2009. 12. 15.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot az M0 autóút déli szektorán a 0+115-2+840 km sz. között 2x3 sávos autópályává történő bővítéséhez bal pálya építése során lebonyolító mérnöki feladatok ellátására.

A fentiek mellett a leendő mérnöknek a kivitelezésre vonatkozó közbeszerzési eljárás előkészítésében és lefolytatásában való szakértői közreműködés is feladata.

Főbb mennyiségek:

A fejlesztés hossza: 2 725 m, 1 db pálya alatti (5 m nyílású) új híd, 1 db 18 m pálya feletti meglévő híd átépítés, 1 db 22,70 m nyílású pálya feletti meglévő híd átépítés, 45 000 m3 töltés, 75 000 m3 bevágás, 21 000 m2 beton, 31 000 m2 aszfalt.


Vajon a NIF fizeti a mérnökit, a Tópark a kivitelezést?
Fricy Creative Commons License 2009.12.14 0 0 18621

Tovább csúszik az M0-s szélesítése

http://index.hu/gazdasag/magyar/2009/12/14/porr_strabag_m0/

Rooger Preed Creative Commons License 2009.12.11 0 0 18620
És egy idei ROP-ok benne sincsenek.
Előzmény: Béla6 (18618)
cyber.greg Creative Commons License 2009.12.11 0 0 18619
Béla6 Creative Commons License 2009.12.11 0 0 18618
lassan már annyi a matrica, hogy nem látszik ki az ország alóluk... :-))
Előzmény: AcidMan (18617)
AcidMan Creative Commons License 2009.12.11 0 0 18617
Béla6 Creative Commons License 2009.12.11 0 0 18616

Az biztos, hogy minden drágulni fog, mert az útdíj emelése a szolgáltatások és a termékek árában fog lecsapódni.

 

 

hmmmm.... ez nem igasság!!!

 

valahogy kikéne fundálni, hogy ezek szemét karvalytőkés fuvarozók ne a zemberekkel fizettessék meg a zútdíj árát!!!  :-)))

Előzmény: hegyaljai2 (18614)
kofy Creative Commons License 2009.12.11 0 0 18615
De jó... így az alig kihasznált M3-M0-M1 tengely végre megtelik forgalommal. Hurrá!!!

Románia kivételével az összes EU-s szomszédunk bevezette tehát az útarányos kamionútdíjat, csak mi nem... no comment.
Előzmény: hegyaljai2 (18614)
hegyaljai2 Creative Commons License 2009.12.11 0 0 18614

A szlovákiai útépítés árának megfizetését megspórolni akaró teherautók Magyarországot fogják választani. Persze erre alapozva fel lehetne gyorsítani a Miskolc-Kassa útvonal építését, vagy nálunk is emelni az útdíjat.

http://index.hu/gazdasag/magyar/2009/12/11/szlovakia_magyar_utakra_uzi_a_kamionokat/

AcidMan Creative Commons License 2009.12.10 0 0 18613
LOL, csak most látom.
Előzmény: Béla6 (18612)
Béla6 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 18612

szerintem igaza van: a fa a kazánba való (persze csakha jó száraz), nem az út szélére... :-))

 

az óriás(fél)gyűrűket (M8-M9) meg csak hosszútávon tartja szükségesnek, ellentétben sok eszementtel, akik már tegnapra akarják ripszropsz...  :-)

Előzmény: felucca (18611)
felucca Creative Commons License 2009.12.10 0 0 18611
"...rengeteg új fát is ültettek..."

Húha, Józsi ki fog akadni tőle. A fátlan út a vesszőparipája az óriási gyűrűkön kívül.
Előzmény: Béla6 (18608)
ssimi Creative Commons License 2009.12.10 0 0 18610

A Kóka - Zsámbok úton a bevágási rézsűk nagyon-nagyon meredekek lettek, szvsz az árkok állandóan tele lesznek földdel.

 

Zsámbok - megyehatár között nem egy, hanem két réteg ment az útra. Ráadásul úgy, hogy kiegyenlítés nem volt semmi, javítás is csak vagy három rövidke helyen, ott is az M50-re ment kapásból az aszfalt. Szvsz ez gányolás, maradt a hullámvasút, 5 év múlva ugyanolyan szar lesz, mint volt. Gondolom, erre volt pénz, csak kicsit bosszant.

Előzmény: hotrod25 (18604)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!