Az átprogramozásra egy órát mondtak, de az átvizsgálással együtt két óráig tartott az egész művelet.
Közben érdeklődtem egy-két Renault-ra specializálódott bontóban, ahol olyan 30 000 körüli árakat mondtak. Állítólag ez a kormánymű nem szétszedhető, csak egyben cserélhető az egész ketyere. Persze, azért mérget erre se vennék. Ha valakinek más infója van, azt is megköszönném!
Helló mindenképpen járj utána,hogy mi a gond pontosan,nem ártana máshova is elvinned én Hévízről is a Zalaegerszegi renault-ba megyek ha kell valami Kesszthelyen olyan nyögvenyelős!Mennyi ideig tartott a kézifék átprogramozás? Én is vinném.
tényleg ennyire nagy lehet a baj a kocsival, vagy érdemes-e még egy picit utánajárni?
Érdemes utánajárni, még jó hogy!
Ha a kormányművet kell cserélni, akkor is érdemes a bontókban szétnézni. Nem típushiba a kormánymű meghibásodása, így egy jó állapotú bontott kormánymű (esetleg csak a csapágy?) beépítése hosszú évekre megoldhatja a problémát.
Nagy gondban vagyok, tanácsra lenne szükségem, illetve a véleményetekre lennék kíváncsi.
Nemrég vettem egy 2004-es 1.6-os benzines scénic-et. Jártam is itt a fórumon akkoriban. Csináltattam az autóról állapotfelmérést, felhívtam a szervizt, ahová addig hordták, és úgy tűnt, hogy minden oké. Meg is vettem a kocsit. Tegnap pedig elvittem az autót egy visszahívásra, az elektromos kézifék szoftverét frissítették, és mondták, hogy most akcióban csinálnak állapotfelmérést, 2000 forint. Gondoltam, miért ne, ennyi pénz nem vág hanyatt, ha már úgyis itt vagyunk a szervizben, legyen. Meg is csinálták, és a végén közölték, hogy egy alaphangon félmilliós, azonnal elvégezendő javításra szorul az autó... Talán nem kell ecsetelnem, hogy mit éreztem hirtelen...
A dolog előzménye, hogy amikor a kormányt forgatom, egy halk kattogó hang hallatszik. Ez már akkor is hallatszott, amikor megvettem. Akkor azt mondták, hogy ez valami gumiharang hangja a kormányművön, nem nagy ügy, nincs belőle gond, viszont nagyon macerás a cseréje, mert szét kell hozzá bontani az egész autót. Miután az állapotfelmérés sem mutatott ki semmi komoly problémát, és az előző szervizben is azt mondták, hogy az autó rendben van, ezt el is hittem. Tegnap viszont azt közölték velem, hogy ez a hang egy mechanikai probléma a kormányműben, valószínűleg egy csapágy, viszont kormányművet csak egyben lehet cserélni, ami nettó négyszázvalahányezerbe kerül. És ha nem cserélem ki, akkor bármikor beállhat az a bizonyos csapágy, és az autó kormányozhatatlanná válik, én meg repülök arra, amerre épp áll a kerék. Ezt nekem Keszthelyen mondták a Renault Császárnál. Engem levert a víz, majdnem leültem.
Kérdésem, hogy találkozott-e már valaki közületek ezzel a jelenséggel, tényleg ennyire nagy lehet a baj a kocsival, vagy érdemes-e még egy picit utánajárni? Tudtok valakit a környéken, akihez érdemes fordulni, aki jól ismeri ezeket az autókat? És ha tényleg ekkora gáz van, honnan lehetne megfizethető áron ilyen alkatrészhez jutni?
Sziasztok
Van egy valami ami nagyon nyugtalanit. A motor bal oldalán (szemből) egész fent mar majdnem a műanyag boritasnal van egy egység racsavarozva a blokkra (olyan mintha abba menne a gazbovden) és tiszta rozsdasnak néz ki (vörös korrodaltnak tűnik) a motor többi része (ami látszik) normál fém színű, ez normális? GS3 1.9dci, másfél éves.
G
Tehát van egy manuálisan nullázódó számított sor (praktikusan tankolástól, tankolásig), és van ugyanez az adathalmaz, ami folyamatosan számol, míg egyszer ~3 óránál többet nem állsz (gyújtás nélkül) valahol.
Fiúk ez egy nagyon jó autó. Tegnap 8kor elindultam Párizsból és ejfelre Demecserben voltam (1800km). 16 óra a tankolasokkal együtt. Simán vitte a 190km/h-t GPS szerint és az egész útra 115 volt az atlagtempo (általában 135tel mentem GPS szerint kivéve a németeket ahol néha odaleptem). Mindezt 6,5ös fogyasztással. Ráadásul el se faradtam.
G