Jelenleg ott tart a dolog, hogy a tank elég koszos volt, a 2 év állás betett neki és a benzin oldotta le a koszt a tankról és dugulást okozott, probáltuk lánccal meg magasnyomású mosoval is kitakaritani, de inkább vettünk rá egy új tankot (26ezer) + benzinszűrő. Vettünk bele egy vadi új utángyártótt AC-t is (8ezer) (gyári BOSCH 50ezer lett volna, annyit sajnáltunk rá) , az üzemanyag rendszert teljessen kitakaritottuk oda vissza kompresszorral.
Vettem rá egy injektort is, a komputer -t szétszedtük átnézztük a csatlakozok megtisztitva! "minden tökéletes".
De viszont az autó új hibákat produkál: elindul megy ha óvatossan nyomom a gázt semmi hiba, ha egy kicsit jobban odalépek neki akkor elkezd ugrándozni és ha gondol egyet akkor le is áll (padlogáznál fullad a motor, alapjáraton jár)
Tanksapka nélkül is úgyan ezt csinálja.
Merre tovább? Esetleg probáljam meg vissza rakni rá a régi injektort? Vagy hol keressem még a hibát?
Bocsánat, még egy kérdés. Op com mal való kiolvasásnál, illetve bizonyos menüknél kér egy 4 jegyű kódot, ezt hol találom? Köszönöm szépen a segítséget.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy opel z14xep motorkódú motorom. 2005 ös évjárat. Negyon nehezen indul hidegben, néha melegben is. Az nem tetszik és sajnos nem is tudom, hogy amikor a gyújtást ráadom miért nem indul el az üzemanyag pumpa egy pár másodpercre sem. Lehet, hogy csak akkor kell a szivattyúnak elindulnia amikor motor fordulatot érez? De ez hülyeság. Az én autó m ezt teszi. Önindítózás közben kezdi csak el a pumpa tólni a benzint. Folyamatosan bevési magának a P1112 ill. a P0300, 301, vagy valamelyik gyújtáskimaradás kódját. Keresek egy szakértőt.
A segítségeteket,véleményeteket szeretném kérni két kérdésben...Az alany egy 2006-os ,benzines,1.8-as ,Opel Vectra C. Már a faceliftes új lökhárítós kiadás.... Azt csinálja,hogy indulás után kb. 10 perccel kigyullad az összes lámpa a műszerfalon,majd egy másodperc múlva teljesen elsötétül ,és a mutatók is elfekszenek. Ha kinyitom az ajtót,vagy a vészvillogót bekapcsolom (tehát impulzust adok neki) akkor teljesen magához tér...Utánna működik rendesen. -A másik kérdésem pedig. - Picit csörögni hallom az első futóművet....Amolyan "rugós csörgés" hangot ad...Egyenetlen,rögös útfelületen...Nem nagyon,csak picit de gondolom ez erősödni fog. Az olvastam,ezt típushiba..Régen a trabantom is így csörgött,csak az jobban...Melyik alkatrész a hibás??
A gugliba beírtam, hogy car300 kódolása,.......... és az első találat ezt adja:
A gyári rádió (CAR300) kódjának bevitele.
Vegyük le a gyújtást, ha esetleg bekapcsolva maradt a rádió (facelift-es gyártmányoknál már a kulcsot kell kiszedni a lekapcsoláshoz, nem elég a gyújtás levétele), kapcsoljuk ki. Nyomjuk az "AS" gombot, majd a másik kezünkkel kapcsoljuk be a rádiót a hangerőszabályzóval. Közben az "AS" gombot ne engedjük el, nyomjuk addig amíg csippanó hangot nem hallunk a hangszórókon, ezután jelenik meg négy vonal a kijelzőn. A kód számait az 1-es, 2-es, 3-as és 4-es gombok nyomogatásával vihetjük be a készülékbe. Addig kell nyomogatni, amíg a megfelelő szám meg nem jelenik az adott helyi értéken. Amint beírtuk a helyes kódot, ellenőrizzük át még egyszer. Ha helyesnek véljük a kódot, az "AS" gomb megnyomásával érvényesíthetjük a kódunkat. Addig nyomjuk, amíg nem csippannak a hangszórók. Hibás kód esetén a rádió letilt pár percig. Akárhányszor rossz kódot ütöttünk be, úgy hosszabbodik az idő, míg beírhatjuk a kódot ismét. Összesen 10 lehetőségünk van a kód megadására, ha egyszer sem sikerül, az eszköz teljesen letiltja magát.
Béreltem egy Opel Astra F -et, egy Blaupunkt CAR 300 rádió van benne és mikor bekapcsolom a rádiót SAFE kódot kér.
A kód megvan, a kérdés hogy hogy tudom beírni?
Úgy csináltam, hogy:
1. Gyujtást ráadtam
2. AS gombot nyomtam folyamatosan + POWER gombal ugye bekapcsoltam a rádiót.
3. Bekapcsolt, csippant egyet, majd kiírja h SAFE viszont nyomtam tovább (úgy tudom úgy kell) az AS-t, míg nem kéri a kódot, de nem kér semmilyen kódot, valamint kérdés, hogy a SAFE felirat eltünik és ott kéri a kódot vagy konkrétan hol fogom látni?
Mennénk Keszthelyre nyaralni, aztán 600km-en keresztül csöndbe lenni, nem egy nagy élmény :)
Hálás köszönetem mindenkinek, aki tud valamit a témához hozzászólni! :)
Sziasztok. Lehet hogy lerágott csont már... :) Z14XEP, láncos, 270 000 km. Hidegen alapjáraton ütemes kopogás hallható, mint egy dízelnél, motor jobb oldalánál, vagy hátul. Lánc elvileg a bal oldalon van, tehát nem gondolom hogy az lenne. Hidrotőkére gyanakszom. Kérdésem, hogy ha az, akkor azok egyenletesen kopnak, vagy elképzelhető, hogy 1-1 darab jobban kopik és annak van hangja? Volt már valakinek ilyen nyűgje? Olajat nem eszi, nem folyik sehol, nem füstöl stb.
Nos, nagy tolongás nem volt erre a kérdésre, így próbálok egy tippet. Próbaképpen ledugóznám az EVAP rendszer csövét a szívócsövön a tankolás előtt. Lehet, hogy azon keresztül jut benzin a szívócsőbe és túldúsul.
Nem csak a kollegamnak astraja van es kiderült neki is ez a baja es jol összevesztünk hogy melyik lesz az olcsobb a warti vagy az astra, amugy 60LE 1992 astra kiadas.
Sziasztok meg szeretnem kérdezni mennyibe kerül egy inditomotor fogaskoszoru csere? A jelenseg az hogy bizonyos helyzetben áll meg a motor az önindito csak pörög nem forgatja meg,utana sebessegben meghintaztatva ujra jo.(1.4 astra)
Mennyi az anyagköltseg es a munkadij,mert azt hallottam nem kis idő a szerelése...
Segitséget szeretnék kérni. Már írtam a saját topikjába is (Opel Corsa B)
Van egy 1994 -es Opel Corsa B 1.4i (c14nz) autónk.
A problémám ott kezdődik vele, hogy akárhányszor elmegyek vele tankolni, azaz tele tankolom, utána nem indul el, csak kb. 1 óra állás után vagy haza húzás után kis pihenővel, de utána el indul. Két tankolás között hiba nélkül müködik az autó.
Az autó 2 évig állt, utána kapott egy nagy szervízt, AC pumpa 2 hónapja lett cserélve, injektor 1 hónapja, benzin szűrő nagy szervíznél lett cserélve + a tankot is kitakaritottuk.
Mi lehet a hiba oka? Mit probáljunk még megnézzni rajta? Mit lehet vele kezdeni?
Segítség kellene 95-ös A veckihez: A klíma digitális benne de a visszajelzőről eltűnt minden. Háttérfény és a számjegyek, piktogrammok is. Melyik lehet annak a biztije, vagy hol kellene megbontanom a műszerfalat, hogy megnézhessem hátul, a csatiját? Így még a párát sem lehet leszedni reggel az ablakról és nagyon zavaró, hogy nyáron nem tudom a hűtést sem beindítani.
"A" gombot (ami a km.óra alatt van) nyomd meg,utána ad rá a gyujtást megjelenik kb:2-3ms ra az "INSP"felirat majd megjelenik "- - - - - " ekkor ved le a gyujtást,és enged fel a gombot!
Üdv meg szeretném kédezni hogy opel zafira 2002 es évjáratú, 101 LE-s auto hoz tudna valaki elmagyarázná hogy olajcsere után a olaj csere jelét hogyan kel a kulcsal ki ütni?
BAGE: Szervusztok! A 96-os Opel Astra f benzines autóm tegnap du nem idult be. Gyújtást ráadva a műszerfal világított. Indítozva nem halványult el, viszont semmi hangot nem adott ki. Még csak egy kattanást sem hallottam. Betolatva elindult. Ma du. gyújtást ráadva egyből beindult. Még 3x próbáltam és mindannyiszor beindult. Szerintetek mi lehet a gond? Vizsgáltassam meg az önindítót?