Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Petya201986 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 64472

Köszönöm a tippeket, 409 és peklit .


Jelenleg ott tart a dolog, hogy a tank elég koszos volt, a 2 év állás betett neki és a benzin oldotta le a koszt a tankról és dugulást okozott, probáltuk lánccal meg magasnyomású mosoval is kitakaritani, de inkább vettünk rá egy új tankot (26ezer) + benzinszűrő.
Vettünk bele egy vadi új utángyártótt AC-t is (8ezer) (gyári BOSCH 50ezer lett volna, annyit sajnáltunk rá) , az üzemanyag rendszert teljessen kitakaritottuk oda vissza kompresszorral.

Vettem rá egy injektort is, a komputer -t szétszedtük átnézztük a csatlakozok megtisztitva! "minden tökéletes".

De viszont az autó új hibákat produkál: elindul megy ha óvatossan nyomom a gázt semmi hiba, ha egy kicsit jobban odalépek neki akkor elkezd ugrándozni és ha gondol egyet akkor le is áll (padlogáznál fullad a motor, alapjáraton jár)

Tanksapka nélkül is úgyan ezt csinálja.

Merre tovább? Esetleg probáljam meg vissza rakni rá a régi injektort? Vagy hol keressem még a hibát?

Koncsy Creative Commons License 2013.08.10 0 0 64471

Bocsánat, még egy kérdés. Op com mal való kiolvasásnál, illetve bizonyos menüknél kér egy 4 jegyű kódot, ezt hol találom? Köszönöm szépen a segítséget.

 

Üdv: K.Gy

Koncsy Creative Commons License 2013.08.10 0 0 64470

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Van egy opel z14xep motorkódú motorom. 2005 ös évjárat. Negyon nehezen indul hidegben, néha melegben is. Az nem tetszik és sajnos nem is tudom, hogy amikor a gyújtást ráadom miért nem indul el az üzemanyag pumpa egy pár másodpercre sem. Lehet, hogy csak akkor kell a szivattyúnak elindulnia amikor motor fordulatot érez? De ez hülyeság. Az én autó m ezt teszi. Önindítózás közben kezdi csak el a pumpa tólni a benzint. Folyamatosan bevési magának a P1112 ill. a P0300, 301, vagy valamelyik gyújtáskimaradás kódját. Keresek egy szakértőt.

 

Előre is köszönöm.

Esöember... Creative Commons License 2013.08.10 0 0 64469

Kedves Fórumozótársak.

 

A segítségeteket,véleményeteket szeretném kérni két kérdésben...Az alany egy 2006-os   ,benzines,1.8-as ,Opel Vectra C.  Már a faceliftes új lökhárítós kiadás....   Azt csinálja,hogy indulás után kb. 10 perccel kigyullad az összes lámpa a műszerfalon,majd egy másodperc múlva teljesen elsötétül ,és a mutatók is  elfekszenek. Ha kinyitom az ajtót,vagy a vészvillogót bekapcsolom (tehát impulzust adok neki)  akkor teljesen magához tér...Utánna működik rendesen.
-A másik kérdésem pedig. - Picit csörögni hallom az első futóművet....Amolyan "rugós csörgés" hangot ad...Egyenetlen,rögös  útfelületen...Nem nagyon,csak picit de gondolom ez erősödni fog. 
Az olvastam,ezt típushiba..Régen a trabantom is így csörgött,csak az jobban...Melyik alkatrész a hibás??

 

Segítségeteket előre is köszönöm!!

Doky1988 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 64468

Problémám időközben megoldódott egy másik oldalon segítettek.

Doky1988 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 64467

Na szal kipróbáltam de nem kér kódot, semmi visszaszámolás nincs.. ennyi jön be össz vissz:

 

SAFE 7 kép

Doky1988 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 64466

szia!

 

koszonom 409 ezt mar probaltam, es 7 safe -t ir...

 

ha esetleg akie volt tulaj, az elb.szta az osszes lehetoseget akkor vegleg kuka?:/

409 Creative Commons License 2013.08.09 0 0 64465

A gugliba beírtam, hogy car300 kódolása,.......... és az első találat ezt adja:

 

A gyári rádió (CAR300) kódjának bevitele.

Vegyük le a gyújtást, ha esetleg bekapcsolva maradt a rádió (facelift-es gyártmányoknál már a kulcsot kell kiszedni a lekapcsoláshoz, nem elég a gyújtás levétele), kapcsoljuk ki.
Nyomjuk az "AS" gombot, majd a másik kezünkkel kapcsoljuk be a rádiót a hangerőszabályzóval. Közben az "AS" gombot ne engedjük el, nyomjuk addig amíg csippanó hangot nem hallunk a hangszórókon, ezután jelenik meg négy vonal a kijelzőn.
A kód számait az 1-es, 2-es, 3-as és 4-es gombok nyomogatásával vihetjük be a készülékbe. Addig kell nyomogatni, amíg a megfelelő szám meg nem jelenik az adott helyi értéken.
Amint beírtuk a helyes kódot, ellenőrizzük át még egyszer. Ha helyesnek véljük a kódot, az "AS" gomb megnyomásával érvényesíthetjük a kódunkat. Addig nyomjuk, amíg nem csippannak a hangszórók.
Hibás kód esetén a rádió letilt pár percig. Akárhányszor rossz kódot ütöttünk be, úgy hosszabbodik az idő, míg beírhatjuk a kódot ismét. Összesen 10 lehetőségünk van a kód megadására, ha egyszer sem sikerül, az eszköz teljesen letiltja magát.

Előzmény: Doky1988 (64464)
Doky1988 Creative Commons License 2013.08.09 0 0 64464

Még annyi mikor ezt véghez viszem az jön be hogy "7 SAFE"

Doky1988 Creative Commons License 2013.08.09 0 0 64463

Sziasztok!

 

Ti vagytok az utolsó reményem! :)

Béreltem egy Opel Astra F -et, egy Blaupunkt CAR 300 rádió van benne és mikor bekapcsolom a rádiót SAFE kódot kér.

A kód megvan, a kérdés hogy hogy tudom beírni?

Úgy csináltam, hogy:

 

1. Gyujtást ráadtam

2. AS gombot nyomtam folyamatosan + POWER gombal ugye bekapcsoltam a rádiót.

3. Bekapcsolt, csippant egyet, majd kiírja h SAFE viszont nyomtam tovább (úgy tudom úgy kell) az AS-t, míg nem kéri a kódot, de nem kér semmilyen kódot, valamint kérdés, hogy a SAFE felirat eltünik és ott kéri a kódot vagy konkrétan hol fogom látni?

 

Mennénk Keszthelyre nyaralni, aztán 600km-en keresztül csöndbe lenni, nem egy nagy élmény :)

 

Hálás köszönetem mindenkinek, aki tud valamit a témához hozzászólni! :)

peklit Creative Commons License 2013.08.09 0 0 64462

Heló!

 

Lehet hogy el van tömítődve az aktívszenes benzingőz tároló és a tank szellőztető rendszeren keresztül túldusult üzemanygot kap.

 

Tankolás után próbáld nyitott tanksapkával inditani na és a rendszert átmosni.

 

Üdv.:Tamás

Előzmény: Petya201986 (64452)
409 Creative Commons License 2013.08.08 0 0 64461

A logika szerint nem. Ez esetben nem kapcsolna össze a mágneskapcsoló és koszos maradna a motor /fogaskoszorú/ elfordítása után is...

Előzmény: bgly (64459)
409 Creative Commons License 2013.08.08 0 0 64460

A hidróknak nem szokásuk kollktíven tönkremenni, és legkevésbé a kopás a haláluk.

Előzmény: nemethgab_01 (64458)
bgly Creative Commons License 2013.08.08 0 0 64459

No és az nem lehet, hogy a bendix koszos, és nem csúszik eléggé előre,

Előzmény: Törölt nick (64453)
nemethgab_01 Creative Commons License 2013.08.07 0 0 64458

Sziasztok. Lehet hogy lerágott csont már... :)  Z14XEP, láncos, 270 000 km. Hidegen alapjáraton ütemes kopogás hallható, mint egy dízelnél, motor jobb oldalánál, vagy hátul. Lánc elvileg a bal oldalon van, tehát nem gondolom hogy az lenne. Hidrotőkére gyanakszom. Kérdésem, hogy ha az, akkor azok egyenletesen kopnak, vagy elképzelhető, hogy 1-1 darab jobban kopik és annak van hangja?
Volt már valakinek ilyen nyűgje? Olajat nem eszi, nem folyik sehol, nem füstöl stb.

409 Creative Commons License 2013.08.07 0 0 64457

Nos, nagy tolongás nem volt erre a kérdésre, így próbálok egy tippet. Próbaképpen ledugóznám az EVAP rendszer csövét a szívócsövön a tankolás előtt.  Lehet, hogy azon keresztül jut benzin a szívócsőbe és túldúsul.

Előzmény: Petya201986 (64452)
409 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 64456

Akkor az Astra lesz az olcsóbb.  Abból nem kell kivenni a váltót.  (~2munkaóra)

Előzmény: Törölt nick (64455)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.06 0 0 64455

Nem csak a kollegamnak astraja van es kiderült neki is ez a baja es jol összevesztünk hogy melyik lesz az olcsobb a warti vagy az astra, amugy 60LE 1992 astra kiadas.

409 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 64454

Hümm, tegnap még Wartburg volt. Reinkarnálódott?

 

 Amúgy Astra 1.4 ből annyi fajta mint a tenger!!!

Előzmény: Törölt nick (64453)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.06 0 0 64453

Sziasztok meg szeretnem kérdezni mennyibe kerül egy inditomotor fogaskoszoru csere? A jelenseg az hogy bizonyos helyzetben áll meg a motor az önindito csak pörög nem forgatja meg,utana sebessegben meghintaztatva ujra jo.(1.4 astra)

Mennyi az anyagköltseg es a munkadij,mert azt hallottam nem kis idő a szerelése...

Petya201986 Creative Commons License 2013.07.30 0 0 64452

Sziasztok.

 

Segitséget szeretnék kérni. Már írtam a saját topikjába is (Opel Corsa B)

Van egy 1994 -es Opel Corsa B 1.4i (c14nz) autónk.

A problémám ott kezdődik vele, hogy akárhányszor elmegyek vele tankolni, azaz tele tankolom, utána nem indul el, csak kb. 1 óra állás után vagy haza húzás után kis pihenővel, de utána el indul. Két tankolás között hiba nélkül müködik az autó.

Az autó 2 évig állt, utána kapott egy nagy szervízt, AC pumpa 2 hónapja lett cserélve, injektor 1 hónapja, benzin szűrő nagy szervíznél lett cserélve + a tankot is kitakaritottuk.

Mi lehet a hiba oka? Mit probáljunk még megnézzni rajta? Mit lehet vele kezdeni?

 

Válaszotokat elöre is köszönöm.

x25xe Creative Commons License 2013.07.25 0 0 64451

Üdv mindenkinek!

x25xe motorhoz  keresek főtengely jeladót,ha esetleg valakinek van elfekvőben az írjon,köszi

 

ha4nz Creative Commons License 2013.07.25 0 0 64450

Hali!

 

Segítség kellene 95-ös A veckihez: A klíma digitális benne de a visszajelzőről eltűnt minden. Háttérfény és a számjegyek, piktogrammok is. Melyik lehet annak a biztije, vagy hol kellene megbontanom a műszerfalat, hogy megnézhessem hátul, a csatiját? Így még a párát sem lehet leszedni reggel az ablakról és nagyon zavaró, hogy nyáron nem tudom a hűtést sem beindítani.

 

Előre is köszönöm!

kolcsar Creative Commons License 2013.07.21 0 0 64449

"A" gombot (ami a km.óra alatt van) nyomd meg,utána ad rá a gyujtást megjelenik kb:2-3ms ra az "INSP"felirat majd megjelenik "- - - - - " ekkor ved le a gyujtást,és enged fel a gombot!

Előzmény: Dávid Szarka (64448)
Dávid Szarka Creative Commons License 2013.07.21 0 0 64448

Üdv meg szeretném kédezni hogy opel zafira 2002 es évjáratú, 101 LE-s auto hoz tudna valaki elmagyarázná hogy olajcsere után a olaj csere jelét hogyan kel a kulcsal ki ütni?

 

 

Megköszönném

409 Creative Commons License 2013.07.21 0 0 64447

Pl. végét járja az indító, oxidálódott csatlakozások, hibás gyújtáskapcsoló......., vagy valami más.

Előzmény: bage277 (64446)
bage277 Creative Commons License 2013.07.20 0 0 64446

BAGE: Szervusztok! A 96-os Opel Astra f benzines autóm tegnap du nem idult be. Gyújtást ráadva a műszerfal világított. Indítozva nem halványult el, viszont semmi hangot nem adott ki. Még csak egy kattanást sem hallottam. Betolatva elindult. Ma du. gyújtást ráadva egyből beindult. Még 3x próbáltam és mindannyiszor beindult. Szerintetek mi lehet a gond? Vizsgáltassam meg az önindítót?

409 Creative Commons License 2013.07.16 0 0 64445

 

 A jobboldali biztosan nem! 

 

Előzmény: vigusz (64444)
vigusz Creative Commons License 2013.07.15 0 0 64444

Sziasztok !

 

Opel Astra F kocsiban stabilizátor pálca a baloldali első kerék levétele után hozzáférhető?

 

Köszi a választ.

-=Bence=- Creative Commons License 2013.07.12 0 0 64443

Sziasztok!

 

Van 1 pár hátsó sárfogó gumim Vectra A-hoz, szerintem facelift utánihoz való, mert az én facelift előttimre nem illeszkedik.

 

http://kepfeltoltes.hu/130712/DSC_0186_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130712/DSC_0187_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Ha valakinek van facelift előttin, lefotózná nekem, hogy az hogyan néz ki? F Astráé esetleg jó lehet?

 

Nem tudom, hogy vegyek-e inkább másikat, vagy ezen faragjak?

 

Elcserélném olyanra, ami nekem jó, vagy 2000 Ft + postáért eladó.

 

Előre is köszi a segítséget!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!