Sokunk gyermekkorát idézik ezek a képek, melyeket sokan szívesen nézegetünk: milyen is volt akkor a vasút, amikor még komoly teherforgalom volt, a járműpark a jelenleginél sokkal színesebb és nagyobb darabszámú volt. Az Interneten - és a fórumokban is - szinte vadászni kell ezekre a képekre, ez a fórum az ilyan képek gyűjtóhelye lehet.
Köszi a képet! Azthiszem már ideje elmennem Sopronba. Jó látni ilyen fotót látni amin még üzemelt a vonal! Nem úgy mint ma amikor csak a 30éves pusztulá, vagyis pusztítás látszik!!!
Szia Zsolti! Látom előkerültél.Sztrájkolnak a svájci mv.-k,hogy ráérsz? Ami még téged érdekelhet,és volt már róla érintőlegesen szó valamikor az őskorba. A 820,821,9823és az 1518-sz.-ak lemezes,még a többi brotános mozdonyok voltak. Ezen belül a 563,599.teljes pakurás még a többi brotános fél pakurás volt, egészen addig míg az átálakitás meg nem történt
Ez ügyben a tavaly decemberi Indóházat tudom ajánlani, abban jelent meg pár kép a balesetről, de jobb minőségben találhatók fotók a Fotóművészet c. lap 1994/2. számában is. Ezen kívül néhány vasúti kiadványban (125 éve s a MÁV, Fejezetek a 150 éves magyar vasút történetéből, stb.) is található egy-egy fotó az eseményről, némelyiken a Szergej is látszik.
Mivel a gépet a mentés során a pálya mellé borították, feltehetően sok olyan alkatrészt levágtak róla, ami ezt megnehezítette/akadályozta volna. A főkeret görbülését így nem lehet látni, mivel az a kerekeken belül volt.
Köszönöm a segítséget! Találtam egypár gyöngyszemet. De viszont Csapod, Pusztacsalád, Répceszemere, Nick, Kemespusztáról nem találok sehol olyan képeket amikor még üzemelt a vonal!