Ha a szóban forgó Intourok olyanok mint az ÉNYKK-sok, akkor nincs ülésenként légbefúvó, olvasólámpa, szűk az üléstávolság, és regionális utazásra alkalmas ülésekkel szerelt.
Csak szeretném megjegyezni, hogy Békés megyébe egy darab Tourismo sem került, miközben nekik is vannak távolsági járataik, nem is kevés. A 31 új kocsi pedig most sem fedi le a DAKK teljes távolsági eszközigényét.
A hír igaz. 25-30 ex ICOM Transport-os Intouro érezik az országba. Papíron január 1-től vették át a járatokat a Pariscumnál, gyakorlatilag ebből nem tudom, hogy mi következett be.
Ha a távolsági vonalakra a távolsági kivitelű vadiúj Tourismok helyett jönnek a 8 éves használt helyközi kivitelű Intourok, miközben a Tourismok mennek helyközizni, akkor ezt a folyamatot nem lehet szavakkal minősíteni...
Állítólag, valahol Magyarországon, egy erre szakosodott cégnél rohamsebességgel szaporodnak az átadásra váró, cseh eredetű, 7-8 éves Mercedes Intourók - pont ugyanolyanok, mint amilyenekkel egy éve az ÉNYKK-t megszórták.
Én persze nem tudok semmit, csak van ez a jelenség. Állítólag.