Sziasztok. Lehet hogy lerágott csont már... :) Z14XEP, láncos, 270 000 km. Hidegen alapjáraton ütemes kopogás hallható, mint egy dízelnél, motor jobb oldalánál, vagy hátul. Lánc elvileg a bal oldalon van, tehát nem gondolom hogy az lenne. Hidrotőkére gyanakszom. Kérdésem, hogy ha az, akkor azok egyenletesen kopnak, vagy elképzelhető, hogy 1-1 darab jobban kopik és annak van hangja? Volt már valakinek ilyen nyűgje? Olajat nem eszi, nem folyik sehol, nem füstöl stb.
Nos, nagy tolongás nem volt erre a kérdésre, így próbálok egy tippet. Próbaképpen ledugóznám az EVAP rendszer csövét a szívócsövön a tankolás előtt. Lehet, hogy azon keresztül jut benzin a szívócsőbe és túldúsul.
Nem csak a kollegamnak astraja van es kiderült neki is ez a baja es jol összevesztünk hogy melyik lesz az olcsobb a warti vagy az astra, amugy 60LE 1992 astra kiadas.
Sziasztok meg szeretnem kérdezni mennyibe kerül egy inditomotor fogaskoszoru csere? A jelenseg az hogy bizonyos helyzetben áll meg a motor az önindito csak pörög nem forgatja meg,utana sebessegben meghintaztatva ujra jo.(1.4 astra)
Mennyi az anyagköltseg es a munkadij,mert azt hallottam nem kis idő a szerelése...
Segitséget szeretnék kérni. Már írtam a saját topikjába is (Opel Corsa B)
Van egy 1994 -es Opel Corsa B 1.4i (c14nz) autónk.
A problémám ott kezdődik vele, hogy akárhányszor elmegyek vele tankolni, azaz tele tankolom, utána nem indul el, csak kb. 1 óra állás után vagy haza húzás után kis pihenővel, de utána el indul. Két tankolás között hiba nélkül müködik az autó.
Az autó 2 évig állt, utána kapott egy nagy szervízt, AC pumpa 2 hónapja lett cserélve, injektor 1 hónapja, benzin szűrő nagy szervíznél lett cserélve + a tankot is kitakaritottuk.
Mi lehet a hiba oka? Mit probáljunk még megnézzni rajta? Mit lehet vele kezdeni?
Segítség kellene 95-ös A veckihez: A klíma digitális benne de a visszajelzőről eltűnt minden. Háttérfény és a számjegyek, piktogrammok is. Melyik lehet annak a biztije, vagy hol kellene megbontanom a műszerfalat, hogy megnézhessem hátul, a csatiját? Így még a párát sem lehet leszedni reggel az ablakról és nagyon zavaró, hogy nyáron nem tudom a hűtést sem beindítani.
"A" gombot (ami a km.óra alatt van) nyomd meg,utána ad rá a gyujtást megjelenik kb:2-3ms ra az "INSP"felirat majd megjelenik "- - - - - " ekkor ved le a gyujtást,és enged fel a gombot!
Üdv meg szeretném kédezni hogy opel zafira 2002 es évjáratú, 101 LE-s auto hoz tudna valaki elmagyarázná hogy olajcsere után a olaj csere jelét hogyan kel a kulcsal ki ütni?
BAGE: Szervusztok! A 96-os Opel Astra f benzines autóm tegnap du nem idult be. Gyújtást ráadva a műszerfal világított. Indítozva nem halványult el, viszont semmi hangot nem adott ki. Még csak egy kattanást sem hallottam. Betolatva elindult. Ma du. gyújtást ráadva egyből beindult. Még 3x próbáltam és mindannyiszor beindult. Szerintetek mi lehet a gond? Vizsgáltassam meg az önindítót?
Tavaly mikor faterom régi pick up-ján kicseréltem a főfék henger, nem tudtam légteleníteni az istenért sem. Egész napom ráment. MÁsnap bementem a nissan-hoz,h mi a fene lehet,és rendes volt a srác.
Kérdezte hány helyen légtelenítettem. Mondtam mind a 4 kerék. Na ekkor jött amire nem gondoltam.
Kérdezte,h a plató alatt középen lévő 5-ik (igen 5ik)-et légtelenítettem-e.
Ekkor majdnem felrobbantam, de hazajöttem, ott is kinyítottam és csoda azóta tuti a fék.
Nem tudom mit keress ott még egy légtelenítő de ott van.
Nem ismerem a te autód közelről, nem is vezetem még ilyet,de nincs 5ik?????
Akkor én féle olvastam. Ha alig fog az több is lehet. Lehet csö lyukadás,de inkább főfékmunkahenger. Ha nem tudod megfelelően légteleníteni,és biztos vagy,hogy jók akkor érdemes főfék henger javítókészletett vagy másik fő fék henger nézni. De ajánlom a féknyergeken is keress olaj folyás nyomot. Csináltam már,olyat ahol a féknyeregben a dugó melett nyomta ki. sajnos pepcs meló, de kell rá szakítani időt.
Gondolom a csővek állapotát tüzetesen átnézted. Ismersőmnél másik márkáju autónál,de az most mindegy egy csatlakozásnál a gumicső épp ki volt lukadva. De elég volt,h rámenjem a délutánom mire megtaláltam. Én azt tudom tanácsolni,h nézz át jól minden csővet. Kesess fék folyadék nyomot,mert ha kiszökik valahol, ott a levegő be is tud jutni.