Hát, hogy miért így megy, azt én se... Mindenesetre az ÖBB-s instruktor eléggé meg volt indulva valamilyen technikai segítség előkerítésének irányába, mert ha kiiktatott fékkel küldjük el az egyik kocsit, az Bécsben tuti szerelvénycsere, ami nem nagyon hiányzott neki ma. Az pedig szerencse, hogy a mai mozdonyvezető, meg én is befértünk a járműszekrény és a forgóvázkeret közé...
Sziasztok! Ide még nem írtam, és nem is raktam fel képeket. :) Nov. 28: A szerződés aláírása +Sajtóbemutató (+kaját is adtak) Dec. 29: Kimentem a keletibe lekapni :)
Akkor ott az egykori EC akárhányasok, olcsóbb pótjeggyel, mint a mezei IC-k. És pont annyival menn(t)ek, mint a réldzset. Ja, és ugye fülkénként hat fotel a másodosztályon is!
Ennyire nem világos, miről is beszéltem? Legközelebb megpróbálok érthetőbben fogalmazni.
Itt Magyarországon mihez hasonlítod????
Egy ingavonathoz, aminek most épp taurus van a végén. Ilyenek '96 óta járnak be az országba. Húzva az egyesen eddig is mentek annyival, mint a réldzset. Tolva is mehettek volna, ha Tatabányán nem járnak feszt körül. 160-ra alkalmas, kocsinként 80 férőhelyes ÓBB ingák jártak már itt, csak nem úgy éltek vele, mint kellett volna. Ja, és felármentesen fel lehetett rájuk szállni. A 15/21-es vonalakon is ezer éve jár ÓBB inga, igaz Diesellel, mert a lendület nem tartana ki...
a dolgok általános, mondjuk úgy lenézését
Kedves olvtársam! Tételesen kifejtettem Neked, mit nem értékelek nagyra ebben a vonatban, szvsz abszolut nem általánosítva, sokkal inkább részletekbe merülve. Arra volnál kedves válaszolni, vagy csak ez a "lenézitek mert új" nóta megy? Úgy érzem, elakadt a lemez... Már nálam is, bár állítólag az ismétlés segít a megértésben. :S
ennek a vonatnak a magyarországi beinditásában is helyt álltál volna ha....
Semmi közöm hozzá. Szerencsére. Már elszoktam a MÁV leányok számomra agyforralóan pitiáner kínlódásától, és egyelőre nem is szeretnék abba visszaszokni. Tök örülök, hogy ahol 90%-ban a szolgálati időmet töltöm, ott mindenki tudja a dolgát, és el is végzi. Nem fenékig tejfel, de egy sokkal logikusabb, és követhetőbb vonatozást eredményez, olyan, vagy jobb kabinokban, mint a réldzseté (kivéve butus és dezső). Tudod, rég lovagoltuk a 2XX-es dórémíket (volt párszor, hogy gyárszagú, ezerpárszáz km-t futott ÓBB gépen ültem (és még jópár kolléga), egy mezei teher-, vagy ingavonaton), amikor még Pesten azt sem tudták, hogy léteznek...
tényleg nem mondott senki, ezt magam tapasztaltam a leírtakból
- megjelenése a magyar vasutakon, mindenképpen előrelépés a MÁV életében
Hááát... pont erről beszéltem. Itt Magyarországon mihez hasonlítod????
Hogy ez a dolog gazdaságilag megéri vagy sem, illetve ez milyen terhet ró a START-ra az teljesen más kérdés.
Most egy kicsit Tőled: Szintén vitán felül álló tény, hogy a hazai vasút (PÜ, hatóság, usw.) sem előírásaiban, sem utasításaiban nem készült fel egy ilyen jellegű szerelvény kezelésére, ami predesztinálja azt, ami történik, nevezetesen hogy nem igazán gördülékeny a kravanc közlekedtetése
Igazad van, de utaltam a bürokrata felfogásra! Ezért nem tartom korrekt dolognak a dolgok általános, mondjuk úgy lenézését. A sok típusvizsgád után nem is ezt várná az ember, pláne ha tudjuk hogy Te magad is becsülettel helyt állsz a munkádban és ennek a vonatnak a magyarországi beinditásában is helyt álltál volna ha....