Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

.psp Creative Commons License 2009.02.04 0 0 4332
Igen a lavórdeszt szerint müködik:-)
Előzmény: Kutyka (4330)
CokeMisi Creative Commons License 2009.02.04 0 0 4331
Ez 1 jó kérdés.......,mert közvetlen befecsk. motor +katalizátor és az adagoló kedvéért
70bio+30 gázolaj aránnyal már nem érződik nagyon.

De azért érződik. :-((
Előzmény: Hpg (4329)
Kutyka Creative Commons License 2009.02.04 0 0 4330
Engem érdekelne az előmelegítő. remélhetőleg működik. Kipróbáltad? Ha még nem, akkor nehogy szárazon próbáld! :)

Üdv: Kutyka
Előzmény: .psp (4324)
Hpg Creative Commons License 2009.02.04 0 0 4329
És katalizátor sincs benne? Mármint a kocsiban:)
Előzmény: focusos (4325)
409 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 4328
"Nem azért van a tűzkarika csere, hogy beljebb legyen a porlasztó, hanem azért, hogy a szoknya több helyet töltsön ki. Nekem működik a dolog,"

Itt a hengerfejed. Középen a porlasztó, felette az izzítógyertya. Milyen teret tölt ki az a tűzkarika?????

Előzmény: focusos (4325)
odourizing Creative Commons License 2009.02.04 0 0 4327
Sült szaga nem lesz, az biztos, de égett étolaj szaga lesz, az tuti. :-) Csak akkor nincs olyan szaga, ha kivonod a játékból a glicerint. :-) Az pedig nem megy derolinnal. :-) Annál kicsit bonyolultabb. :-) Habár nem olyan sokkal...
Előzmény: focusos (4325)
selgir Creative Commons License 2009.02.03 0 0 4326
én benne vagyok:)
Előzmény: focusos (4325)
focusos Creative Commons License 2009.02.03 0 0 4325

Na sziasztok!

 

Nem azért nem válaszoltam mert nem tudok vagy nem akarok, csak ritkán jutok a géphez. A derolinról nem tudok mit írni, mert úgy csinálom, ahogy a zacskóján van.

Nekem nincs szaga, tök mindegy mit hisztek, egy csomószor állított meg a rendőr is, ha lett volna szaga nem lenne már rendszámom.... Az étolajat elősször is és derolinozás után is sok rétegü papíron szűröm át. A hosszabb izzító gyertya nem lóg be a porlasztó csúcs elé, ugyhogy nem vágja ketté, mint a fűrész. Vagy ha igen, akkor szerencsére ugyanolyan jól működik így is.... :-) (Azóta sem láttam) Nem azért van a tűzkarika csere, hogy beljebb legyen a porlasztó, hanem azért, hogy a szoknya több helyet töltsön ki. Nekem működik a dolog, ha gondoljátok amikor legközelebb Pesten járok találkozhatunk, viszek anyagot, előtetek öntöm bele, nem lesz szaga (legalábbis sűlt szaga nem).

.psp Creative Commons License 2009.02.02 0 0 4324
ÁÁÁÁkcijóóóóóóóóóóóó ! :-)


2000 ft + postaköltségért eladó a merdzsóból kibányászott müködő hütőviz előmelegitő. 500w

Lett egy fütött garázs , ugyhogy most nem barmolnám meg a fütéskört.


409 Creative Commons License 2009.02.01 0 0 4323

"ilyen szoknyás tűzkarika pótló van, azokba még tűzkarika sem kell."

Mert az maga a "tűzkarika". Mire lehet azt cseréni, amitől növekszik a kompresszióvégnyomás, és a porlasztócsúcs sem ég le???
Előzmény: Hpg (4321)
selgir Creative Commons License 2009.02.01 0 0 4322

hááát..., passz! és a kályha mellől rakom be az anyóaülés elé...

 

esetleg valami akváriummelegítő belógat a tankba??? de hogy az adagolóig hogyan melegíted...?

Előzmény: .psp (4318)
Hpg Creative Commons License 2009.02.01 0 0 4321

"tűzkarikát "szoknyásra" cseréled."

 

A régi merci motorokban (OM 615, 616 első szériák) ilyen szoknyás tűzkarika pótló van, azokba még tűzkarika sem kell.

 

Én ezekre a motorokra írtam, hogy csekély az indulási hajlamuk, nem a 124-esek motorjaira, azok fényévvel jobbak a régieknél.

Előzmény: 409 (4319)
.psp Creative Commons License 2009.02.01 0 0 4320
Kösz.
már kezdtem hűlyének érezni magam.

Előzmény: 409 (4319)
409 Creative Commons License 2009.02.01 0 0 4319

Miután a kérdésre nem érkezett válasz!

"az összes többi dizelen segít, ha a gyertyát nagyobbra, (főleg vastagabbra) cseréled"

Maradjunk a Focusnál. A gyertya átmérője 5mm, a furat amibe bemegy 5,4mm. Nehezen tudom elképzelni, hogy ebbe átalakítás nélkül sikerülne vastagabb gyertyát beletuszkolni. Ráadásul ebben a kategóriában csak 5mm-es gyertyák léteznek. Hosszabbat sem sikerült fellelnem.

"Persze mérni kell, nehogy találkozzon a dugattyúval. :-)"

Ez kamrás motor esetében marhaság, a Focusnál meg kb 20mm-ert jelent. A jelentősen hosszabb gyertya belelóg a porlasztási sugarába és az mint egy fűrész ketté vágja azt.

"De a legfontosabb, ha a porlasztócsúcs alatt található tűzkarikát "szoknyásra" cseréled."

Nem tudom mi lehet ez a szoknyás dolog, de alapjában biztosan arról van szó, hogy vékonyabb legyen a tömítés és beljebb kerüljön a porlasztó. A Focus tömítése egy vékony rézkarika, azt max 0,5mm-rel lehet vékonyítani, ami a porlasztó 10mm-es végét nézve annyit változtat a süritésen mint egy hangyafing, ebben az alacsony kompresszióviszonyú motorban.

"Nem csak magába, hanem megfelelő Etanol és mosóbenzin keverékével. 5 ill. 10% arányba."

Hol veszed a mosóbenzint?? Gondolom erre sem lesz válasz, miután a mosóbenzin kb. 10éve nincs kisker forgalomban, nem is beszélve az áráról.
Az a helyzet, hogy ennyi "hígítótól" nem változik számottevően az étolaj viszkozitása, azaz 0°C alatt _szivattyúzhatatlan_ marad!! /tapasztalat!/ Jobb esetben mindössze nem indul be a motor, de ismerve annak a VP adagolónak a tulajdonságait, megkockáztatom, az első indításkor szétszakad vagy az adagoló, vagy a meghajtása.

"Így a ha jó az izzító gyertyád, akkor a felforrósodott levegő és a az izzó gyertya már a benzint berobbantja,"

A benzint nem "robbantja" be semmi, az zárt térben csak szikrától, vagy nyílt lángtól képes meggyulladni!! Amúgy sincs szó ebben a keverési arányban benzinről, az elvegyül az étolajjal, aminek javítja az égési képességeit, ha már_meggyulladt!!_. Valamelyest csökkenti a gyulladáspontját is, de ez nem jelentős.

Valahogy engem nem győztek meg az állításaid, szerintem átalakítás nélkül nem indul hidegen az a motor tömény anyaggal.





Előzmény: focusos (4301)
.psp Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4318
üzemanyag előmelegitésre valami tipp? ( lehetőleg házilag és occsón)
Előzmény: selgir (4315)
.psp Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4317
5 mikron ( az okosok szerint)
Előzmény: Yamaha20 (4314)
BarG Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4316

Uldin,

 

Küldtem egy mailt!

üdv

Előzmény: Uldin (4296)
selgir Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4315

én a hidegindítási gondok miatt használom, de fogom +10 fokban is:)

 

naggggyon bevált!

Előzmény: .psp (4313)
Yamaha20 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4314
Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani, hogy 1, 5 vagy 10 mikronos szűrő a gázolajszűrő mérete.
Mert jelenleg 1 mikronosra szűröm a használt étolajat, de egy kicsit lassú a dolog (10 % gázolajjal higítom szűrés előtt)
Előre is köszi a válaszokat!
.psp Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4313
Már "megrendeltem" a vateráról, egy müködőképes darab 3500 Ft ért egy 220 d merciből. Az előmelegitő lesz -5 alatt a megoldás.
Előzmény: selgir (4312)
selgir Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4312

szélsőséges esetben javíthat valamit az indításon, de ennél sztem jobb befektetés az előmelegítő:))) na meg lehet egyszerűbb is! nekem 14-ből megvolt csövekkel együtt, és ugy indul, mint a kisangyal (az vajon hogy indul???:))...

 

na mondjuk ahhoz konnektor mellett kell aludni az ótónak...

Előzmény: CokeMisi (4307)
selgir Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4311
lásd az én példámat:) gázolaj+benzin, de istennek se volt hajlandó indulni...
Előzmény: Hpg (4303)
.psp Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4310
Ha már téámánál vagyunk, kompressziójavitásra van valamio ötlete valakinek?

A kocsi abszolut nem eszi az 5w-40 es olajat, kiprtóbáltam már néhány adalékot, nem nagyon segitett,. talán uj gyürük?

Minden ötletet szivesen várok.
.psp Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4309
helyesen: támára = TÉMÁRA
Előzmény: .psp (4308)
.psp Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4308
csak a derolinos támára nem ir soha semmit :-)))
CokeMisi Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4307
Szerintem is,ha jó a motor felesleges ez fúrogatás meg gyertyacsere.

A lompos 200D-vel sem csináltam semmi ilyesmit és mégis tuti.
Előzmény: Hpg (4303)
Hpg Creative Commons License 2009.01.31 0 0 4306
Na erre gondoltam én is.
Előzmény: .psp (4305)
.psp Creative Commons License 2009.01.30 0 0 4305
Az én A vektrámba, kicseréltük az izzitógyertyákat de igy is alig indul gázolajjal + 5 % benzinnel.
Halottnak a csók.

Egy jó kompresszióju autóban meg a lóhugy is berobban. ennyi.
Előzmény: Hpg (4303)
409 Creative Commons License 2009.01.30 0 0 4304

Mennyivel vastagabb és hosszabb gyertyát tettél bele? Illetve az mibe való?
Előzmény: focusos (4301)
Hpg Creative Commons License 2009.01.30 0 0 4303

Uldin:

 

Megcsinálom az e-mail címet, elküldenéd mégegyszer?

 

focusos:

 

Szerintem ha nem csináltál volna semmit, 90%-ban ugyanúgy indulna ezzel a keverékkel, nem? A focus motorja korszerű, jó állapotban van. Egy lompos 200D-ben hiába cserélsz izzógyertyát meg tűzkarikát, az jó ha gázolajjal beindul. Egy korszerű kocsi meg indul mással is:)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!