Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

joombie Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15432

Szeva!

Erről a leendő Miskolci Feli "találkozóról" nekem is szóljatok légyszi,csatlakoznék én is.

Más: http://www.vatera.hu/skoda_felicia_szerszam_keszlet_emelo_kerekkulcs_1440826705.html

Szerintetek ez megér 3500Ft-ot postával együtt?

Szép napot!

Előzmény: freestyler8 (15419)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15431

Feliciába csak egy fajta, ami 98 °C körül kapcsol, de a Favorité is jó bele, ami 94°C-nál kapcsol, ha jól emlékszem ezt mondta stemplis kolléga.

Előzmény: vaughan (15426)
drtuka Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15430

hy,

 

én most cseréltem. az enyém 98nál kapcsol be és 92nél kapcsol ki(gyári).

elméletileg Favi és Wartburg is jó bele, ezek lentebb kapcsolnak(a warti 95nél be 88nál ki).

Előzmény: vaughan (15426)
dc game Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15429

Hali.

 

Nemtom én utólag raktam be és nincs gáz egyikkel sem, mondjuk annyi van ha nagyon hideg van (-15) akkor nem nyit.

de nekem nem ér bele sehol.

hogy pontosa hova raktam azt így nem tudom elmondani de azt igen hogy a legközelebb raktam a zárhoz az ajtón belülre úgy hogy az ablak is elférjen.

majd tavasszal lebontom a kárpitokat akkor letudom fényképezni ha addig ráér.

mást így hirtelen nemtók mondani róla.

Előzmény: lalito6105 (15427)
johannes. Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15428

Na csak azért kérdeztem mert most cseréltem 40 ezerzél,a színe tökéletes de volt amelyiknél a porcelán már el volt repedve,még jó,hogy nem törött le.

Előzmény: stemplis (15424)
lalito6105 Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15427

Sziasztok!

Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy aki utólag szerelt  be központi zárat, illetve látta, hogy a gyári központi zár motorok a hátsó ajtókban hol helyezkednek el az írjon!! Az ajó kárpit felrakása után, az nyomja a motorokat és nem vagy csak nehezen zár a zár.

Köszi!!!!!

vaughan Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15426

Jónap!

 

szeretném megkérdezni, hogy a hűtőben lévő ventilátor kapcsolóból csak egy fajta létezik, vagy van több hőmérsékletre beállitott is? hány foknál kapcsol a gyári?

 

köszönöm!

goldline Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15425

hali!  nekem a motor toló rúdja a képen látható módon reteszeli a zárat(sárga vonal) így továbbra is lehet kulccsal nyitni zárni. viszont ehez biztos kéz és jó szemmérték kell mert a lyuk kifúrása csak egyesélyes ( piros kör )  ha elrontod a toló rúd akadni fog

Előzmény: Abczola (15409)
stemplis Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15424

30 ezrenként, de van olyan gyertya, amelyik elmegy 60 ezret is. (Ha láthatóan el vannak kopva, égve akkor illik cserélni.)

Előzmény: johannes. (15418)
stemplis Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15423

Ok. Megbeszéljük! Én is miskolcon melózom most, meg a felit is ott vettem 5 éve:)

Előzmény: freestyler8 (15419)
zozo38 Creative Commons License 2011.02.26 0 0 15422

minusz 12c fokban szépen indul!

Valójában elindul,csak hosszabban kell indíttózni.nyári nagy melegben.

Az ok pedig az:az elektronika érzi a nagy hőmérsékletet és

nem izzít!Ezt van aki  úgy szünteti meg hogy reléket rak be.

Én a tartalék motoromból kiszedtem a hőgombát és az hideget

mutat állandóan,mert csak odarögzitettem a bowdenekhez,nem

dugtam be a helyére.

Előzmény: baligno (15421)
baligno Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15421

Szega!

Tudom, láttam a szmájlit! :)

Kösz a tippeket! Nekem kb. 5-5,5 literre jön ki a fogyasztás 100 km-en, de érdekes, hogy mennyire változó!

Előfordulhat, hogy nagy melegben nem indul? Na ezt jó tudni...

 

Előzmény: zozo38 (15354)
arthur877 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15420

Én is Miskolcon vettem a Feliciámat éppen 3 éve! :D

Előzmény: freestyler8 (15419)
freestyler8 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15419

én meg miskolcra járok egyetemre levelezőn, és miskolcon vettem a feliciám!

egyszer összefuthatnánk stemplis!

Előzmény: stemplis (15416)
johannes. Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15418

A gyújtógyertyát mikor szoktátok cserélni és milyen állapotban szokták lenni?

johannes. Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15417

Én egyszer hallottam,hogy van valami sportprogram az elektronikára de lehet,hogy kamu.

Előzmény: svgyula (15413)
stemplis Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15416

Majd egyszer szervezünk egy Felis találkozót a miskolci Cora parkolóban;)

Előzmény: Martina. t (15407)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15415

A kompressziót ugyanannál a hengernél tényleg csak a dugattyú formájával - méretével lehet növelni. Eszerint többet is fogyaszt! És a motorfék is erősebb.

Előzmény: svgyula (15413)
svgyula Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15414

Ja annak idején én is szórakoztam a 120 skodrin kicseréltem a hengerfejet 105-re érezhető volt a különbség.

Amikor benn volt a gyertya alig tudtam átfordítani akkora volt a kompresszió és ha nem reped el akkor lehet hogy még meglenne az a gép is! De szerintema régire símán rá lehet ezt az alumínium hengerfejet is rakni csak egy kicsit faragni kell a szívó és a kipufogó csonkoknál:-) aztán repül >..<

Előzmény: svgyula (15413)
svgyula Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15413

Hali! A legfontossabb eltérés a kompresszió viszony!

Amit nem látni a vezérmű tengely és a gyújtásvezérlő.

Előzmény: dc game (15403)
FeliciaFun Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15412

Üdv. Mindenkinek!Tudna valaki egy jó fényezőt ajánlani(elfogadható  áron) Martfű-Tiszaföldvár-Kunszentmárton térségében?Előre is köszönöm!

ms1964 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15411

Én is jobb szeretem magam megcsinálni, de ha emelő kell vagy egyéb szerszám, akkor mégiscsak szerelőre van szükségem.

Te járatod gázzal a gépet? (Úgy emlékszem Te írtad.) Mik a tapasztalataid? Fogyasztás, teljesítmény, hidegindítás, stb. Meghibásodások?

Most láttam az AGIP kútnál, 212Ft/l a LPG. Ha nem pincegarázsom lenne, már régen átálltam volna.

Előzmény: István77 (15401)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15410

Ezen a fórumon írta valaki, hogy a dugattyúk a mások. Hihetetlen, hogy ennyi eltérés ekkora telejsítménykülönbséget jelent, de többször is megerősítették. El is határoztam, hogy ha fel kell újítani a motrot, az erősebb dugókat veszem bele.

Előzmény: dc game (15403)
Abczola Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15409

Szia!

 

Köszi, ezt láttam, épp ezért kérdeztem ki csinálta meg, hátha másképp is lehet, a tied miben más? :)

 

Üdv!

Előzmény: goldline (15384)
István77 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15408

Szia. Szoval szerdahelyi vagy. A volt barátnom is szerdahelyi volt. Talán ismered is! Mennyiért vetted a kocsid? Nagyon jo álapotban van kívulrol!

Előzmény: Martina. t (15407)
Martina. t Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15407

Szia!Bodrogszerdahelyen laktam (Streda nad Bodrogom),de most Borsod megyében lakom,Miskolc környéke.Az autót Kassán vásároltam.

Előzmény: István77 (15363)
stemplis Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15406

Nem hinném, hogy csak chip tuning, akkor mindenki csak kicserélné a motorvezérlőt és kész;) Szerintem más a vezérműtengely is...

Előzmény: István77 (15404)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15405

igen jól mondod majdnem

 

4 féle volt

 

a dugattyúk,hengerfej,vezérműtengely és az E.C.U. más

Előzmény: dc game (15403)
István77 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15404

csip tuning!:-) Amugy engem is érdekel,nekem is a gyengébbik verzios van!

Előzmény: dc game (15403)
dc game Creative Commons License 2011.02.25 0 0 15403

Heej szaktársak.

 

Kicsit felfordult velem a világ, a Feliciát 3fajta 1,3-as motorral szerelték.

na mármost van az 1,3 központi injektoro (ami nekem is van) 40Kw.

van 1,3 Mpi amin hengerenkénti injektor van és elektrnicus gyújtás 40Kw.

és van ugyanez az 1,3 50Kw-s változatban.

jól mondom?

Namármost a kérdésem az lenne (ha ez így van) hogy a 2 1,3 Mpi 40-50Kw motor között mi a különbség?

lévén h, detto ugyan az a motor és mégis 14 pacival több van benne.

nah engem ez érdekelne h, mi okozza a puszt.?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!