Biztos orosz, mert a Csepelnek nem volt ilyen hhajtóműve és üllése sem. Az első sárhányó meg eggyel nagyobb méretű és a kerékre lett hajtva a távtartóba meg egy "s" :-)
A kép igen keveset ad a hajóbol. Ilyen képek nekem is vannak de sokkal több részlettel.Sárga szin mintha lenne a hajón.Ez szükiti a kört. leginkább a bicigli kezelőit lenne érdemes megkérdezni....
Nos, ha így van, akkor részemről a szerencse, hogy azért itt voltam (sajnos amit kitöröltek arról lemaradtam)
Még annyit jegyeznék meg, hogy sajnos a Tatabánya miatt keveredtem ide :-( Nincs semmi közöm a hajózáshoz, de mindíg kinyílik a bicska a zsebemben, amikor ilyen történeteket hallok.
Szert tettem egy Pannónia motorra, azt is mindenféle nepper "urak" már a méhtelepre szántak (persze előtte minden értékesebb dolgot leárultak róla)
Manapság az a gondolkodás mód, hogy mennyire vágjuk össze a "vasat", hogy beférjen a kohóba.
Hehe, ez így igaz, csak nem tudtam, sikerül-e másnap elkapni az "ojjektumot". A minőségért elnézést kérek, csak folyton mozgott, lecsapni meg nem volt szívem. :D
Itt Németország van gyártási helynek megjelölve, és megmondom őszintén, a regiszternek jobban hiszek mint a Passnave-nak, de érdemes tudni róla, hogy kering az éterben egy ilyen verzió is.
A IX.-est átépítették, a szalont az orr felé meghosszabbították, ezért van plusz ablak jobb és bal oldalon. Így ép lehet a IX is, még átépítés előtt, de lehet a VIII. is, amit viszont nem: