Üdv! Dacia 1300-hoz (évj:1980) keresek első kerékcsapágyat (külsőt, belsőt) Ha jól tudom, ennél eltér a kettő. Pontosan milyen típus való bele illetve milyen mai csapággyal helyettesíthetők? Előre is köszönöm a segítséget!
Szia, ha em muszáj ne szedd le. Ha mégis akkor széles élű hidegvágóval nyitott utastéri ajtó felől a pici visszaperemezett élnél kocogtatva le lehet sérülésmentesen szedni. Ha kézzel feszegeted, akkor könnyen elgörbül, megrogyik. Óvatosan!
Tetődíszlecet szeretném leszedni kíméletesen, hogy ne sérüljön, mert rozsdás már alatta a lemez. A kijavítás és festés után pedig visszarakni. Valami tipp, vagy célszerszám? Valaki csinált már ilyet?
Szia. Remélem sikerrel jártok és jó kezekbe kerül. Szerintem itt nem nagyon széles már a vevőkör...Nagy levegővétel kell manapság egy tisztességes karosszéria felújításhoz. András
"Sziasztok! Nagypapám Első tulajdonosa 1982.09.14 én hozta el boldogan, de úgy néz ki nem fogja már használni ami mindenkinek talán jobb így és hát én érdeklődnék ki mit mond rá...valaki érezné, hogy megmenti és ha igen mennyiért79e km, műszaki 10.31ig, persze foglalkozós karosszéria Köszönöm. Sziasztok."
Apukám első autója volt egy 1310-es, 1983-as kiadású Dacia. Sok emlék köti őt is és minket, a fiait is hozzá.
Most, a születésnapjára szeretném meglepni újra ezzel az élménnyel.
Ezért keresek egy “bátor” önként jelentkezőt, aki elhozná Pest megyébe a szép kocsiját, és megengedné apukámnak, hogy egy kicsit vezesse, nézegesse, stb. Természetesen nem ingyen!
Ha esetleg lenne erre jelentkező, kérem írjon itt, felveszem a kapcsolatot vele!
Üdvözletem! Tisztelt Csoporttagok! Szükségem lenne egy műszer keretre ami műanyagból van és az olajnyomásmérő óra és a vízhőmérő van benne ha jól emlékszem. Ha valaki tudna segíteni megköszönöm.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"A Dacia / Renault egyik legnépszerűbb motorja ez az 1.5 DCI, amely generációit 2002-től 2019-ig szerelték Renault mellett Dacia és Nissan modelljeibe. Chiptuning ezen az 1.5DCI-n az egyik specialitásunk, ismerve a motor hiányosságait, típushibáit, és az évek alatt változó motorvezérlő rendszereit, beállításait. Így motoroptimalizálásunk biztonságos keretben, mégis kiváló erőt garantálva készítjük, kérésedre akár javuló fogyasztás mellett.
Annyira nem is egyszerű feladat ezek tuningja, mivel változatos hardver összeállításokban, és Delphi, Bosch és Siemens / Continental motorvezérlőkkel is érkeztek. Alrendszerek: DCM1.2, DCM3.4, DDCR, EDC17C42, EDC17C84, MD1CS006, SID301, SID305, SID307, SID310. Ezek mindegyikének beható ismerete mellett szükségesek a hozzájuk tartozó gyári szintű programozó interfészek, modulok... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.