Keresés

Részletes keresés

Tastam Creative Commons License 2008.12.01 0 0 2026

Ha újabb festéssel is megfelel:

Előzmény: akvapark (2023)
Lee kapitány Creative Commons License 2008.12.01 0 0 2025

:)   (Legközelebb kivettetem az üveg mögül és normálissan szkenneltetem...)

És erről a balesetről tudsz még néhány szót irni?

Előzmény: Bárdos Imre (2024)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.12.01 0 0 2024
Martonvásáron, a forgalmi irodában, de nem tudom mikor? Én tavaly nyáron fotóztam! :))

Amúgy a baleset is Martonvásár páros végén volt 1942.01.17-én, 10:34-kor. A pályán lévő gép a 424,027, a földön fekvő a 323,030.
Előzmény: Lee kapitány (2022)
akvapark Creative Commons License 2008.12.01 0 0 2023
Valakinek lenne olyan fotója, amin a Bamot szerepel az alumínium pótkocsijával?
Köszönet.
Előzmény: Törölt nick (2020)
Lee kapitány Creative Commons License 2008.12.01 0 0 2022
Ez mikor, és hol készülhetett?

BCmot Creative Commons License 2008.12.01 0 0 2021
Köszi a képet! Azthiszem már ideje elmennem Sopronba. Jó látni ilyen fotót látni amin még üzemelt a vonal! Nem úgy mint ma amikor csak a 30éves pusztulá, vagyis pusztítás látszik!!!
Előzmény: Törölt nick (2020)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.29 0 0 2019

 

Szia Krisof!

Nagyon köszönöm! Felirtam az összes adatot. :)

Sztrajkolni, nincs idönk, :) ide is csak neha jutok be, de örülök nektek mindig föleg ha valami ujat beteszetek.

Szep vasarnapot.

Zsolti

Előzmény: Paragulis (2018)
Paragulis Creative Commons License 2008.11.25 0 0 2018
Bocsi az előbb egy 9-es el többet irtam
Előzmény: Paragulis (2017)
Paragulis Creative Commons License 2008.11.25 0 0 2017
Szia Zsolti!
Látom előkerültél.Sztrájkolnak a svájci mv.-k,hogy ráérsz?
Ami még téged érdekelhet,és volt már róla érintőlegesen szó valamikor az őskorba.
A 820,821,9823és az 1518-sz.-ak lemezes,még a többi brotános mozdonyok voltak.
Ezen belül a 563,599.teljes pakurás még a többi brotános fél pakurás volt, egészen addig míg az átálakitás meg nem történt
Előzmény: Törölt nick (2016)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.24 0 0 2016

 

KÖSZÖNÖM!!!!!!!

Előzmény: Cheew (2015)
Cheew Creative Commons License 2008.11.23 0 0 2015

 

Sziasztok!

 

"letudnad irni a volt soproni GySEV 324-ek szamait?"

 

Ha én is megfelelek, akkor leírom én:)

 

563,599,718,722,780,786,820,821,823,918,922,1518.

 

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (2014)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.23 0 0 2014

 

Szia !

Nem akarok zavarni, letudnad irni a volt soproni GySEV 324-ek szamait?

Elöre is köszi.

Zsolt

Előzmény: Paragulis (2013)
Paragulis Creative Commons License 2008.11.21 0 0 2013
A mozdonyból egyben csak a kazán lett elszállítva a Landler J.J.J.Ü.V-hez.Volt szerencsém még ott látni.
Előzmény: Bárdos Imre (2009)
Dampflok 50 Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2012
Köszönöm szépen.
Előzmény: Bárdos Imre (2011)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2011
Ez ügyben a tavaly decemberi Indóházat tudom ajánlani, abban jelent meg pár kép a balesetről, de jobb minőségben találhatók fotók a Fotóművészet c. lap 1994/2. számában is. Ezen kívül néhány vasúti kiadványban (125 éve s a MÁV, Fejezetek a 150 éves magyar vasút történetéből, stb.) is található egy-egy fotó az eseményről, némelyiken a Szergej is látszik.
Előzmény: Dampflok 50 (2010)
Dampflok 50 Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2010
Értem. köszönöm az információt.A gépről ezen kívül készült még a baleset helyszinén fotó?Esetleg az M62-ről balesetes fotó? köszönöm.
Előzmény: Bárdos Imre (2009)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2009
Mivel a gépet a mentés során a pálya mellé borították, feltehetően sok olyan alkatrészt levágtak róla, ami ezt megnehezítette/akadályozta volna. A főkeret görbülését így nem lehet látni, mivel az a kerekeken belül volt.
Előzmény: Dampflok 50 (2008)
Dampflok 50 Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2008
Ezen a képen már levághattak róla pár dolgot,a negyedik csatolt kerékpár ugylátom hiányzik.A képen nem lehet kivenni a főkeret S alakú deformálódását.
Előzmény: Bárdos Imre (2006)
Dampflok 50 Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2007

A 424.141 gőzös miatt is érdemes megnézni a filmet,ami épp 40 éve lesz december 22-én,hogy ütközött mendénél.

Előzmény: ujpi (1989)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2006
Utána viszont annál több. Ez egy kevéssé ismert fotó a gép daruzásáról, a baleset után néhány nappal.

Előzmény: Dampflok 50 (2003)
drnyulas Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2005
Említsük meg mindkét film rendezőjének nevét:
Fábri Zoltán
Előzmény: ujpi (1989)
m61-008 maki Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2004
Igen, vele ütközött.
Előzmény: Dampflok 50 (2003)
Dampflok 50 Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2003

Ez a gőzös ütközött 1968-ban mendénél M62 056-al? Valóban azelőtt nem sok kép készülhetett róla.

koling Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2002
tpiri Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2001
Meg tudnád mondani a hozzászólás számát? Engem is érdekelne.
Előzmény: hkv (1996)
BCmot Creative Commons License 2008.11.19 0 0 2000
Köszönöm a helyre igazítást! Elírtam!Elnézést!
Előzmény: zavarok (1999)
zavarok Creative Commons License 2008.11.19 0 0 1999

Kemespusztáról nem is fogsz, legfeljebb Kemenespusztáról

 

Előzmény: BCmot (1998)
BCmot Creative Commons License 2008.11.19 0 0 1998
Köszönöm a segítséget! Találtam egypár gyöngyszemet. De viszont Csapod, Pusztacsalád, Répceszemere, Nick, Kemespusztáról nem találok sehol olyan képeket amikor még üzemelt a vonal!
Előzmény: hkv (1996)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.11.19 0 0 1997
No, a kép már csak azért is érdekes, mert elég hamar selejtezték a 141-t a mendei baleset miatt. Szerintem addig túl sok fotó nem készülhetett róla.
Előzmény: ujpi (1992)
hkv Creative Commons License 2008.11.18 0 0 1996
Korábban már tettem fel képeket az általad keresett témában!
Előzmény: BCmot (1990)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!