Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy aki utólag szerelt be központi zárat, illetve látta, hogy a gyári központi zár motorok a hátsó ajtókban hol helyezkednek el az írjon!! Az ajó kárpit felrakása után, az nyomja a motorokat és nem vagy csak nehezen zár a zár.
szeretném megkérdezni, hogy a hűtőben lévő ventilátor kapcsolóból csak egy fajta létezik, vagy van több hőmérsékletre beállitott is? hány foknál kapcsol a gyári?
hali! nekem a motor toló rúdja a képen látható módon reteszeli a zárat(sárga vonal) így továbbra is lehet kulccsal nyitni zárni. viszont ehez biztos kéz és jó szemmérték kell mert a lyuk kifúrása csak egyesélyes ( piros kör ) ha elrontod a toló rúd akadni fog
A kompressziót ugyanannál a hengernél tényleg csak a dugattyú formájával - méretével lehet növelni. Eszerint többet is fogyaszt! És a motorfék is erősebb.
Ja annak idején én is szórakoztam a 120 skodrin kicseréltem a hengerfejet 105-re érezhető volt a különbség.
Amikor benn volt a gyertya alig tudtam átfordítani akkora volt a kompresszió és ha nem reped el akkor lehet hogy még meglenne az a gép is! De szerintema régire símán rá lehet ezt az alumínium hengerfejet is rakni csak egy kicsit faragni kell a szívó és a kipufogó csonkoknál:-) aztán repül >..<
Ezen a fórumon írta valaki, hogy a dugattyúk a mások. Hihetetlen, hogy ennyi eltérés ekkora telejsítménykülönbséget jelent, de többször is megerősítették. El is határoztam, hogy ha fel kell újítani a motrot, az erősebb dugókat veszem bele.