Keresés

Részletes keresés

tau280 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1069

Már csak volt!

Gépmenetben ment le Ebenfurthba!

Üdv.

Előzmény: cs1014 (1067)
HANGÁR Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1068
Ákibard, nem láttalak a tegnapi EC63-ra Győrben felszállni?
Előzmény: Törölt nick (1064)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1067
A 1116-200-as Sopronban van. Tehervonattal érkezett. :) Réldzset, mi? :)
Előzmény: Törölt nick (1066)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1066
RJ40 tegnap:



tompysoft Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1065
Nemmondod komolyan:D
Melyik szerelvény az? Remélem nem a Spirit of Hungary-s :DDD
Előzmény: Törölt nick (1061)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1063
Akkor a szomszédok is alkotnak de rendesen ám... (-:
Előzmény: Törölt nick (1061)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1062
Egyébként, olyan papír alapú kis Reisebegleiter van még RJn?
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1061
A fenéket. OjeBB kiállított egy nem bejársó garniturát. 103 perc múlva (!!!!) kiállt a fütőházból egy, ami bejöhet.
Előzmény: tompysoft (1060)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1060
gondolom a szokásos hegyesi papírmunka :P
Előzmény: Törölt nick (1059)
GA 96 00 Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1058
Sziasztok!
Ide még nem írtam, és nem is raktam fel képeket. :)
Nov. 28: A szerződés aláírása +Sajtóbemutató (+kaját is adtak)
Dec. 29: Kimentem a keletibe lekapni :)
Déli 4Déli 5Déli 2Déli 1Déli 3Kel 1Kel 2
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1057

Na! Ez mán jó!

De nem inga! :)

Előzmény: cs1014 (1056)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1056
Akkor ott az egykori EC akárhányasok, olcsóbb pótjeggyel, mint a mezei IC-k. És pont annyival menn(t)ek, mint a réldzset. Ja, és ugye fülkénként hat fotel a másodosztályon is!
Előzmény: Törölt nick (1055)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1055

Ja, és felármentesen fel lehetett rájuk szállni.

A megállások számát tekintve a két szerkezet nem ugyaz az, tehát a példa e tekintetben sandít.

Előzmény: cs1014 (1052)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1054

És hogy beszélgetnek?

Minek?

A pálya, a használt rendszer, a kényszerfékezések, a késések, stb. magáért beszél nem?

Előzmény: cs1014 (1053)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1053
És hogy beszélgetnek?
Szegények... Kaptak szolgálati MÁV-resistant MP4 lejátszót, idegnyugtató jogtiszta Vangelis-szel? :P
Előzmény: Vendégsín (1051)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1052
Ennyire nem világos, miről is beszéltem?
Legközelebb megpróbálok érthetőbben fogalmazni.

Itt Magyarországon mihez hasonlítod????

Egy ingavonathoz, aminek most épp taurus van a végén. Ilyenek '96 óta járnak be az országba.
Húzva az egyesen eddig is mentek annyival, mint a réldzset. Tolva is mehettek volna, ha Tatabányán nem járnak feszt körül. 160-ra alkalmas, kocsinként 80 férőhelyes ÓBB ingák jártak már itt, csak nem úgy éltek vele, mint kellett volna. Ja, és felármentesen fel lehetett rájuk szállni.
A 15/21-es vonalakon is ezer éve jár ÓBB inga, igaz Diesellel, mert a lendület nem tartana ki...

a dolgok általános, mondjuk úgy lenézését

Kedves olvtársam! Tételesen kifejtettem Neked, mit nem értékelek nagyra ebben a vonatban, szvsz abszolut nem általánosítva, sokkal inkább részletekbe merülve. Arra volnál kedves válaszolni, vagy csak ez a "lenézitek mert új" nóta megy? Úgy érzem, elakadt a lemez... Már nálam is, bár állítólag az ismétlés segít a megértésben. :S

ennek a vonatnak a magyarországi beinditásában is helyt álltál volna ha....

Semmi közöm hozzá. Szerencsére. Már elszoktam a MÁV leányok számomra agyforralóan pitiáner kínlódásától, és egyelőre nem is szeretnék abba visszaszokni. Tök örülök, hogy ahol 90%-ban a szolgálati időmet töltöm, ott mindenki tudja a dolgát, és el is végzi. Nem fenékig tejfel, de egy sokkal logikusabb, és követhetőbb vonatozást eredményez, olyan, vagy jobb kabinokban, mint a réldzseté (kivéve butus és dezső).
Tudod, rég lovagoltuk a 2XX-es dórémíket (volt párszor, hogy gyárszagú, ezerpárszáz km-t futott ÓBB gépen ültem (és még jópár kolléga), egy mezei teher-, vagy ingavonaton), amikor még Pesten azt sem tudták, hogy léteznek...
Előzmény: lok1 (1047)
Vendégsín Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1051
Az oktató mozdonyvezetők vállalták be a kísérést az első időkben...
Előzmény: Törölt nick (1048)
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1050
Ma délben Kelenföldön:
mcg Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1049
itt ülök ezen a kirakatvonaton...:(

egy nagy ló....r...:(
azt hiszem a mai alkalom egy életre elég belőle...:)

előtte a 3G-t zajosnak tituláltam,de azért ez se csendesebb annyival...:(((

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1048

az ÖBB müszaki oktatója.

Nem csak egy fedélzeti technikus?

Előzmény: lok1 (1046)
lok1 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1047

Hali!

 

 - az, hogy egyes embereknek semmi sem tetszik

 tényleg nem mondott senki, ezt magam tapasztaltam a leírtakból

 

- megjelenése a magyar vasutakon, mindenképpen előrelépés a MÁV életében

Hááát... pont erről beszéltem. Itt Magyarországon mihez hasonlítod????

Hogy ez a dolog gazdaságilag megéri vagy sem, illetve ez milyen terhet ró a START-ra az teljesen más kérdés.

Most egy kicsit Tőled:
Szintén vitán felül álló tény, hogy a hazai vasút (PÜ, hatóság, usw.) sem előírásaiban, sem utasításaiban nem készült fel egy ilyen jellegű szerelvény kezelésére, ami predesztinálja azt, ami történik, nevezetesen hogy nem igazán gördülékeny a kravanc közlekedtetése

 

Igazad van, de utaltam a bürokrata felfogásra! Ezért nem tartom korrekt dolognak a dolgok általános, mondjuk úgy lenézését. A  sok típusvizsgád után nem is ezt várná az ember, pláne ha tudjuk hogy Te magad is becsülettel helyt állsz a munkádban és ennek a vonatnak a magyarországi beinditásában is helyt álltál volna ha....

Előzmény: cs1014 (986)
lok1 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1046

Szia!

 

Nem, dehogy haragszom, csak kissé kipukkadt a lufi a sok fitymálás miatt. Persze sok tisztázatlan kérdés van terítéken. Ez javarészt a bürokrata felfogás eredménye.

A járműre a típ.ismeretek már lezajlottak és egyelőre nincs szó ujabb képzésről. Mivel magával a járművel is sok a tisztázatlan dolog, a  railjet-re beosztott MÁV és ÖBB mozdonyvezetők mellett  a vezetőálláson tartózkodik az ÖBB müszaki oktatója. Szerintem ez teljesen korrekt viselkedés a társvasút felől. Bizonyára ha a problémák megoldódnak erre nem lesz többé szükség.

Előzmény: M63,008 (991)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1045
A railjet bisztrót külsős cég üzemelteti (Julius Meinl). Ők az osztrák Diacell. :-D
Előzmény: K1116 (1043)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1044
Tegnapi RJ41-RJ66railjet
K1116 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1043
Nemtudom mennyi van. Nem ismerem a személyzet összetételét és munkáltatóját(it). Azt tudom, hogy sokan vannak és ebből 2 vasutőr:)
Előzmény: Nandesz2 (1042)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1042
A bisztró személyzetének szerintem pont annyi köze van az ÖBB-hez, mint a vasútőröknek...
Előzmény: K1116 (1039)
FOMA Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1041
Mi tiltja, hogy ott tartózkodjanak? Ilyen feltételt nem láttam a kívánságlistában. Tessék úgy előírni, hogy oda ne mehessenek be, és akkor úgy fog szólni a +rendelés a Vasútőr Kft. felé. Addig onnan biztosan nem fog lopni a délvidéki bűnöző, már ha van kitől.:-) A szolgálat közbeni tapasztalatokat tessék írogatni, és a szolgálati úton +küldeni. 1előre ez még a vagyonvédelmi eseményeknél sem nagyon szokott sikerülni.
Előzmény: mcg (1028)
FOMA Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1040
A vasútőröknek az a feladatuk, hogy menetközben a trükkös tolvajok ne tudjanak dolgozni, a Keletiben pedig ne l1enek rongálások. Ezt eddig 100 %-ra hozták, akkor is, ha van akit zavar a jelenlétük+
. Az utasokra leginkább veszélyt jelentő szakasz ugyan - már belföldön - a Hegyeshalom-Győr közötti rész, azonban Győr és Kelenföld között is voltak bcs.-k. A Dacia-val meg nyitott kapukat döngetsz, és több más nemzetközi vonattal is. Az aktuális bűnügyi helyzetnek +felelően rendszeresen felülvizsgálásra kerülnek majd az útirányok, mert annyi pénz nincs, hogy mindig, minden vonatra jusson személy- és vagyonőr, így a RailJet-en sem feltétlenül lesz mindig. Egy darabig igen.
Előzmény: rutthin (1025)
K1116 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1039
Kisasszonyt, Bistroba fel, de az üditő kitöltéséhez nem kell másik utasításból levizsgáznia. Szerintem ő is ÖBB bért kapna ha az foglalkoztatná. De erre majd kitalálnak valamit, hogy mégse:)
Előzmény: Törölt nick (1038)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1038
"Ez nem ilyen egyszerű. Egyébként van pár magyarul beszélő ÓBB masiniszta, egyre több..."

Igaz, a magyar mv-ket betanítani, stbstb.

"Csak nincs olyan balek, aki két jogsival elmegy magyar fizuért dolgozni..."

Szintén jogos, de példának okáért egy németül jól beszélő magyar kisasszonyt akár fel is vehetnek(megfelelő képesítéssel persze) a Bistro-ba kiszolgálni, vagy akár kalauznak(és újra jön a betanítattás)...
Előzmény: cs1014 (1037)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!