Volna egy kérdésem felétek.A hónap végén Berlinbe mennénk 2 en,onnan Rostockba. Na most megvettük a vonat jegyet Berlinig mert Rostockba a mávnál nem tudják ki adni mivel valami féle magán vasuttársaság birtokolja a vonalat. A DBahn honlapján meg 39-42Eur szoval drága, de meg találtam a interconnex nevezetű céget ami a Lipcse Berlin Rostock vonalat birtokolja. A lényeg ha az interneten megveszük a jegyet ami 16Eur az interconnexnél csak ki kell nyomtatni vagy az egyáltalán,hogy müködik ?? Köszönöm a válaszokat!!
Sparnight jegyeket egyelore meg a DB sem arul, legalabbis online. A nappali vonatokra viszont mar okt. 15 ota lehet naluk jegyet venni 49 euroert (+3,50 posta).
A MÁVDIREKT-nek köze nincs a MÁV-hoz. A MÁVINFORM meg nem erre van. Sajnos még nem sikerült legfeljebb szavakban piacorientálódniuk. Majd, ha itthon is sikerül kiizzadni a végleges menetrendet 3 hónappal előre...
Ez a dolog egyszerűbb vége. Az viszont elég gáz, hogy a Mávinformnak ilyesmiről fogalma sincsen... Minek vannak ott?
Másrészről a Máv bukott egy utast, aki elköltött volna náluk 48-56ezer forintot, ehelyett ez most benzinre megy el. Plusz ha még hozzáveszem, hogy sokéves munkám, rádumálásom van abban, hogy egyáltalán elgondolkodjon a vonaton, akkor kár érte. (Mert rendszeres utazók Kolozsvárra is és Ny-Európába is Budapestről).
Kicsit más lesz a menetrend, de nem nagyon, viszont a csatlakozás Breclavban jelenleg 10-ből 9x felejtős....
Viszont ha Breclavban/Brnoban felszállsz az 1 óra múlva menő Bécsből jövő EC-re, elmész Ceska Trebováig, majd ott átszállsz személyvonatra Ústi nad Orliciig, akkor még pont eléred ugyanazt a vonatot Klodzko felé, amivel Pardubicéből jönnél.
A menetrend Ústi nad Orlicitől egyébként így nézne ki:
Az meg rendben is lenne. De neten peldaul nem tudsz december 14-nel tovabb menni. Belfoldi jegynel se. Ha a nemetek eladtak, mivel ott mar lehetett venni korabban az uj menetrendre az ertheto. De ugye Mavek tavaly is menetrendvaltas utan +2 nap kezdtek el arulni a jegyeket.
Cimbora akarna Berlinbe menni a Metropollal dec 28-an. Mondtam neki, hogy altalaban 2 honappal elotte lehet megvenni a SPAR jegyeket, erdeklodott folyamatosan a MAV Informnal, mikortol lehet az uj menetrendre vasarolni. Penteken a mai napra igertek. Reggel meg nem lehetet, aztan del korul mar azt mondtak, hogy mar fel van toltve lehet. A Nyugati penztarban elsore azt mondta a penztaros, hogy meg nincsenek feltoltve. A cimbi monta, hogy pedig a kozpontban azt mondtak hogy ott vannak mar. A holgy nekifutott es ujra es ekkor mar arra az eredmenyre jutott, hogy az osszes Sparjegy elfogyott a Metropolra december 28-ra. A neten sincsen persze semmi.
Mikortól lesz elérhető a 2014-es menetrend? Kevesebb mint 1 hónap van hátra a bevezetésig. November közepén nem tudok megtervezni egy december végi utat vonatutat, mert nincs még menetrend.
Egészen elképesztő vonatos történet, ami lehet, hogy nem a MÁV hibájából történt! A német precizitásnak nincs határa. A kollégák valami új típusú tűzvédelmi engedélyt kerestek a magyar kalauzokon, aztán amikor az nem volt, deportálták az összes alváshoz készülődő[...] Bővebben!Tovább »
En eletemben csak egyszer voltam SNCF teruleten (Lille) szoval nem tudok nagy elmenyekrol beszamolni..
De az elso, masodik es harmadik benyomasom az volt rola, hogy eltekintve a TGV-tol es a 3oo kmh-tol koszosabb es mocskosabb egy SNCF palyaudvar mint egy MAV (Keleti / Nyugati) es meg a kiszolgalas is hasonlo szinten van xD
Ennyit a Fuckreichrol es a vasutjarol ;)
De a TGV-t felenk (Stuggi) sokan istenitik, ha kifogjak S-KA kozott :))
Nos megvolt az utazas, hetfon TGV 2595 Paris - Nancy 1.osztalyon, semmilyen szolgaltatas nem volt. Emeletes szerelveny volt, a szekek ulolapja gombbal volt mozgathato, elektromos utastajekoztato a szakaszban. A jv egy szot nem beszelt idegen nyelven, francia bemondas volt csak. Az e-tiketet csak gyorsan scannelte. Utkozben 2x jott; Parizs utan jo estet kivanni, jegykezeleshez megegyszer.
Visszafele kedden a 2547-es helyett 2543-ra atvaltott jegy 9 euro felarert, lett igy 2.osztaly. Ez hagyomanyos szerelveny volt, hely kb ugyanakkor mint a masikban 1.osztban az ulolap manualisan egy karral volt kihuzhato. Jv nem jott, illetve 2x vegigsetalt egy hetyke ferdesapkas oregur, aki inkabb egy eltevedt .... ra hasonlitott mint vasutasra, de semmi jegykezeles semmi koszones. A minibaros kocsit meg ugy toltva vegig a fiatalember, mintha lepras betegek lennenek rajta, se koszones, se semmi, ertekesites is nulla. Nagyon tessek lassek modra.
Amugy porog szepen a vonat 300-al, erdekes volt, hogy vegig elkeritett palya, persze ha valaki nagyon be akar menni akkor nem lenne nehez dolga.
Erdekes tapasztalat volt, holnap irany a brit vasutak :)
Én is hasonlóval jövök most: egy Stuttgart-Spezial lenne átadó a szombati (okt. 12.) railjetre (rj 66 Bp. Keleti 13:10), 1. osztályra 85 €-ért vagy 25500 Ft-ért. Érdeklődni a pbudinszky kukac gmail pont com címen lehet.
Előre nem tervezett gondok miatt, Eladó a következő retúr jegy: Honnan BUDAPEST Hova BRATISLAVA Útirány SZOB(GR)NOVE ZAMKY Érvényesség 2013.11.02 - 2013.12.01 Utazás jellege Menettérti Utasok száma 2 Osztály 2 Ár: 10500 helyett 7000 Ft. Többi info privátban .
Előre nem tervezett gondok miatt, Eladó a következő retúr jegy: Honnan BUDAPEST Hova BRATISLAVA Útirány SZOB(GR)NOVE ZAMKY Érvényesség 2013.11.02 - 2013.12.01 Utazás jellege Menettérti Utasok száma 2 Osztály 2 Ár: 10500 helyett 7000 Ft. Többi info privátban .
hétfő este Párizsból pedig az ICE-n volt mindkét társaság embere, jegyet itt is csak az SNCF-es kért, míg kedd reggel már Saarbrückenen túl DB-s jött újfelszállóktól jegyet kérve..