Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vinjo Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129727

És köszönöm a gyors reagálást!  :-))

Előzmény: Törölt nick (129725)
vinjo Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129726

Nem tudom, nekem lefuttatták-e az examinerrel tavalyelőtt az egyik pozicionáló motor csere után, mindenesetre szerintem szombaton az examiner nélküli módon megcsinálom. Remélem nem késő...:-)

(Szoktam állítgatni az irányt is, a hőfokot, meg a befúvási sebességet is és jónak tűnik,de a kisördög, tudod...)

 

 

Előzmény: Törölt nick (129725)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129725

Jól gondolod/tudod.:)

 

Nagyon sok esetben nem megfelelően befejezett pozicionáló motorcseré(k)nél hamarosan következik az újabb technikai krach. Gyakorlatilag szinte minden hasonló műveletnél el kell végezni az előírt és megfelelő progi alapján a kalibrálást(nullázást).

No ez néhol elmarad! 

Előzmény: vinjo (129724)
vinjo Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129724

Az én nem tul skat használt angol tudásom szerint ezt a kalibrálást a pozicionáló motor csere után le kell futtatni, hogy minden jól működjön utána.

Jól gondolom?

 

Előzmény: részletjankó (129720)
krisz164 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129723

Helo!

 

A klíma teszt futtatását hogyan lehet elindítani.Tudom már régebben volt róla szó,de nincs kedvem most visszakeresni.

Előzmény: részletjankó (129720)
zgi521 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129722

fuhhh , ezt honnan kapartátok elő :(

anno gyerekkoromban láttam utoljára, sztem ez a Sebességláz c. film (Speed Fever 1978) részlete. akkor is megviselt, most is. :(

Előzmény: Törölt nick (129717)
gambl-R Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129721

A vasra épp most operálják rá a gyönyörű téli kerekeket... Képet ne is kérjetek, nem rakok fel! :)

Egy jó hír viszont van: úgy tűnik a comp megunta mutogatni az inspekcio jelet, mert egy pár napja magától eltűnt. :)

részletjankó Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129720

Fut a teszt/kalibrálás

 

Teszt eredmény (ok)

 

Előzmény: részletjankó (129718)
dirige Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129719

Köszönöm, hogy javítottál! Régen volt, de igaz volt.

Előzmény: Törölt nick (129717)
részletjankó Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129718

Sziasztok,

 

Szakirodalom olvasgatása közben belebotlottam a klíma tesztbe.

A 00  02 eredmény nem hiba.

 

Self-learning procedure

After the control unit or one of the actuators (excluding the recirculation one) has been replaced, it is necessary to proceed as follows.

CONTROL UNIT REPLACEMENT

Some of the CAN nodes, including the climate control system control unit, are programmed with default settings that the customer will find when they purchase the vehicle. If the control unit is being replaced, the Parts Dept. will send a "virgin" component: once fitted the data memorized in the Body Computer must be transferred to it.

- Connect the Examiner.

- Select "Active Diagnosis".

- Launch the "Autotest" procedure.

- Select the "Flap Actuator Learning" test.

ACTUATOR REPLACEMENT

The self-learning procedure must be carried out using the Examiner selecting the "Flap Actuator Learning" test (automatic procedure) or following the instructions given below (manual procedure).

1. Carry out the key on and within 40 seconds press the AUTO and MONO buttons simultaneously and keep them pressed.

2. After a few seconds a figure will appear in the left temperature display and decrease (from 05 to 00) (count down) indicating the remaining time before the start of the procedure (keep the AUTO and MONO BUTTONS PRESSED).

3. When the left temperature reaches the value (00), releasing the auto and mono buttons will initiate the procedure lasting about 40 seconds.

4. Entering into local fault diagnosis, at the end of the procedure, the right temperature may display the following values:

00                       SELF-LEARNING taken place with OK outcome

01 and flashing   SELF-LEARNING taken place with NOK outcome

02                       SELF-LEARNING in progress

03 and flashing   SELF-LEARNING not completed

The self-learning procedure does not take place if the AUTO and MONO buttons are released before the left temperature reaches zero.

The control unit makes the left temperature flash if the self-learning has not been carried out or if the result is not positive.

FORCED EXIT FROM THE PROCEDURE

When in progress, the self-learning procedure may be:

1. Aborted: when the user deactivates the key on signal.

In this case the system exits the procedure in a controlled manner without changing the state of the self-learning information memorized previously in the EEPROM and memorizes the data relating to the "self-learning not carried out" state.

2. Interrupted: when the +Battery starts to fail

If this takes place whilst the data is being stored in the EEPROM, the system does not manage to guarantee this information and the data relating to the "self-learning not carried out" state is memorized.

PROBLEMS DURING THE SELF-LEARNING PROCEDURE

If the procedure cannot be completed properly due to a problem with one or more of the actuators, the system exits the procedure without modifying the data memorized previously in the EEPROM and memorizes the information relating to the "self-learning not carried out" state.

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129717

Ez a pályamunkás story 1977-ben történt Tom Pryce pilótával. Való igaz úgy történt ahogy leírtad. Pályamunkás átfutott volna, de Pryce kocsija elkapta és a tűzoltókészülék csapta fejbe a versenyzőt. Valószínű az azonnali halál, mert utána már nem irányította az autót és az még becsapódott Lafitte gépébe.:(

 

TOM PRYCE halálos balesete

 

Revson ugyncsak itt Kyalamiban sérült halálosan 3 évvel előbb egy komoly bukás következtében.

 

Előzmény: dirige (129715)
denil Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129716

Láttam azt a jelenetet, nagyon szomorú.

Aki oltani ment az gyakorlatilag szétszakadt és csak a ruhája tartotta egyben a testét a pilóta pedig azonnal elengedte a kormányt és szintén ott halt meg:(

 

Erre a sportágra is igaz, hogy régebben sokkal inkább múlt a verseny a pilóta qualitásán amikor ember küzdött gép ellen.

Előzmény: dirige (129715)
dirige Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129715

Anno Peter Revson (talán...) úgy halt meg, hogy elütött egy előtte átszaladó pályamunkást, aki egy égő kocsit ment oltani. Szegény Revsont a kézi tűzoltó találta fejen....

Ferjáncz Attila a 80-as években azt nyilatkozta, hogy nincs olyan veszélyes verseny, amelyik vetekedne a péntek délutáni autózással a Bp-Siófok úttal az M7-en:-)

Előzmény: mcI_2.0 (129713)
dirige Creative Commons License 2012.11.15 0 0 129714

Most néztem a csigán a száguldó postakocsit. Az egyik sérült autó egy maranello volt. Idevalósi?

mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 129713
Na azért annyira nem egyszerű meghalni... Az elmúlt pár évben horrorisztikus ütközések voltak, szinte mindig 0 sérüléssel. Pl.: Webber szárnyalása, vagy épp Kubicaé... Abból nem lett baja, nem úgy, mint a rallyzásból. Ilyen fej mellett elsuhanó kerekből viszont tényleg lehetne komoly baj, Belgiumban Alonsoval történt hasonló.... Nem hiszem, h ezektől ők sokkot kapnának, akkor nem tudnának felszabadultan versenyezni.
Ja, nekem volt (nem kis sebességű) balesetem, bukótér nélkül, én sem kaptam sokkot. :-)
Előzmény: zgi521 (129705)
seewer Creative Commons License 2012.11.14 0 0 129712

Értem. Fogyasztásban ez mennyire jelentkezik?

Előzmény: giuliettafan (129711)
giuliettafan Creative Commons License 2012.11.14 0 0 129711

 

Nekem automata van/6 gangos/ ott különbség nincs ,mert ha aut.módban van akkor visszavált maga ha rálépek a gázra,de a manualos Astránál-qrva hosszű váltó-a Bravo a rövidebb áttételei miatt rugalmasabb.Papiron amúgy 6Nm el jobb a Bravo.Igény esetén irhatok összehasonlitó tesztet :-)

Előzmény: seewer (129708)
giuliettafan Creative Commons License 2012.11.14 0 0 129710

 

De 130 nál annyit forog amennyit irtam,a Cruze ban forog sokat arra céloztam.Gondolom a fogyi értékek nem űntek fel a videón? :-)

Előzmény: bajan122 (129706)
skywoker_42 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 129709

sziasztok,

 

köszi a segítséget, bejelentettem szervízbe, kderül, mi a gondja

 

rádióproblémához:

nekem is csinálta amiket írtok, az enyémet gariban 2x cserélték, a harmadik lett jo(bb), mint az előző kettő, azon már nem 1.11-es frimware van, hanem 1.12-es... de még ez se tökéletes, csak nagyságrendekkel ritkábban nem működik...

 

üdv:

seewer Creative Commons License 2012.11.14 0 0 129708

A rugalmassága millyen a Bravohoz képest?

Előzmény: giuliettafan (129704)
vinjo Creative Commons License 2012.11.14 0 0 129707

Dehogynem.

Előzmény: bajan122 (129706)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 129706

Ez 120 volt, nem?

Előzmény: giuliettafan (129704)
zgi521 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 129705

ezzel együtt gyerekjáték meghalni is , bukótér ide vagy oda. :( nem tudom láttad e a legutóbbi versenyt, ahol Rosberg-Karthikeyan ütközött..

Rosberg kiugrott az autóból, de a HRT-s srác egy rövid időre sokkot kaphatott..

 

http://www.youtube.com/watch?v=GRio1Lea20k&feature=related

Előzmény: mcI_2.0 (129702)
giuliettafan Creative Commons License 2012.11.13 0 0 129704

 

Sikerült nekik rendesen ledegradálni a moci tudását az bizti....Az Astrában 130 nál cca,2550 rpm !!! a fordulat.Semmi zaj nincs.

Előzmény: vinjo (129690)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 129703
Jaja, nekem ilyen fogyihoz azért meg kell hajtani a gépet. :-) Mármint, a sajátomat.
Előzmény: vinjo (129690)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 129702
Ebben csak az a veszélyes, h részeg a sofőr, h rángatja már a kormányt... ;-) Egyébként, az f1-nél szinte minden más autósport veszélyesebb, kis túlzással.
Szeretek szimulátorozni, nekem a legnehezebb mindig a rally volt, ezért őket becsülöm a legtöbbre. Aszfalton versenyezni nagy bukóterekkel (azaz épített pályán) szinte gyerekjáték ahhoz képest. Hangsúlyozom, ez magánvélemény. :-)
Előzmény: zgi521 (129698)
canonfan_448 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 129701

Ha fényezés is lesz, akkor nagyon nézz a körmükre... igen kontár munkát végeztek nálam.

Előzmény: részletjankó (129680)
bajan122 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 129700

off

 

Ők megtették amin én a múltkor elfilóztam:

http://auto.indavideo.hu/video/A_hulyek_esete_a_hidas_traktorral

giuliettafan Creative Commons License 2012.11.13 0 0 129699

 

http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/13/cukimokus/1/

Láttam tréneren egy rakásra valót.nem tűnt szebbnek mint a fityó.......

zgi521 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 129698

off:

sztem ez a 200km/h az erdőben veszélyesebb az F1-nél.. :)

 

http://embed.indavideo.hu/player/video/e2647d1ef2

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!