Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73222

> Nem tudom, feltűnt-e, hogy még annyi esze is van, hogy a reggeli hidegben nem kezdi el rögtön az arcodba nyomni a jéghideg levegőt, vár egy kicsit, amíg langyosat tud fújni.

Micsoda űrhajó... :D

 

Ilyen finomságoknál még nem tartok :) Egyelőre a férjem és a fiam csak akkor engednek a volánhoz, ha már nagyon erőteljesen kérem. Abban teljesen egyetértek, hogy űrhajó - atomonként fedezgetem fel a sok-sok fícsört. Most ott tartok, hogy a tempomatot használom boldogan (még soha életemben nem volt tempomatos autóm), és ma nem sikerült kapcsolatot létesítenem a telefonom és az infotainment között (Gyerök azóta szólt, hogy előbb össze kell ismertetni őket menüből - fel is ajánlotta, hogy megcsinálja, és amikor mondtam, hogy nem, én szeretném, akkor csalódott fejet vágott. Ő bezzeg már profin használja. 19 éves. Bazze.).

Előzmény: (M)Ákos (73215)
Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73221

(M)Ákos, Draganovic, köszönöm a válaszokat!

(M)Ákos Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73220

Ha új VAG modellt keresnék abban az árkategóriában, akkor minimum komoly versenyben lenne.

Azok a lámpák nem riasztanának el, ha erre vonatkozott a kérdésed.

Előzmény: Horváth Ozzy (73217)
nohab Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73219

ja, az, de az a baj hogy a skoda is kategóriát lépett, de minek? illetve a magyar keresetek nem léptek akkorát,

tehát ha valaki a 3-4 millás ársávban egerészett az most nem tud az 5-7 ben mókolni....

 

Szerintem az igények nőttek meg. Az O2 bejövetelekor 4 millió körül volt az alapmodell, az O3-nál ugyanúgy 4 millió körül volt az alapmodell és most is 4 millió körül van az alapmodell (4,4, de lesz az kevesebb is, ha majd elmúlik a facelift varázsa). És ma az alap Octaviában (facelift) széria az ESP, függönylégzsák, guminyomás-ellenőrző rendszer, térdlégzsák, ezek az alap O2-nél nem voltak rendelhetők.

Előzmény: Törölt nick (73211)
valaki ül kint a szárnyon Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73218

Hol vannak ilyen aukciók? :)

 

Előzmény: Draganovic (73165)
Horváth Ozzy Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73217

persze, ha ingyé' kapnám a cégtől akkor valószínűleg én is elnézőbb lennék és nyilván beletenném a seggem örömmel :) az tény hogy a legjobb autó az ingyencégesautó. de vajon saját zsebből is megvennéd?

Előzmény: (M)Ákos (73214)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73216

+ Befúvó beállítási tippek:

- mindegyik teljesen nyitva

- műszerfalon a szélsők: vízszintesnél kicsit feljebb és koppra az oldalablakokra irányítva

- műszerfalon a középsők: a középtől kicsit az oldalablakok felé és teljesen felfelé

- kombiboxon (könyöklő hátulja) teljesen felfelé

Ha nyáron, dög melegben furcsán érzed magad a vezetőülésben ülve, akkor a hátsó utasok valószínűleg elzárták a beömlőket - jártam így, csak napok alatt jöttem rá a turpisságra. :)

A műszerfalon a középső fúvókák beállítása némi kísérletezés eredménye: még jobban az oldalablak felé fordítva őket nekem kényelmetlenül fázott a bal alkarom, valami hülye áramlat alakult ki.

Előzmény: Szipolykaa (73212)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73215

Igen, figyeli a páratartalmat, és automatikusan párátlanít.

Okos szerkezet, hagyd csak mindig bekapcsolva (elkerülendő pl. a pollenszűrő bebüdösödését is) a számodra kellemes hőfokra beállítva. A többit intézi...

Mivel TSI-d, van, abban tudtommal nincs külön elektromos fűtés (mint az én TDI-mben), viszont a tiéd gyorsabban is melegszik, onnan van a langyos levegő. :)

A többletfogyasztás átlagban max. 1 deci szerintem.

Nekem mindig AUTO-n van, csak a hőfokot kell kicsit piszkálnom: nyáron 21.5-re, télen 22.5-re állítom. Még a napsugárzás erősségét (és az abból adódó plusz meleget) is egész jól kompenzálja.

Ja, nálam csak 2 esetben nincs AUTO-n: amikor reggeli hidegben melegíteni kell a szélvédőt (benyomom a "szélvédős gombot") ill. ha áthajtok Szabadegyházán (benyomom a belső keringetést a bűz miatt).

Nem tudom, feltűnt-e, hogy még annyi esze is van, hogy a reggeli hidegben nem kezdi el rögtön az arcodba nyomni a jéghideg levegőt, vár egy kicsit, amíg langyosat tud fújni.

Micsoda űrhajó... :D

Előzmény: Szipolykaa (73212)
(M)Ákos Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73214

A fehér orron mutat jól a legkevésbé az új arc...

Maximálisan egyetértek, ezt már én is akartam írni. Pirosban viszont valamiért egész jól néz ki!

 

Egyébként nagyon gáz hogy egy ilyen bemutatóban a fedélzeti infotainment-ről szól a cikk fele és a fotók fele is arról készült...

+1 erre is.

A külső tervezésért felelős srác is ügyesen elmagyaráz mindenféle pozitívumot (többek között) a lámpákkal kapcsolatban ebben a videóban (19:40-től)...közben meg az autók 90-95%-án nem is ilyen lámpák lesznek.

Biztos más gyártók is ezt csinálják, de kicsit átverés, hogy a fossá felszerelt modelleket adják ki első tesztelésre az újságírónak. Szerencsétlen meg miről írjon, hát az extrákról.

 

Esküszöm, nekem már az is eszembe jutott, hogy szándékosan csinálták ennyire kérdőjelesre az első lámpákat, hogy mindenki erről beszéljen (a szar reklám is reklám).

Jozef Kaban valószínűleg nem egy tehetségtelen tervező, ha egy Bugatti Veyront is össze tudott dobni - 100%, hogy nem tudta maradéktalanul keresztülvinni az ötleteit. Nem is tűnik elégedettnek a "gyermekével", elnézve a premieren készült videókat. (Vajon miért dobbantott a Skodától egyébként?)

Nekem minden újítás tetszik az FL-en... a motorháztető új íve, a kicsit kiálló hátsó lámpák, a végre szűkebbre szabott ködlámpák, a műszerfal is jól néz ki, stb. Sajna az első lámpa olyan, amilyen, de (nekem) bőven a szokható kategória. Mondjuk halogénes verzióban nem kéne...

Egyébként a feláras (bemutató videókon is mutogatott) hátsó lámpákban jópofa design elem az S3-on is alkalmazott "izzótakaró" betét (irányjelzőben/tolatólámpánál), de funkcionalitásban ez valószínűleg visszalépés, mert kitakarja a hasznos fény egy részét. Az O3-at megtuningoltam erősebb ledes "izzókkal", amik nyilván átkerülnek majd az O3 FL-embe is...csak abban reménykedem, hogy a tolatólámpa ugyanúgy képes lesz bevilágítani az autó mögötti teret, mint eddig (vaksötétben is jól látok a tolatókamerával), és nem lesz benne egy sötét folt.

Véleményem kialakításában erős befolyásoló tényező, hogy 99%, hogy O3 FL lesz a következő céges verda, O3 után. :)

Előzmény: www.octinfo.com (73206)
Draganovic Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73213

Off autómban ezt elektromosan intézi ,azért fúj hamar meleget hideg motornál is....szerintem OCTi-nál is így lehet!

Előzmény: Szipolykaa (73212)
Szipolykaa Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73212

Szép estét!

Lenne egy pár kérdésem, a Climatronickal kapcsolatban.

 

Azt ajánlják, hogy mindig legyen bekapcsolva.

De miért? Ez képes a páratartalmat is figyelni? Tehát ha éppen ki van kapcsolva, és hulladékhővel fűt, az különbözik-e attól, amikor be van kapcsolva, és úgy fűt? (Mindkét esetben szépen tartja a beállított hőmérsékletet - fűtésről van szó egyelőre, nem hűtésről). Jobban járok, ha Climatronic + automata szabályozásra állítom, mintha kikapcsolnám a klímát, és manuálisan fújatnám a meleg levegőt a szélvédőre?

Az autó indulása után (ha be van kapcsolva a klíma), akkor honnan szed a szévédőre langyos levegőt? Hamar bemelegszik a motor, vagy valamiféle akkumulátort használ erre a célra?

Klímával vajon mennyi a többletfogyasztás?

 

(A pár hozzászólással lentebb belinkelt piros Skoda gyönyörű. A színe csodálatos, és nagyon tetszenek a felnik is.)

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73211

ja, az, de az a baj hogy a skoda is kategóriát lépett, de minek? illetve a magyar keresetek nem léptek akkorát,

tehát ha valaki a 3-4 millás ársávban egerészett az most nem tud az 5-7 ben mókolni....

 

eddig az átlag júzernek kínált autót elérhető áron volt, ráadásul még jók is lettek, bár akkor ezt nem tudta senki...

 

Mert eddig a céges  flottákban az asta fóka octi kombóból lehett válogatni többnyire, és a skoda elég piacvezető volt benne, de az átlag magyar júzereknél is jó alternatíva volt, mert nehezen tudom elképzeni, hogy valaki bemegy és 8 papírt otthagy a szalonban egy skodáért,

 

https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat_viii/volkswagen_passat_viii_2.0_tdi_highline_bmt-11019313

 

 

Előzmény: Törölt nick (73209)
nohab Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73210

nem tudom, hogy a kar ugyanaz-e, de az elv igen.

Előzmény: BBéci (73163)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73209

Az új RS láttátok? Engem nem zavar ennek az autónak sem a maszkja, sem lámpája. Dögös. Biztos megy is. 

Előzmény: nohab (73208)
nohab Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73208

ennél rondábbra van szükség, nem engedi a VW!

Előzmény: _Yasin_ (73198)
www.octinfo.com Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73207

Különösen, hogy a magyar piacon kb. egy darab autóba se lesz a Columbus megrendelve (ha flottás azért, ha magánszemély akkor meg azért).

Előzmény: www.octinfo.com (73206)
www.octinfo.com Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73206

Hátul 20 mm-rel lett szélesebb a nyomtáv. Ez azért jelentősebb változás!

Vajon az adaptív futómű miatt kellett ez?

 

A fehér orron mutat jól a legkevésbé az új arc, az autó oldalát is mutató elölnézeti képeken olyan, mintha kartonból kivágták volna az autó orrát és az elejére ragasztották volna. Egyáltalán nem tűnik úgy hogy az autó oldalának szerves folytatása lenne. Diszharmonikus.

 

Egyébként nagyon gáz hogy egy ilyen bemutatóban a fedélzeti infotainment-ről szól a cikk fele és a fotók fele is arról készült...

Különösen, hogy a magyar piacon kb. egy darab autóba se lesz a Columbus lesz (ha flottás azért, ha magánszemély akkor meg azért).

Előzmény: _Yasin_ (73198)
ac07 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73205

Pláne, ha van benne auto hold funkció - amit nem bekapcsolva állni kell a féken, bekapcsolva pedig megtartja az autót D-ben, egyes fokozatban emelkedőn, sík úton is (persze ilyenkor is van, hogy a start-stop lelövi a motort).

Érdekes számomra, hogy az előző szériás (2012-es) VW Golfomban a 7-es DSG sport fokozata külön helyet kapott a kulisszán, míg a 2016-os Sportsvanban csak elektronikus kapcsolás (azaz induláskor egy mozdulattal nem lehet S-be rakni).

Előzmény: nohab (73190)
Bu-bu12 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73204

Ok. Köszi Octi19

 

Előzmény: Octi19 (73203)
Octi19 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73203
Előzmény: Bu-bu12 (73202)
Bu-bu12 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73202

Hali mindenki!

 

2016-os Octaviaban hol található  a pollenszűrő?

 

Válaszokat előre is köszönöm.

 

Bu-bu12

MZ/Y Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73201

Ilyesmire gondoltam, by Milotec, de 3 gond van:

A lökhárítóból ki kellene vágni a felesleges nyúlványt. Ezért írtam üvegmintás matricát. :)

Ettől még kívül megmarad a "sehonnan sehova" téglalap.

A 2 lámparész alja nekem nem harmónikus, 2 egyenes, amit úgy ahogy összehoztak, véletlenszerű szöget bezárva. Én alapvetően a szögletes dolgokat szeretem, azért is tetszenek a kombik (főleg amelyik dobozszerű, pl. a Fabia kombi a túl kerek hátsó része miatt nem), de itt nagyon adná magát, hogy ívben kapcsolódjon a 2 rész, még ha el is vannak választva egymástól.

 

Apropó, némileg off:

Múltkor olvastam, hogy minden Golf led-es lesz. Ugye ez a nappali fényre vonatkozik?

Előzmény: _Yasin_ (73198)
O2 Elegance Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73200

Jó lesz, fel vagy véve. Akkor holnap kellene indulni Mladá Boleslavba :)

Csinaltam én is vmi hasonlót, mondjuk én megszünetettem a dupla lámpát egy az egyben de már nem mertem feltölteni ide nehogy baj legyen inkabb le is töröltem:)

 

Előzmény: _Yasin_ (73198)
www.octinfo.com Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73199

Egész jó. Sőt! :)

Előzmény: _Yasin_ (73198)
_Yasin_ Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73198

 

Nem vagyok grafikus, de...

 

-Y-

www.octinfo.com Creative Commons License 2017.02.20 0 0 73197

"1991-óta hű voltam a Passathoz, ám a most kapható annyira nem tetszik"

 

Látod, látod. Akkor mégis csak értened kell, mi az ami nekünk nem tetszik.

 

Előzmény: BBéci (73133)
O2 Elegance Creative Commons License 2017.02.19 0 1 73196

Najó de az akkor is egy flanszia, egy pözsó :P XD

Előzmény: Draganovic (73164)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.19 0 0 73195

Szerintem többet árt, ha váltatod minden lámpánál +2x, mint az a minimális többletterhelés, amit kap a D+fék miatt.

Én szót fogadok, tiltja a leírás, akkor aszerint használom, abból baj nem lehet, ellenkező esetben viszont igen :)

Előzmény: Draganovic (73192)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.19 0 0 73194

Ezért írtam úgy ahogy, azaz el kéne olvasni hogy is kell használni. 

Világosan le szokták írni, hogy mit szabad és mit nem, ahogy nekem is le van írva, de sokan okosabbak akarnak lenni, mint a gyártó és ez nem szokott összejönni :)

Van kivétel, de ez elég sok esetben igaz, ráadásul nem csak autóiparra értendő.

Előzmény: nohab (73190)
Draganovic Creative Commons License 2017.02.19 0 0 73193

Na most hiszem el :D :P

Előzmény: Varshi (73184)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!