Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Ma megkönnyebbültem egy szemmel jól látható összegtől, cserébe visszakaptam az S80-at új csövekkel, termosztáttal és totál kipucolt hűtőkkel + friss műszakival. Majd hazaértem és sZomy után én is nekiálltam megfordítani a kazettát, aztán rájöttem, van még erre további 10 év, ráérek majd akkor! :D
érdekes oldal... ma kíváncsiságból beírtam a 2014-ben elvileg 45eKm-el vett céges Clio alvázszámát, melyről kiderült, hogy ezek szerint 85eKm-el vettük :D Még fotók is voltak az autóról, amiket a franciáknál készítettek a kocsiról...
A földi élet valójában a Marsról származik, ott éldegéltünk kezdetben, de sikerült olyannyira elbaltázni a klímát, hogy végül egy mentőkapszulát kellett küldeni a Földre, hogy a faj túlélhessen. A kapszulának két utasa volt: Ádám és Éva, és egy meteorba építették bele. A meteor amikor megérkezett sajnálatos módon a dínók pusztulását okozta...
V70 D3 (2 literes 5 hengeres) és emlékeim szerint a 2,4-es is egyértelműen többet eszik/evett 130-nál. A legalacsonyabb fogyasztást sík úton kb. 80 km/h-nál produkálja (4l/100km körül). 110-nél úgy nagyjából 5, 130-nál már 6 felett, hacsak nincsenek nagyon kedvező útviszonyok.
És igen, nagyon alacsony fordulatokat is engednek az automaták ma már, városban ha épp nincs intenzív gyorsítás, akkor az 1300-1400 rpm teljesen megszokott, és nem is érzem, hogy erőlködne. Ez alá viszont kézi módban sem lehet bevinni. 2010 környékén volt valami "környezetvédelmi" módosítás a szoftverben, azóta még agresszívabban pakolja felfelé a fokozatokat. Egyszer megnéztem kíváncsiságból, már amennyire a fedcomp pontos, egy hangyányival valóban kevesebbet fogyaszt így, mintha visszakapcsolnék egyet (mondjuk úgy 1600 rpm környékére), de a különbség majdnem elhanyagolható. Gondolom a marketing miatt minden milliliter számít. :)
így van! én sosem avatkozom be ilyenekbe (sosem értettem, hogy miért kell tuningolni egy qrva erős motorú autót.... jaaaa... boooocccsss :) ezt nem tudtam kihagyni :)