Egyébként az hogy mikor vált át csak programozás kérdése. Az enyém 1200-as fordulat illetve 25°C motorhőmérséklet esetén vált. Azaz reggeli indulásnál becsukom a kaput, gázt adok és már vált is.
Kicsit megtelik a motortér a kábelköteggel, meg a gázinjektorokkal, de nekem eddig nem okozott gondot: fojtószelepet is tisztítottam és gyertyát is cseréltem (igaz az enyém 1.6, az 1.3ban nem tudom hol vannak a gyertyák).
Tartályt 10 évente kell vizsgáztatni, jó eséllyel addigra nem lesz meg az autó...
Érdekelne, hogy a 37 literes pótkeréktartályból mennyi gázt lehet kivenni? Minek melegíteni reggel? Nem úgy van, hogy mindig benzinnel indul, és csak egy hőmérséklet felett vált át gázüzemre? Tehát aki rövid távokon autózik, annak nem is működik a gáz. Mennyit autóztál már gázzal?
A gázátalíkítás ellenére szerelhető marad az autó? (gondolok itt folytószelep tisztításra, gyertya, szűrők cseréjére, stb.) Ha jól tudom, a tartályt időnként vizsgáztatni kell, ennek a költsége és ideje mennyi?
Igen én járok vele gázzal. Szerintem amiket írnak a gázzos kocsikrol az hulyesség (budos,nyomatétkalan,nagy fogyasztás,fordulatszám ingadozás stb.),igaz nekem a potkerék helyén van a tartály. 37literres,ami általába 500km felett elmegy. Ilyenkor a nagy hidegbe nekem mindig melegíteni kell a kocsit min 5perc(1cigi). Automata rendszerem van,ami azt jelenti hogy 2000fordulat felett automatikusan átvált gázra. Hogy nyomatékosabb e mint a benzines azt nem tudom, abszolut nem használom benzinnel. A gázrendszerem még nem romlott el,igaz motorilag még nem volt gondja benzinnel sem(felicia tipus hiba:-)). Gyertyát 70000km, olajat ugy 17000-20000 km kozott cserélek. Megkénne nézned,vagy kiprobálnod egy gázzos feliciát. Nekem nagyon bejott a gázz, nem bántam meg. Igaz mikor vettem azt sem tudtam mi az a LPG,én kocsit akartam venni!
Nekem sincs (még egyelőre) gond a mínuszban való indítással, annak ellenére, hogy kicsi az akksi amperértéke. Úgy tudom, legalább 74 Ah-s akksi kell a dízelhez, ezért valszeg azt is fogok venni, max. ősszel, ha addig bírja a mostani.
Ezt a hőgombás dolgot majd kipróbálom, ha nekem sem akar izzítani.
Ha hiányzik a gyári, akkor szerintem megér ennyit. Elrejthető a csomagtartó aljában a pótkerékben és nem lesz útba, mintha egy hagyományos olajemelőt dobnál be a csomagtartóba. Ráadásul ebből, nem csepeg, nem könnyezik az olaj.
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy aki utólag szerelt be központi zárat, illetve látta, hogy a gyári központi zár motorok a hátsó ajtókban hol helyezkednek el az írjon!! Az ajó kárpit felrakása után, az nyomja a motorokat és nem vagy csak nehezen zár a zár.
szeretném megkérdezni, hogy a hűtőben lévő ventilátor kapcsolóból csak egy fajta létezik, vagy van több hőmérsékletre beállitott is? hány foknál kapcsol a gyári?
hali! nekem a motor toló rúdja a képen látható módon reteszeli a zárat(sárga vonal) így továbbra is lehet kulccsal nyitni zárni. viszont ehez biztos kéz és jó szemmérték kell mert a lyuk kifúrása csak egyesélyes ( piros kör ) ha elrontod a toló rúd akadni fog
A kompressziót ugyanannál a hengernél tényleg csak a dugattyú formájával - méretével lehet növelni. Eszerint többet is fogyaszt! És a motorfék is erősebb.