A Pécsi szervizbe csak az vigye az autóját aki még szeretne költeni pluszban az autóra !!Én még nem találkoztam olyan emberel aki meg lett volna elégedve velük!!
Válaszolni akartam neked, de közben SSDre cseréltem a HDDt, külsô házam meg egyelôre nincs. Dobj egy mailt légyszi, mert a címed jelenleg a HDDn pihen a polcon.
Van egy használt BMW felnim. Elkezdte letisztítani a belsejét (kívül eléggé rendben van, de a belsejére rendesen rá volt égve) a BMW gyári felni tisztítójával meg magas nyomású vízzel (Karcher cucc, de kicsi 110bar-os csak). A belsején pár helyen úgy látom, hogy lejött a festés vagy valami. Ez mennyire gáz? Mennyire csak esztétikai vagy használati probléma ez (gondoltam könnyűfém felni csak nem rozsdásodik)? Hány évet bír normál körülmények között egy felni? Cuccot nyárinak használnám, tehát sós hólé nem kéne, hogy érje...
Megpróbálok egy képet is berakni, hogy látható is legyen.
Mint írtam ez nem ilyen egyszerű és nem is így müxik. A biztosító megállapít egy árat ( katalógusból ) utána, ebből az összegből kezdi levonni a százalékokat. Ha külföldről behozott autó -4%, második tulaj újabb -4%, km tulfutás ( évi 19e. km. szerintük a normál futás, tehát, ha törik a gép biztosító előtt gyorsan órát tekerni! ) újabb százalékok, nincs vezetett szervízkönyv az megint -4%. A lényeg az hogy így kijött egy 5.195e. ft-os ár és ennek az 50%-a felett gazdasági totál. 2 légzsák, övfeszítők és ezek tartozékai, műszerfal már rögtön 1 milla felett. Hidd el nagyon hamar el lehet új alkatrészből érni a 2,5 millát. Tehát szakszervíz nem jöhet szóba. :-( Ráadásul most hallottam, hogy Pécsen a szakszervíz hogyan hányta össze az autót horror pénzekért. :-(
Szia.Sajnos nem biztosíték hibád lesz mivel nincs külön lebiztosítva a jobb és a bal oldali xenonod hanem maga a vezérlő van csak biztosítva.Valószínű ha nem az égővel volt a baj akkor a xenon vezérlőd lesz a hibás ami a lámpatestre van csavarozva alulról.Be szokott ázni.Oldalanként van egy-egy plusz a light modul.
A lámpatestet ki kell hozzá építeni hogy ki tudd venni a xenon vezérlőt.
Sziasztok. Egy 2006-ös 535d-m van. Sajnos a bal oldalon nem világit a xenon lámpám. Gyorsan vettem egy másik égöt de sajnos ez sem segitett. Szeretném megnézni a biztositékszekrényt de 2 helyen is van belöle és fogalmam sincs, hogy melyik lehet az. A kesztyűtartóban és a csomagtartóban. Lenne valakinek egy szétiras , hogy melyik biztositék mihez van? Köszönöm.
Köszönöm a gyors választ! Azért kérdeztem, mert volt már olyan autóm ami pl. 10liter/100km vízfogyasztással bírt, és amikor gond volt, azt onnan vettem észre hogy a normális hőmérséklettől elkezdett a mutató kimozdulni. Na akkor tudtam hogy kb 500 m és forr. Most meg nem mertem, jönni autópályán csak 1 500-as fordulattal, (automata)... :(
Szia.Most tölts rá hogy a maxon legyen aztán jövő héten ha jössz Hozzám akkor megvizsgáljuk a hűtőrendszered is mert valami oka van hogy eltűnt a hűtővíz:(
2005/ E60 esetén ha kivillan egy sárga tartály a km és a ford szám mérő között az mit jelent? Kevés a hűtővíz? Ha forr a motor akkor azt valahogy kijelzi pirossal (ugye)?
Hallod Spini! 1 hete ülsz egy E60-ban és máris itt akarod osztani az észt?! úgy látszik Te hasonló típus vagy mint VDaNI... ráadásul ez nem egy 206 mint amiben eddig üldögéltél.. elnézést a Többiektől hogy ezzel belerondítok a forumba, de sajnos ennek ki kellett jönnie! további szép estét
Én úgy csináltam az eddigi autóimnál,hogy bevittem a márkaszervízbe kezükbe nyomtam a betétlapot és ha van cascod, előzetesen cascora megcsinálják és utólag a két biztosító egyezkedik egymással.