Ebben csak az a veszélyes, h részeg a sofőr, h rángatja már a kormányt... ;-) Egyébként, az f1-nél szinte minden más autósport veszélyesebb, kis túlzással.
Szeretek szimulátorozni, nekem a legnehezebb mindig a rally volt, ezért őket becsülöm a legtöbbre. Aszfalton versenyezni nagy bukóterekkel (azaz épített pályán) szinte gyerekjáték ahhoz képest. Hangsúlyozom, ez magánvélemény. :-)
ha emlékeztek nemrég kérdezgettem , hogy hol lehet kikapcsolni az auto switch funkciót.. anno említettem vinjonak, hogy indítás után előfordul , hogy nincs display (hang van), vagy egy-két egységgel halkabb a hang. már azt is megfigyeltem, hogyha bekapcs. után a kijelző háttere 2x villan -ekkor még nincsenek karterek- akkor nem lesz jó a rágyió. :( szal az ő tanácsára kikapcsoltam, azóta a manuális bekapcs. kapcsán ritkán tapasztalható hiba. azt javaslom próbáld pl. ezt a funkciót ki-be kapcsolni -nemtom most hogy használod- ez sztem némi hatással lehet a radió boot-ra.. :)
a másik fele, hogy -talán túl- kényelmes manuszként a lámpát, klímát jellemzően nem kapcsolgatom ki, ill. sokszor elfelejtem :) így indításkor nyilván vesztek a delejből a fogyasztók miatt. ez irányban tapogatoztunk vinjoval, hogy ennek levét a rádió boot ihatja meg..
szal gondold át, mely részek lehetnek igazak rád, illetve okozhatják a rendelenességet..
igy van szintén ezt csinálja nekem is csak mp3 -mal :(
arra gondolok hogy amióta bejött ez a hidegebb időjárás az olvasófejnél a hézag nem akkora vagy ilyesmi nem dolgozik úgy a lézer ,rádió nekem szerencsére még mindig szólt ha átnyomtam
érdekes, nekem is mostanság csinálja ezeket a hülyeségeket, pedig eddig nem volt baj vele.. szintén csinálja ezt, hogy számolja a mp-eket és később megszólal, illetve mostanság nem olvassa a cd-ket. kiírja, hogy check disc, vagy pedig ha beolvassa, lejátszik 1 számot utána a következő tracknél gondolkodik és ismét check disc. ha átváltok rádióra és vissza, akkor vagy jó lesz vagy nem.. múltkor az egyik cd-t visszafele kezdtem el léptetni, úgy jó volt, működött mindegyik track rajta :D
a Cruze még ezzel az átlagosan modern motorral sem igazán takarékos, bár tény, hogy a régi 1,8-asnál még mindig jobb. Idegőrlő, tempomatos 110-130 közötti egyenletes tempóval az átlaga 8,5-9 liter között ingadozott, annak ellenére, hogy kifejezetten hosszúak a váltó áttételei. 130-nál a motor alig forog háromezret, azaz maximálisan kiaknázzák az 1,4-esből kipréselt 200 Nm nyomatékot
Na ezek után még panaszkodnak sokan a bravora, hogy zabál?
Indítás után meg se szólalt.Különösebben nem lepett meg, mert mp3 cd-vel viszonylag sűrűn csinálja, hogy méri ugyan az időt, hang meg sehol.Ilyenkor át lehet kapcsolni rádióra vagy ki kell venni a lemezt.Újra betolva a lemez többnyire nem szólal meg, ilyenkor restart szükséges.Ma először hiába váltottam át rádióra, teljes volt a csend.Kivettem a lemezt, akkor is csend volt.Visszatoltam, detto.Megálltam, leállítottam a vasat.Kis szünet, gyújtás - erre az összes felirat eltűnt, rádiónál és cd-nál is csak a háttérvilágítás kapcsolt be, de semmi felirat.A cd-t sem adta vissza a dög.Aztán útközben egyszer csak visszajött a rádió, de hang nem jött belőle, csak ugye jelezte, hogy épp melyik adót kellene hallani.A lányom sulijánál leállítottam a vasat megint.Pár perc múlva gyújtás - előtte próba, "20 minutes mode" nem működik, se kép se hang - megint csak háttérvilágítás.Megfordultam az utca végén, visszamentem a suli elé, megint leálltam.Gyújtás - erre kiadta a lemezt és megszólalt...
Én 19-én megyek Érdre nyitásra. (Vezérlés, vízpumpa, hosszbordásszíj+feszítő cseréje, valamint olajcsere, fékfolyadék csere. Szerintem váltó-olajcserét is csináltatok.)