Van az Andor telephely hátuljába egy összetört Conecto. Úgy tudom az a kocsi nemrég tört össze! Tudja valaki esetleg az melyik kocsi lehet rendszámilag?
Nem csoda hogy szellemjárat volt hisz el sem indult ez az első busz Csepel csillagtelepről 4:15 indulással... Már ha indult volna köszönöm.Vt arriva esetleg igazoljátok a mai napom???
Elvileg ez a busz az F40 forgalmi es NCA454 rendszámú busz aminek 5:06 ra kellett volna Pestszentlőrinc vasútállomáson lennie de végül nem jutott el se a Margó Tivadar utcához 4:57 re se 5:06 ra a végállomásra
Tök jó hogy kimarad egy járat és emiatt munkába se tudok menni... Kiváncsi vagyok mi történhetett ma reggel a 36 ossal.. Szokás szerint a 4:57 kor Margó Tivadar utcából induló buszra szerettem volna felszállni Pestszentlőrinc vasútállomás fele .. Csak hát hiába vártuk a megállóba nem jött ..
Az egyetlen amin civil utasokat szállítanak egy repülőgép hordozóra.
Valószínűleg a legrövidebb úton kell megállniuk, ami sokszoros lassulás ahhoz képest mint amit a VT Arriva autóbusza tud produkálni bármilyen satufékkel.
Pont a nagy lassulás miatt ( 70 méteren belül meg kell állniuk kb. 200 km/h-ról) az utasok 100%-ban, csak menetiránynak háttal ülhetnek.
Akkor leírom megint.Nem azt írtam, hogy miközben ülsz folyamatosan kapaszkodj, hanem hirtelen fékezés esetén! Aki a menetiránynak megfelelően ül, az a előtte lévő szék felső részébe tud kapaszkodni, míg aki háttal ül a menetiránynak azt maximum a padló fogja meg.
MHU-754 : A negyedik ajtónál lévő szélfogó üveg hiányzik. ( A menetiránynak háttal lévő üléseknél. ) Már nem azért, de ha én lettem volna buszvezető, ki nem vittem volna a kocsit a telepről. Egy hirtelen fékezésnél, vagy az ülő utas borul le, vagy esetleg egy álló utas borul az ülő utas nyakába. Kéretik mielőbb pótolni.
Plusz az élelmesebbek azt is tudják, hogy hogy kell állítani (BKV a C1-eseknél leírta kezelési utasításban, a többi cég és típus felé szájhagyomány útján terjed).
MHU735, 3-as és 4-es ajtó zárás után, szinte minden megállóban visszanyit, ha azt nyitják. Valamit kezdjenek legyenek szívesek a problémával, mert tragédiába illő, amit a kocsi a forgalomban művel és hogy sokszor e miatt kényszer zárást kell alkalmazni. Nem lehet egy leányálom végig dolgozni a napot vele.
Én többször hangoztattam, hogy szerintem hiba a sofőrre bízni az utastéri hőfokszabályzás kezelését. Teljesen automata rendszer kéne, amibe csak az arra jogosult műszakos tud belenyúlni, egyébként meg a program szerint dolgozik onnantól kezdve, hogy a gyújtáskulcs el lett fordítva.