Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Árpi76 Creative Commons License 2015.08.30 0 0 13197

Közben rájöttem, hogy már feltettem, keresd a 11187-es hozzászólást.

Előzmény: Árpi76 (13196)
Árpi76 Creative Commons License 2015.08.30 0 0 13196

Őszintén, már nem emlékszem. Viszont a felső szondában nekem is szakadt, majd kimegyek, hogy milyen ellenállás híd van rajta. Évek óta ez pótolja a fűtést, a check lámpa nem világít, a vizsgákon csont nélkül megy át az autó. (Igaz, nyáron vizsgázik.)

Előzmény: stevegel (13187)
almaata66 Creative Commons License 2015.08.30 0 0 13195

pont úgy abban a sorrendben ahogy leírtad, csak a 4. indítózás után minden oké.. mindezt a reggeli első indításkor csinálja.

Előzmény: Ken_Block (13194)
Ken_Block Creative Commons License 2015.08.29 0 0 13194

Azt nem Neked írtam.

 

Teker, csak és nem kapja el, vagy elkapja, de le áll, vagy dadogva jár?

Előzmény: almaata66 (13193)
almaata66 Creative Commons License 2015.08.29 0 0 13193

nem világít a check engine. így mit olvassanak ki? olyan mintha kevés üzemanyagot kapna indítózáskor.

Előzmény: Ken_Block (13191)
sebike05 Creative Commons License 2015.08.29 0 0 13192

1.4 Sohc esetén gyakori hiba a fűtésáramkör hiba gyár csatlakozós szondát olcsót 15000ft ért denso-t 30000ft ért tudok számlával garival

Előzmény: stevegel (13185)
Ken_Block Creative Commons License 2015.08.29 0 0 13191

Leírnád kicsit részletesebben, hogy mi a hiba jelenség?

 

Mert itt csak, és csak a gyári kiolvasó mindenre a megoldás.

Előzmény: almaata66 (13190)
almaata66 Creative Commons License 2015.08.28 0 0 13190

Vagy az injektor, vagy megint a benzinpumpa , vagy az indításgátló vagy szar valamelyik új gyertya. na mindegy megvárom amíg teljesen behal.....

Előzmény: almaata66 (13184)
stevegel Creative Commons License 2015.08.28 0 0 13189

Nagyon jó értékei voltak, ebből gondolom hogy valóban csak a fűtőszál szakadását észleli a computer. Egyébként valóban szakadt, jogosan jelzi. Egy márkaszervizes kiolvasás per pillanat nem a fizetésemhez illeszkedő művelet - sajnos.

Előzmény: kalos1 (13188)
kalos1 Creative Commons License 2015.08.28 0 0 13188

Stevegel a lambda szonda hibájával nem biztos hogy át megy a műszakin az autó co mérésnél és ahogy olvastam hordtad szerelőtől szerelőig és mind a három mást mondott lehet érdemes volna elvinni rendes szakszervizbe ahol scan-100 as kiolvasóval olvassák ki a hibát.

stevegel Creative Commons License 2015.08.28 0 0 13187

Köszönöm! Akkor a szerelő a fűtőszál szakadását mérte ki. Nem tudod hány ohm-nak kellene lennie? Kipróbálnám egy külső nagy teljesítményű ellenállással hogy elalszik-e a lámpa. Ha igen, akkor nem foglalkozom vele mert a motor nagyon jó értékeket ad és a teljesítményében sincs változás. A kezdeti üzemhőfok hiányt meg elviseljük.

Előzmény: Árpi76 (13186)
Árpi76 Creative Commons License 2015.08.27 0 0 13186

A szonda érdemi része nem mérhető ki ellenállásmérővel. Viszont: a két barna vezeték a szonda fűtése, amit azért kapott, hogy hamar (értsd: hamarabb, mint a kipufogó gáz hőjétől) üzemi hőfokra kerüljön a szonda. Eközött a két vezeték között egy szimpla spirál fűtőszál van, ami tökéletesen mérhető ellenállású. Az autó számítógépe azt vizsgálja, hogy ezen a körön folyik-e áram, ha nem, akkor világít a check engine lámpa. (Ebben az esetben a két barna vezeték között végtelen ohm az ellenállás)

 

A fűtőszál nélkül egyébként (üzemi hőfokon) tökéletesen működik a szonda.

Előzmény: stevegel (13185)
stevegel Creative Commons License 2015.08.27 0 0 13185

Üdv! Az hogy lehet, hogy kb. 1 éve motorkontroll lámpa ég. 1. szerviz kiolvasta: nem ismert kód. 2. szerviz kiolvasta: speciális gyári kód, nem fontos hiba. 3. szerviz kiolvasta majd ki is mérte hogy az első lambda szonda szakadt. Kalos 1.4-es 2004. Most már csak az a kérdés hogy kinek van igaza. Ha az utolsónak, akkor valóban kimérhető-e ohm-mérővel egy szonda? A szervizkönyv 1930500 S0.5-ös szondát ír. Vezetékek: kék-fehér-barna-barna (lehet hogy a fehér-kék fordítva van). Szabad-e indulnom a boltba? Köszönöm ha megosztja valaki a tapasztalatait!

almaata66 Creative Commons License 2015.08.27 0 0 13184

Urak! Indítási problémáim adódtak a kalózzal. Első körben gyertyákat és kábelt cseréltem, de maradt a dadogós nehézkes indulás. ha már megy akkor tökéletes. Szerintetek is a trafó rakoncátlankodik?

fenyoman Creative Commons License 2015.08.21 0 0 13183

Megoldódott,a PCV szelep nem zárt rendesen ez okozta a nagyon magas alapjáratot.

Előzmény: fenyoman (13182)
fenyoman Creative Commons License 2015.08.20 0 0 13182

Az lenne a kérdésem,ha a PCV szelepet finoman megrázva csörög benne a golyó,az természetes-e?Nem kellene valamilyen rúgónak a helyén tartania?

fenyoman Creative Commons License 2015.08.19 0 0 13181

1.2 8v.Lehúztam a csatit a fojtószelepházról,és így is magas az alapjárat.Létezik,hogy felakadt a jojtószelep,mert ha kézzel megnyomom leesik a fordulat.

Előzmény: Ken_Block (13180)
Ken_Block Creative Commons License 2015.08.18 0 0 13180

Üdv.

 

1.: Elvileg ki kellene jelezze, ha valami baja van, de attól olvashattak volna egyet rajta. Kopogásérzékelő hibától inkább valóban kopogó hang hallható, mivel esetlegesen detonációs égés jön létre.

Szelepet azért nem mondanám, mert hidegen mindig nagyobb a "szelepzaj" mint melegen, az okát meg tudjuk.

 

 

2.: 1.2 vagy 1.4? 8V vagy sok V(16)?

Alapjáraton elvileg nem lehet pillangószelep elmozdulás, mert az alapjárati léptetőmotor egy kis elkerülő csatornán keresztül biztosít levegőt. Ha van elmozdulás, akkor a pillangószelep akad, azért "bőg" hidegen meleg.

Előzmény: fenyoman (13179)
fenyoman Creative Commons License 2015.08.18 0 0 13179

Sziasztok!

1:Erőteljes gyorsításkor,vagy emelkedőn,a motorból ciripelő hangot lehet hallani,és érezhetően gyengébb is a motor.Én a kopogás érzékelőre tippeltem,de a szervizben azt mondták,ha nem világít a hibajelző lámpa akkor az biztos jó.A jelenség üzem meleg motornál  nagyon intenzív.Egy másik szervizben a szelepekre tippeltek,de hidegen húz az autó,és nagyon csendes semmi kopogásszerű hang.Kb:1 hónapja van ez a jelenség

2:A másik hiba,hogy pár napja felment az alapjáratom.Hidegen: 1200,melegen:1500.Ha a lábam enyhén ráteszem a gázpedálra,a gyújtás ráadásakor lehet érezni,hogy lefelé mozdul a pedál,tehát kinyitódik a fojtószelep.Ha kézzel picit erőltetve vissza nyomon a pillangószelepet a helyére,leesik normálisra az alapjárat.Sajnos nem tudom mi vezérli ezt az egységet.Lehet,hogy a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő de ez csak tipp.Én 1200ohmot mértem az érzékelőn,ha valaki tudja a helyes értéket azt megköszönném!

Ui:A hideg meleg alapjáratot nem írtam el,melegen megy feljebb.

pity68 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 13178

Ha nem lesz csatlakozó akkor meg próbálom,mert a szűrő elmenő oldalán az egyik rögzítője tört le, így csak a fele fog most ideglenesen gyors kötözővel rögzítve.

Előzmény: almaata66 (13177)
almaata66 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 13177

Még nem sikerült beletörnöm szűrőcserekor a műanyagcsatit, de mintha az a csatlakozó is olyan lenne ami a benzinszivattyúra megy. lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de simán rádugni a csövet és bilinccsel rögzíteni nem lehet? mármint a csatlakozót leszerelve.

Előzmény: pity68 (13175)
almaata66 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 13176

230valahányezer.:) lpg-s gyertyák vannak benne, lehet, hogy magasabb a hőmérséklete és nem bírta a gagyi utángyártott pipa. talán......

Előzmény: DelSonar (13174)
pity68 Creative Commons License 2015.08.12 0 0 13175

Urak kérdésem hozzátok a következő, a benzin szűrőnél levő műanyag csatlakozót lehet venni boltban,vagy csak bontó és a szakszerviz jöhet szóba.

2004 1,4 8V  kalos .

DelSonar Creative Commons License 2015.08.12 0 0 13174

Hány km van abban az autóban? 90 ezer km a csereperiódusa a gyújtókábelnek, az enyém most éri el kb ezer km múlva de még gyakorlatilag újszerűnek néz ki. Ha a tiéd rojtosra foszlott akkor az a kocsi közelíthet az egymillió km-hez :)

Előzmény: almaata66 (13173)
almaata66 Creative Commons License 2015.08.12 0 0 13173

Tegnap este gyertyát cseréltem mert már ki tudja hány km. volt bennük és meglehetősen dadogósan indult már az utóbbi időben. viszont ha már beindult stabil maradt. Amikor a pipákat lehúztam a régi gyertyákról a hármas középen kettévált. gondolom elérett az anyag a hőtől. :( Nah mehetek a bótba megvenni a 3. garnitúrát kábelből. 

DelSonar Creative Commons License 2015.08.08 0 0 13172

Ha a gyújtókábel érintkezés nem fémtiszta az annyit jelent, hogy időnként ott megy végbe a szikraképződés, nem a hengerben. Ez is lehet oka egy rángatásnak, sok más mellett persze.

Előzmény: gala69 (13169)
gala69 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 13171

a net nagyvilágban hasonló jelenségre alapjárati motort prognosztizálnak. Lehet az is, mert már azt is játszotta azóta, hogy kinyomott kuplung mellett az alapjAárat elkezdett ugrálni500és 1500 között, majd le nullára utána meg beállt 800-ra és úgy is maradt

persze leállításig :D

hát nem tudom mi lesz csak nem hagy itt minket:'(

 

Előzmény: almaata66 (13149)
gala69 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 13170

már úgy értem, hogy leáll a motor, akkor a rásegítés is leáll. Hor áth tengerperti hhajtűkanyrnál sikerült ezt alkotni szerencsére lassan mentünk de amikor újra indult így is átrántottam a szemközti saávba jó hogy nem jött senki

öten voltunk l púppal a tetőn megpakolva így tudta a százharminc negyvenet gps szerint de hazafelé már csak 110-120 lett sok- sok pihenővel

 

köszönöm a tanácsokat, igyekszem mindet ellenőrizni. A töltésellenőrzésből mit tudok leszűrni?

Előzmény: almaata66 (13148)
gala69 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 13169

autóvillanyos még nem látta, majd jövő hétren elsztónál az egyikgyjtókábel érintkezője ehgy kicsit szürkés a többi fémtiszta de ellenállásban jelentős különbség nincs egr-t már pucolták agy párszor

a feszt nézegetni fogom addig is, ahogy tanácsoltad

bocs a hibákért, de nem enged javítást valamiért

Előzmény: DelSonar (13146)
x153624x Creative Commons License 2015.08.03 0 0 13168

Köszönöm válaszod.

Előzmény: kalos1 (13167)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!