Igen én járok vele gázzal. Szerintem amiket írnak a gázzos kocsikrol az hulyesség (budos,nyomatétkalan,nagy fogyasztás,fordulatszám ingadozás stb.),igaz nekem a potkerék helyén van a tartály. 37literres,ami általába 500km felett elmegy. Ilyenkor a nagy hidegbe nekem mindig melegíteni kell a kocsit min 5perc(1cigi). Automata rendszerem van,ami azt jelenti hogy 2000fordulat felett automatikusan átvált gázra. Hogy nyomatékosabb e mint a benzines azt nem tudom, abszolut nem használom benzinnel. A gázrendszerem még nem romlott el,igaz motorilag még nem volt gondja benzinnel sem(felicia tipus hiba:-)). Gyertyát 70000km, olajat ugy 17000-20000 km kozott cserélek. Megkénne nézned,vagy kiprobálnod egy gázzos feliciát. Nekem nagyon bejott a gázz, nem bántam meg. Igaz mikor vettem azt sem tudtam mi az a LPG,én kocsit akartam venni!
Nekem sincs (még egyelőre) gond a mínuszban való indítással, annak ellenére, hogy kicsi az akksi amperértéke. Úgy tudom, legalább 74 Ah-s akksi kell a dízelhez, ezért valszeg azt is fogok venni, max. ősszel, ha addig bírja a mostani.
Ezt a hőgombás dolgot majd kipróbálom, ha nekem sem akar izzítani.
Ha hiányzik a gyári, akkor szerintem megér ennyit. Elrejthető a csomagtartó aljában a pótkerékben és nem lesz útba, mintha egy hagyományos olajemelőt dobnál be a csomagtartóba. Ráadásul ebből, nem csepeg, nem könnyezik az olaj.
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy aki utólag szerelt be központi zárat, illetve látta, hogy a gyári központi zár motorok a hátsó ajtókban hol helyezkednek el az írjon!! Az ajó kárpit felrakása után, az nyomja a motorokat és nem vagy csak nehezen zár a zár.
szeretném megkérdezni, hogy a hűtőben lévő ventilátor kapcsolóból csak egy fajta létezik, vagy van több hőmérsékletre beállitott is? hány foknál kapcsol a gyári?
hali! nekem a motor toló rúdja a képen látható módon reteszeli a zárat(sárga vonal) így továbbra is lehet kulccsal nyitni zárni. viszont ehez biztos kéz és jó szemmérték kell mert a lyuk kifúrása csak egyesélyes ( piros kör ) ha elrontod a toló rúd akadni fog
A kompressziót ugyanannál a hengernél tényleg csak a dugattyú formájával - méretével lehet növelni. Eszerint többet is fogyaszt! És a motorfék is erősebb.
Ja annak idején én is szórakoztam a 120 skodrin kicseréltem a hengerfejet 105-re érezhető volt a különbség.
Amikor benn volt a gyertya alig tudtam átfordítani akkora volt a kompresszió és ha nem reped el akkor lehet hogy még meglenne az a gép is! De szerintema régire símán rá lehet ezt az alumínium hengerfejet is rakni csak egy kicsit faragni kell a szívó és a kipufogó csonkoknál:-) aztán repül >..<
Ezen a fórumon írta valaki, hogy a dugattyúk a mások. Hihetetlen, hogy ennyi eltérés ekkora telejsítménykülönbséget jelent, de többször is megerősítették. El is határoztam, hogy ha fel kell újítani a motrot, az erősebb dugókat veszem bele.