Keresés

Részletes keresés

Viko88 Creative Commons License 2016.12.08 0 1 14538

Van az Andor telephely hátuljába egy összetört Conecto. Úgy tudom az a kocsi nemrég tört össze! Tudja valaki esetleg az melyik kocsi lehet rendszámilag?

CasiAngel Creative Commons License 2016.12.08 -2 2 14537

Nem csoda hogy szellemjárat volt hisz el sem indult ez az első busz Csepel csillagtelepről 4:15 indulással... Már ha indult volna köszönöm.Vt arriva esetleg igazoljátok a mai napom???

CasiAngel Creative Commons License 2016.12.08 -2 1 14536

ez úgy kb a 4:57  ma ilyen szellemjárat volt

CasiAngel Creative Commons License 2016.12.08 -2 1 14535

Hyperfilter Creative Commons License 2016.12.08 0 0 14534

MHU811-nek betört az oldalsó üvege a valamelyik nap a 105-ösön. Kicsit sérült a festés is elől, és meg is lett nyomva.

CasiAngel Creative Commons License 2016.12.08 -1 0 14533

Elvileg ez a busz az F40 forgalmi es NCA454 rendszámú busz aminek 5:06 ra kellett volna Pestszentlőrinc vasútállomáson lennie de végül nem jutott el se a Margó Tivadar utcához 4:57 re se 5:06 ra a végállomásra

CasiAngel Creative Commons License 2016.12.08 -1 1 14532

Tök jó hogy kimarad egy járat és emiatt munkába se tudok menni... Kiváncsi vagyok mi történhetett ma reggel a 36 ossal.. Szokás szerint a 4:57 kor Margó Tivadar utcából induló buszra szerettem volna felszállni Pestszentlőrinc vasútállomás fele .. Csak hát hiába vártuk a megállóba nem jött ..

HBweb hu Creative Commons License 2016.12.04 0 3 14531

A szokásos adventi sűrítés / kapacitásnövelés. 

Előzmény: mylifeBKK (14530)
mylifeBKK Creative Commons License 2016.12.04 0 1 14530

A 66-oson hogy hogy csuklós Mercedesek vannak ma?

 

trizs77 Creative Commons License 2016.12.02 0 1 14529

Amikor a zalaszentgróti járatot hordta a "ménesgazdával", kárcsúbb volt és deli legényesebb...................:-)))

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (14528)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 14528
Előzmény: trizs77 (14527)
trizs77 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 14527

Nem tudom most hol jár.

Tavaly Ő volt a VT mikulás reklám arca.

 

Anno-anno párszor együtt vittünk zarándok utakat, Lourdes-ba.

 

 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (14526)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 14526

250-es? Ha egy emberre gondolunk, akkor nagyobb az esélye valamelyik csepeli vonalnak.

Előzmény: trizs77 (14523)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.01 0 0 14525

NCA486 (151-es) első monitora igen érdekes szögben van. Kb a földre néz már.

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.12.01 0 3 14524

Önkéntes alapon, de minden sofőrnek jár 1 db mikulás sapka és zsákban 1 kg szaloncukor.

Előzmény: trizs77 (14523)
trizs77 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 14523

VT. főnökök !

 

F.Zoli bácsit idén is beöltöztetitek Mikulás bácsinak a 250-es vezető ülésében ?

 

 

CLY-802 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 14522
Rodolffo Creative Commons License 2016.11.30 0 0 14521

MHU-767 első kijelzőjén a viszonylatszám bal alsó része hiányzik (nem világít, 196A Szentmihályi felé).

trizs77 Creative Commons License 2016.11.28 0 3 14520

Akinek a fizika nem megy annak tudok javasolni egy vizuális tanulási módot.

 

Nézze meg, hogy a világ egyik legnagyobb lassulásával megálló járműben, az utasokat hogyan ültetik ?

Kötelezően.

 

--------------------------------------

 

Helyszín : Bármilyen repülégéphordozó anyahajó.

Gép :https://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_E-2_Hawkeye

Az egyetlen amin civil utasokat szállítanak egy repülőgép hordozóra.

Valószínűleg a legrövidebb úton kell megállniuk, ami sokszoros lassulás ahhoz képest mint amit a VT Arriva autóbusza tud produkálni bármilyen satufékkel.

 

Pont a nagy lassulás miatt ( 70 méteren belül meg kell állniuk kb. 200 km/h-ról) az utasok 100%-ban, csak menetiránynak háttal ülhetnek.

 

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 2016.11.28 0 8 14519

Fizikából hányas volt ?

 

Aki a menetiránynak háttal ül, azzal hirtelen fékezésnél semmi se történik.

 

--------------

 

Ha mégis, akkor a dolog esélyes egy új Nobel díjra, mint új felfedezés.

Előzmény: adam9509 (14518)
adam9509 Creative Commons License 2016.11.28 -4 1 14518

Akkor leírom megint.Nem azt írtam, hogy miközben ülsz folyamatosan kapaszkodj, hanem hirtelen fékezés esetén! Aki a menetiránynak megfelelően ül, az a előtte lévő szék felső részébe tud kapaszkodni, míg aki háttal ül a menetiránynak azt maximum a padló fogja meg.

Előzmény: tirdi (14517)
tirdi Creative Commons License 2016.11.28 0 3 14517

Az ülő utas ül. Minek kapaszkodjon? Alapból sincs minden ülésnél kapaszkodó.

Előzmény: adam9509 (14516)
adam9509 Creative Commons License 2016.11.28 -2 1 14516

Ugyan mond már meg nekem, a belső oldalon ülő utas mibe kapaszkodjon? 

Előzmény: 6243 (14515)
6243 Creative Commons License 2016.11.27 -3 4 14515
Talán kapaszkodni kéne. Szélfogó, és nem utasfogó...
Előzmény: adam9509 (14513)
netinvestor1221 Creative Commons License 2016.11.27 0 7 14514

A szélfogó üveg pótlása folyamatban van kis türelmet kérünk

Előzmény: adam9509 (14513)
adam9509 Creative Commons License 2016.11.27 -2 0 14513

MHU-754 : A negyedik ajtónál lévő szélfogó üveg hiányzik. ( A menetiránynak háttal lévő üléseknél. ) Már nem azért, de ha én lettem volna buszvezető, ki nem vittem volna a kocsit a telepről. Egy hirtelen fékezésnél, vagy az ülő utas borul le, vagy esetleg egy álló utas borul az ülő utas nyakába.  Kéretik mielőbb pótolni.

Peti817172M Creative Commons License 2016.11.25 -2 0 14512

Plusz az élelmesebbek azt is tudják, hogy hogy kell állítani (BKV a C1-eseknél leírta kezelési utasításban, a többi cég és típus felé szájhagyomány útján terjed).

Előzmény: Dante001 (14510)
KápCity Creative Commons License 2016.11.23 0 0 14511
MHU735, 3-as és 4-es ajtó zárás után, szinte minden megállóban visszanyit, ha azt nyitják. Valamit kezdjenek legyenek szívesek a problémával, mert tragédiába illő, amit a kocsi a forgalomban művel és hogy sokszor e miatt kényszer zárást kell alkalmazni. Nem lehet egy leányálom végig dolgozni a napot vele.
Dante001 Creative Commons License 2016.11.22 -4 1 14510

Ez alapból is így van, csak az a gond hogy van rajta kikapcsológomb ;)

Előzmény: Peti817172M (14509)
Peti817172M Creative Commons License 2016.11.22 -3 3 14509

Én többször hangoztattam, hogy szerintem hiba a sofőrre bízni az utastéri hőfokszabályzás kezelését. Teljesen automata rendszer kéne, amibe csak az arra jogosult műszakos tud belenyúlni, egyébként meg a program szerint dolgozik onnantól kezdve, hogy a gyújtáskulcs el lett fordítva.

Előzmény: Snake-Mojzi (14506)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!