Valahol olvastam egyszer, hogy különösen veszélyes így felgumizni a felnit, mármint hogy egy nagyon alacsony profilú abroncs van feltéve egy a futófelületnél szélesebb felnire.
Ízlések és pofonok kérdése, de szerintem még a tetejében ronda is mint a bűn! Egyébként sem tetszenek az ennyire alacsony profilú abroncsok, olyan hatásuk van mintha egy szekér kerekét nézném...
Még valamikor két éve nyáron láttam ezt a Dodge SUV-t és hát elég bohókás volt...
Ezért nem is szeretnék szélesebb gumit alá... 10 coll széles felni még elbirja a 235-ös méretet. De nem tudom, hogy furatosztókör módositóval el tudna e rendesen fordulni a kerék ill nem lógna-e ki a kerékjárati ivből... ahhoz meg kicsit drága móka, hogy elhozzák a felnit, veszek rá gumit+furatosztókör módositót, és meglátjuk, hogy jó-e... :-)
Nem akarom túlragozni.
Semmilyen 9" széles felnit nem lehet felszereleni S1-re. 10" széleset meg pláne nem.
Leírtam, miért nem. Számokkal.
Ha azt szeretnéd hallani, hogy de igen, vedd meg nyugodtan, akkor menj a carstyling-ra.
Ezért nem is szeretnék szélesebb gumit alá... 10 coll széles felni még elbirja a 235-ös méretet. De nem tudom, hogy furatosztókör módositóval el tudna e rendesen fordulni a kerék ill nem lógna-e ki a kerékjárati ivből... ahhoz meg kicsit drága móka, hogy elhozzák a felnit, veszek rá gumit+furatosztókör módositót, és meglátjuk, hogy jó-e... :-)
A 9" felni az ET-t ehhez képest 2 x 25.4 mm-rel tolná el.
A 10" felni meg ehhez képest 3 x 25.4 mm-el.
Bármi is a kinézett felnik ET-száma, 50.8 illetve 76.2 mm-et nem tud ellensúlyozni.
Ráadásul a kerék teljes átmérője is 3 százalékkel nagyobb.
Továbbá: a /35-ös gumi egy 19-es felnin kirázza a tömést a fogadból.
Továbbá: a motorról nem írtál, de egy tipikus 1.9 PDTDI Superbet rettenetesen visszafog a gyárinál szélesebb gumi, és főleg a nagyobb rugózatlan tömeg. (Próbáltál már úgy biciklizni, hogy esős időben a küllők között telement sárral? Sem gyorsítani, sem fékezni nem lehet rendesen...)
Üdv,Még új vagyok itt:2 kérdésem lenne:1:komfort elektronika merre van a 2002-es Superb-ben,ill. turbó javítás felújításBp.-en-megbízható-olcsó(lehetőségekhez képest)?köszi
Ha jól látom a képen a csatlakozóit, akkor ezt az üzahőmérő helyett kell rádugni.......Azokban egy 20ft-os ellenállás lapul, bár ez láthatóan egy továbbfejlesztett változat, hiszen van benne egy 50ft-os forgópoti is. :-//
Nem azért lett felhasználatlan, mert szar, hanem mert amint lentebb írtam, a teljesítménynövelés másképpen lett megoldva...
Apámnak az 1.9 TDI Passatjaban is ez van már 2 éve és durván fél liter a spórolás város közt, olyan 30%-ra van felhúzva, illetve van egy német cég ahol a 2.0 CRTDI Octavia-k és Superbekben ketyeg egy éve, az Octi autópályás 120-as átlagfogyasztása 4.1 :-(
Ja!És szerintem olcsón dolgoznak.Össze is hasonlíthatjuk akár veled,akár mással hogy az adott szervizperiódusban milyen összegért végeztél el a szakszervizt.
Miután Keszthelyen is megszűnt a szalon és a szerviz, utána nemsokkal került át a szervizelése a Skodáknak a Kor-Autóhoz.A PoHu szerződést kötött velük,tehát minden ugyan úgy működik és zajlik,mint egy "normális szakszervizben".Az alvázszám alapján megrendelnek mindent és ott szépen szervizelik.Amióta odaviszem nem volt gondom az elvégzett munkával.(Külön jó nekem,hogy bankkártyával is fizethetek ott)Ebből gondolom,hogy értenek hozzá ott a szerelők.Mert ott is aztán megfordul elég sok márka,attól függetlenül,hogy maga a kereskedés Chevi(bár ez kifutó márka ott),Fiat,és Kia.
Én anno Nagykanizsán vettem a Superb-et,de ott sosem volt szervizen(kivéve átadás előtt a "0km"-es szervizt) Egerszegen is jártam 1x garanciális javítás miatt,de nem voltak szimpatikusak.
Próbálkoztam Székesfehérváron,és Celldömölkön is. De most már(a műszaki vizsgáztatást +2 szervizelést ők végeztek el) A Kor-Autóhoz viszem (http://www.korauto.hu/) Keszthelyre. Csak jókat tudok mondani róluk.
Korrekt árakat mondanak,amit tartani is szoktak,hacsak nem találnak olyan hibát amit előzetesen nem tudtak. Nekem bevált, és csak oda viszem.Most lesz 6 éves az autó márciusban,így az újbóli műszakit is és a fékfolyadék cseréjét is ott csináltatom meg.Van autóvillamossági szerelőjük is,akikkel például a tolató radaromat fogom megnézetni mert megadta magát.Adnak ingyen külső-belső takarítást is,egy kis plusz hozzá. Ott maradhatsz végig,és megnézheted hogyan szervizelik az autót,nem csinálnak ebből gondot.
A "nagy szerviz" csak most jön,amikor is a vezérlés cseréje lesz esedékes.A szerviz füzet folyamatosan vezetve van,szóval én garancia időn túl is Skoda szervizbe járok,Keszthelyre mert amit én tortúrát végigjártam a szakszervizekkel az egy vicc,de itt én meg vagyok elégedve!