Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2008.02.28 0 0 142
Nem is amiatt dörögtem, hogy a biztonsági őr, végzi ami a dolga...

Ha jól vettem ki, az összes itt felvetett dologra lett volna alternatív megoldási lehetőség, úgy, hogy talán nem sérült volna a MSC biztonsági érdeke....

Pl. Mivel azt vettem észre, hogy a portán nem egy ember mereszti a fenekét, ideiglenesen talán elkísérhette volna klotyóra a szorult helyzetben lévőt az egyik...
Ráadásul a portától az ebédlő (Ahol gondolom van WC...) nincs is messze...

kkn már jelezte, hogy mi lett volna a megoldás a kamionos ügyben...


A mi fotózásos gondunk egy kicsit más...
Egészen normálisan viselték a fényképezést (ÉRTSD: Már bent a gyárterületen is fényképeztünk, nem is elrejtett gépekkel, ráadásul belépéskor elmondtam mi a helyzet, hiszen három héten keresztül szerveztük ezt a lehetőséget (fotózás), mindig újabb és újabb vezetői szintre emelkedve...
(Zárójelben jegyzem meg: Az SX4 sajtóbemutatója nem sokkal előttünk volt, az Index tele volt gyári képekkel, ami nem a hivatalos, protokolláris helyszíneken készültek, és nem kerül nagy fáradságomba, hogy 30 mp-en belül előkaarjak a netről szintén hivatalosan készült belső képeket társmárkás honlapról....)

Egyszercsak felbukkant egy Wagon, ami akkora utánfutót húzott, amire befért volna két wagon, tele gázpalackkal. - mármint az utánfutó...

A wagonos lelkület azt diktálta, hogy ezt meg kell örökíteni, s egyszerre vagy húsz autodidakta fotoriporter pattant ki az út szélére fényképezni a szerelvényt, aminek a vezetője kétségtelenül úgy érezhette magát, hogy nem az MSC betonját koptatja, hanem épp a Cannes-i filmfesztivál vörös szőnyegén hajt kocsijával... :-)

Na ekkor szakadt el a cérna a véglény fejében.... Szerintem féltékeny volt a sikerre...
Előzmény: Törölt nick (141)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.28 0 0 141
Az őrök védelmében...

Biztonságot szolgáltatnak, ezért kapják a pénzüket... A mai világban nem lehet tudni ki a "barát" és ki az ellenség, utóbbi esetleg mézes-mázos dumával akar bejutni egy objektumba... Nem beszélve arról, hogy a legkisebb bakiért kirúgják őket...

Azt hiszem, ha valaki házőrző kutyát tart, elvárja, hogy ugasson, harapjon és ne farkcsóválva fogadja a betörőt...

Egy cég belső rendelkezéseit, szigorú elvárásait sem ismerhetjük...
Előzmény: Kamzik73 (140)
Kamzik73 Creative Commons License 2008.02.28 0 0 140

Sziasztok.

 

Engedjétek meg de nekem is van egy hasonlo sztorim a gyárat "védelmezö" fantasztikus örökröl.

Tavaly szeptemberben kirándulni voltunk az SKE. szervezésében,és a gyár elött volt a tali.

Mivel nincs közel a helyszin a kiindulástol (Várpalota) igen csak megtelt a holyagom,de nem csak nekem hanem a feleségemnek és a fiam barátnöjének is.

az egy más lapra tartozik hogy a lányoknak "olyan" napjuk is volt,hát kértem az ört had használjuk a "kishelyiséget" mert messziröl jövünk,és a lányoknak is szükségük lenne rá.

Erre ki kérte magának hogy mit képzelek az nem látogatoi,söt nincs is nekik mert ök is a gyárba járnak.

menjek el ugy X km.-re van egy kocsma osz intézzem ott el.

Na mondom ne röhögtessen már,én még csak el vagyok de a lányok...

Nem engedett egy pillanatig se.

Valamilyen modom aláirom,hogy a szebály az szabály de ilyen kö...k rég nem láttam.

kkn Creative Commons License 2008.02.28 0 0 139

Ez már régi nóta, hogy a bakterok istent játszanak, mert ők a valakik (szerintük). Majd ők megmutatják, hogy ki a góré...

Volt, hogy nyomorult kamionos nyáron jött a Tescotol a szatyorkájával, gyalogosan. Be akart menni, a teherportánál lévő kamionjához. Talán lengyel lehetett, máshogy nem is beszélt (nem mintha a bakter igen). Nem engedték át, mert nem kapott a túloldalon az őröktől egy papírt, amin rajta van, hogy igen, ő belépett, és ott van a gép. Mert ugye a sofőr ilyenre nem kérdezett rá, mert honnan tudná. Ők meg nem tudhatták, hogy ki akar menni. Így szerencsétlent elküldték egy gyár körüli túrára.  Szépen lenyomhatott vagy egy tizest, vagy mennyit körben, mert az út ugye nem a Suzuki körül megy, hanem messzebb. Helyismeret híján biztos nem tudhatta, merre mehet úgy körbe a gyáron, hogy ne kerülje meg a fél világot.

Mert nehogy már berakják az őrség Wagonjába, és átmenjenek vele a teherportához, a kamionparkolóhoz. Hiszen ha ott a gép, nála a kulcs. Nem, gyalogolj szépen hülye külföldi, mert a szabály az szabály, és mi pontról pontra betartatjuk.

Előzmény: RetteNETes Lalyos (138)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2008.02.28 0 0 138
Még be is biztosítottuk volna, de ha egyszer nem jön a gyárból!!! :-(

Már bocsánat, de másodszor van tele a bugyrom a Magyar Suzuki Zrt-vel...
Elsőre az borította ki a bilit, hogy egy klubos gyárlátogatáson az előzőleg valamelyik igazgatóval megbeszéltek szerint fényképeztünk volna (Összegyűjtve az elkészült képek, CD-re másolva, átadva, s a jóváhagyottak mehettek volna ki a honlapra...), amikor egy szaros biztonsági őr kezdett el hisztizni, hogy márpedig nem lehet...
Mivel pecsétes papírunk nem volt, kértük, hogy hívják fel az említett igazgatót...
Azt már nem...
Leszartam volna a köcsög bürokratáját, de azhagyott bennem tüskét, hogy odamegy több mint 100 ember, aki nem a szokásos pénteki nézősereg, hanem tudottan egy gyári terméket használó, kedvelő csoport és a nagy létszám miatt csak nekünk tartottak aznap gyárlátogatást...
Szóval azért jól esett volna, ha azt mondják: Örülünk nektek...
Nem azt vártam, hogy Oszamu san jöjjön üdvözölni minket, de azért az a műsor nagyon gáz volt amikor a hatalom birtokosaként verte magát a földhöz az őr, s közben fröcsögött a "kivezettetem"...

Már bocsánat, de máshol már tréningeket tartanak a telefonközpontosnak, hogy miképp köszönjön a beérkező telefonok fogadásakor, itt meg mindig ez a pitiánerkedés megy...
Előzmény: kkn (136)
kkn Creative Commons License 2008.02.27 0 0 137
kkn Creative Commons License 2008.02.27 0 0 136
Próbarendszámmal még lehetne, dehát, ha amúgy lutri a dolog, akkor nem forszírozzák.
Előzmény: RetteNETes Lalyos (135)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2008.02.27 0 0 135

Aki esetleg a wagonosokkal szeretett volna jönni premier elötti bemutatóra:

 

Kedves Wagonosok!

Mély sajnálattal jelentem be, hogy a Magyar Suzuki Rt. a mai napig nem szállította le kereskedésbe a Splash-eket.
(Azért vágópont a mai, mert ha ma megjöttek volna, akkor szombatig még forgalomba helyezték volna...)
Ezért a március 1-re tervezett találkozó és bemutató


ELMARAD!!!!!!!

kkn Creative Commons License 2008.02.27 0 0 134
Szűkszavúbb teszt a vezess.hu-n.
kkn Creative Commons License 2008.02.27 0 0 133

Agila teszt a Totalcaron.

Mivel a Splash-től tényleg csak a lámpák-lökösök-emblémák-csomiajtó kvartettben tér el, így a véleményük arra is igaz lesz (bár azt lehet, hogy más fogja tesztelni, meg más motorral).

Leki Creative Commons License 2008.02.20 0 0 132
Országszerte megjelentek a SPLASH óriásplakátok!:)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2008.02.20 0 0 131
A WagonR FanClub premier előtti Splash bemutatót szervez klubtagoknak!
Az alapos megszemlélős, beleulős, telepakolós, kipróbálós hétvégi programról Bővebben a honlapon olvashattok!
( http://www.wagonrfanclub.hu )
kkn Creative Commons License 2008.02.15 0 0 130
A Swift/Splash városi mininek nagy, de a kiskategóriában kicsi (Amikor a Swift megjelent, a többiek akkor nőttek meg). Amiben a Fiesta az átlagot képviseli. Ha az új még nő is, nem igazán lesznek egy fajsúlyban. Most pl. az új Fabia, Grande Punto szinte egy mérettel nagyobbak az osztályban.
Előzmény: karesz2 (129)
karesz2 Creative Commons License 2008.02.15 0 0 129
Vajon konkurencia lesz?:
http://www.a5.hu/cikkek/1/24620.shtml
HFT Creative Commons License 2008.02.09 0 0 128

akkor az idióta (gyf) mégsem ment el? jó kis gép ez!

 

Leki Creative Commons License 2008.02.08 0 0 127
Esztergomban letoccsant a szalagról az első Suzuki Splash
2008. február 8.

A japánok kifejezetten az európai piacot célozzák a Splash-el és elsősorban a fiatal családok érdeklődésére számítanak.

Évente 60 ezres széria gyártását tervezik, ebből 6 000 kerülhet a hazai szalonokba. Az első időkben lesz egy 65 lóerős, 1000 köbcentis, háromhengeres, 12 szelepes és egy 86 lóerős, 1200-as, négyhengeres, 16 szelepes benzinmotoros változata, de 75 lóerős, 1.3 literes négyhengeres, közös nyomócsöves dízellel is gyártják. A Splash fogyasztási adatai figyelemre méltóak, a kisebb benzines fogyasztása mindössze 5 liter 100 kilométeren, a nagyobb is elgurul 5,5 literrel, a dízel verzió pedig 100 kilométerenként csak 4,5 liter gázolajat kér.

A kisautóban alapfelszerelés az ABS, a fékasszisztens és az elektronikus fékerő-elosztó, az EBD, az ESP menetstabilizáló rendszer opcionálisan választható. A Splash-ben már alapszinten 6 légzsák és överő-határolóval felszerelt első biztonsági övek vannak, hátra pedig ISOFIX gyermekülés rögzítő pontokat építettek be.

Az árlista még nem nyilvános, ezt csak márciusban, a Genfi Autószalon után, a hazai forgalmazás kezdetekor teszik közzé.

A 2007-es 232 480 darab után a tervek szerint a Suzuki idén már háromszázezer autót gyárt az esztergomi üzemben.
Leki Creative Commons License 2008.02.08 0 0 126
Itt az első magyar Suzuki Splash!
2008-02-08 09:37:35

Hivatalosan mától kezdi meg a Suzuki Splash sorozatgyártását a Magyar Suzuki Zrt; az új autónk háromféle motorral készül, amelyek közül a két benzines a Suzuki saját fejlesztésű, új generációs motorja.

Noha 2007 utolsó negyedévében Esztergomban leállt a már koros Ignis gyártása, amelyből tavaly már csak 7308 kelt el hazánkban, a Swift padlólemezére épülő Splash nem az Ignis, hanem a Wagon R+ utóda. Az újdonság ugyanis 9 centiméterrel magasabb a Switnél, mintegy ellensúlyozva az az öt centit, amellyel rövidebb. Mindesetre a nagyobb belmagasság tette lehetővé, hogy nem csak optikailag tágas a Splash. Ezt az autóépítési stílust azért találták ki Japánban, hogy a szűk lakásokban magukat bezárva érző fiatalok afféle mobil nappali szobaként használhassák a kis alapterületű (parkolóhely-ínség!!), ám magasságukkal mégis teret adó kocsikat.

A vállalat az idén 60 ezer darab gyártását tervezi, a modell a genfi Motor Show után, március elején jelenik a magyarországi márkakereskedőknél.

A Splash háromféle motorral készül, és a két benzines a Suzuki saját fejlesztésű, új generációs motorja. A dízelt Fiat licenc alapján a Suzuki Indiai üzemében gyártják. A 996 köbcentis háromhengeres, de 12 szelepes motor teljesítménye 65LE, fogyasztása 5l/100km, az 1242 köbcentis négyhengeres testvéréé 86 lóerő, fogyasztása 5,5l/100km. Az 1,3 literes közös nyomócsöves DDiS dízel pedig 75 lóerő, fogyasztása 4,5l/100km. Mindhárom motorváltozat 5 sebességes manuális váltóval felszerelt, kibocsátási szintje pedig 120 g/km.

Az árról előzetesen csak annyit tudni, hogy valamivel a Swift alá pozícionálták.
kkn Creative Commons License 2008.02.08 0 0 125

Előljáróban ismét csak annyit, hogy azért, mert itt van a gyár, ez nem azt jelenti, hogy mi vagyunk a fő piac, akire a legjobban figyelnek.

 

Amúgy ma kellett megtörténnie az ünnepélyes átadásnak, amikor az "első" autót levezeti a miniszterelnök. Azt, hogy eljött-e, nem tudom, majd bent kiderül. Gondolom, ehhez a dátumhoz van igazítva a magyarországi értékesítés, amit március elejére ígérnek.

 

A külföldi honlapok azt írják, hogy már lehet ott rendelni?

Előzmény: karesz2 (124)
karesz2 Creative Commons License 2008.02.08 0 0 124
Azért elég szomorú, hogy máshol bemutatják, nálunk meg...nemrég még Suz kereskedés nem is hallott róla. Nekünk nincs ilyen oldal, vagy csak mi nem tudunk róla? Csak közelebb vagyunk hozzá mint a németek.
Ennyire a miénk?
Ha meg drága lesz, jó nekünk SX is. Vagy "visszamegy" az ára?
kkn Creative Commons License 2008.02.08 0 0 123

" Egy 1.0 special egy Swift 1.0 specialnál ..."

Elnézést az elütésért, Swift 1.3 speciálnál.

Előzmény: kkn (121)
kkn Creative Commons License 2008.02.08 0 0 122
ÉBRESZTŐ!!!
kkn Creative Commons License 2008.02.08 0 0 121

Itt már vannak árak. Kicsit drágának tűnik, akár az Opel, bár látni, hogy 1.2 csak nagy felszereltséggel van.

Az 1.0 is drága valamennyire. Egy 1.0 special egy Swift 1.0 specialnál 2000 euróval olcsóbb. Tehát olyan 530 ezerrel. A Swiftnél 100 köbcenti olyan 120 ezerbe kerül, tehát, ha levonom a különbségből a 360 ezret a motor miatt, akkor marad 170-180 ezer forint, ennyivel olcsóbb egy Splash kb. a Swiftnél Ausztriában, a glx szinten.

De az 1.2 Splash, ami csak GS-szerű felszereltséggel van, szintén 2000 euróval olcsóbb az ilyen 1.3 Swiftnél.

Itt levonom a köbcentire a 120-at, marad 410 ezer. De! nincsen benne navi, ami a Swiftben van. Az régen nálunk 200-250 volt. Ha jóindulatú vagyok, akkor marad 210 ezer. Nincsen kulcsnélküli, nagy jóindulat, mínusz 50, már a GLX különbségnél járunk.

Viszont nincsen AAC, amire nem tudom, mit számoljak, legyen 40E, marad 120.

Ezután még a Splashból eleve elspórolt dolgok többek között:

Vízhőfokmérő, ami feltűnik. Belső kilincs körüli keret, ami talán.

Ami nem, de kihagyták: A küszöb alján húzódó védő, műanyag profil. Hátsó dob műanyag burkolata nem teljes, hanem csak kb. félig takar.

Nem nagy különbség marad.

 

De majd meglátjuk, nálunk hogyan számolnak.

kkn Creative Commons License 2008.02.02 0 0 120

Az Agila testvért nem mérik olcsón:

 

http://www.opel.de/res/download/pdf/0H_price.pdf

kkn Creative Commons License 2008.01.25 0 0 119

Eddig következetesen tartotta ezt a Suzu, remélhetőleg ennél is meglesz az eltérés a motorok ára között.

Mint lentebb írtam, nemsoká hivatalosan is beindul a gyártás. Gondolom, hogy az értékesítés is.

Anyósülés úgy dönthető, mint a többinél.

Azt mondták a németek, hogy a tervezett Agila árért, ami egy normális felszereltség, annyiért egy Corsa is elvihető, és nem fapad (arra nem tértek ki, hogy a Corsa milyen motorral).

Előzmény: karesz2 (118)
karesz2 Creative Commons License 2008.01.25 0 0 118
KKN itt-ott összefutunk.
És az vajon lehet, mint edíg, a lécsőnként 200 000? - tehát 1.2, moci 2,2, egy szinttel feljebb 2,4, klíma 2,6 milla? (1 év múlva meg 500k kedvezmény?).
Lehet hallani valamit mikor is jön, és tényleg ilyen kedvező a fogyija?
Anyósülés nem dönthető le?-mert a múltkor nem tudd meg mit vittem Ignáccal haza.
Az a fordulatszámmérő... a volt szoci autóinkban volt így megoldva...

Németeknél drága...akkor a Corsa?
Törésteszt mikor lehet vajon?
Előzmény: kkn (117)
kkn Creative Commons License 2008.01.25 0 0 117

Nem csak a csúcsban lesz osztott támla, hanem csak az alapban lesz osztatlan támla. Akár a Swiftben. Amivel méretben nem sok különbség van a csomitartóban. De abból is elment már a kis csomi ellenére bő 400.000darab. Suzuban ez jó, az Ignisből kicsivel több, mint 200.000 készült.

Állítólag a németeknél igen drága lesz az Agila.

De azt is rebesgetik, hogy a Splash 1.0 alap nálunk 2 milla körül lehet. A már korábban leírt ártalálgatásaimban én is a környékre saccolom. Nagy bátorság lenne a Swift árában adni, választásra kényszerítve a vevőket, hogy melyiket.

 

Előzmény: karesz2 (114)
kkn Creative Commons License 2008.01.25 0 0 116
Ott még amúgy is megy a Wagon, ez csak egy változat belőle, a sok közül.
Előzmény: karesz2 (115)
karesz2 Creative Commons License 2008.01.25 0 0 115
Na ugye:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.01.25.&340313
az a hátsó lábhely, ha a hátsó ülés is tologatható lenne...
Előzmény: karesz2 (114)
karesz2 Creative Commons License 2008.01.25 0 0 114
Vajon ez az ár itthon mennyi lesz és milyen felszereltséggel?
Nagyon kicsinek látszik, csomitartóilag elsősorban, így nem lesz "családi", nem lesz Ignis-Wagon utód igazán. (Állítólag csak a csúcs osztott hátsó üléstámlával/üléssel, stb).
Nagyon kíváncsi leszek az árra, mert lesz ugye lesz Opel is, a Suzuki akar olcsóbb lenni, Opelnek meg a Corsa alatt kell lennie...meg akciósan ha jól tudom 2,5 milla a Swift és 3 milla az SX4 GLC AC. Vagy ezeknek visszaviszik az árát?
Jónak tűnnek a motorikus/fogyasztási adatai. Vajon nagy különbség lesz-e 1,0 és 1,2 között, magyarán lesz-e "szegény eberek" (kis)autója?
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2008.01.25 0 0 113
és a cikk szerinti körülbelüli ár átszámítva 2008.01.5-én:

8,000.00 GBP = 2,756,320.13 HUF
Előzmény: foldimogyoro (112)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!