Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

B68 Creative Commons License 2011.03.08 0 0 982

Jó estét mindenkinek! Egy ismerősmnek szétment a 2.8 td 2001 év iveco motorja.Szaki bácsi fél millióért megszögelte.Kiállt a mühelyéből az udvarra járatni a gépet, majd nyiszogo hang után a motor megállt.Azota első pár másodpercben van oil nyomás utána nincs.Állitólag minden ok.Esetleg egy kenési rajz vagy oilpumpa robbantott rajz??  Esetleg tipp,hogy a papa mit hagyott ki??????Előre is köszönöm.

Liviati Creative Commons License 2011.03.05 0 0 981

Még a kerékagyat nem szedtem le, de kézzel mozgatva minimális lógása van a csapágynak. Még jó hogy van két Ivecom bontásra. Csak a felnik nem stimmelnek. Ezen a régin Gianetti 5JK*16"-os van jó gumikkal a másikon meg Michelin 5,5*16" igen gyenge gumikkal. Az 5,5 széleset össze tudom rakni az 5,5 szélessel szerintetek?

Előzmény: Roadtrain (980)
Roadtrain Creative Commons License 2011.03.05 0 0 980

Nekem egyszer a Mercin a dupla kerék hátul lazult fel,de észre vettem rövid időn belül.Igaz ettől függetlenül kellettek új csavarok meg felni :( sajnálatos mutatvány ettől függetlenül és én elhiszek bármit.

Előzmény: Liviati (979)
Liviati Creative Commons License 2011.03.05 0 0 979

Hiszed vagy nem de kb az utolsó 10 km-en volt hangja. Mondjuk jó pár uttal ezelőtt lehet, hogy ez is közrejátszott mikor a jeges úton megpördültem az M1-en. Akkor is úgy éreztem, mintha beszitált volna a bal hátulja. Utána szerelő megnézte (nem vette le a kereket) és szerinte a jég miatt csapódtam a szalagkorlátnak. Azóta volt több útam is, de nem jelentkezett semmi jel. Az utolsó út előtt a kerékanyák feszesek voltak. Most hazafele kb 15 km-re otthonról kezdett el gyengén megint szitálni a bal hátulja. Kb 10 km múlva megálltam, de már nem tudtam meghúzni, mert kiszakadt a kerékagyból. Egy traktor húzott haza és a saját kapúbejárónk előtt esett le a két kerék a fékdobbal együtt. Természetesen már nem volt semmi a platómon.

Előzmény: Roadtrain (978)
Roadtrain Creative Commons License 2011.03.05 0 0 978

Ezt hogyan sikerült összehozni?Ha régóta le volt lazulva akkor már hangja kellett,hogy legyen,szerintem.

Előzmény: Liviati (976)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.05 0 0 977

Nekem nem volt Ivecom.A T2-es Merciknél,hátul nem volt egyforma a kúp.Mindig úgyanoda kellett visszatenni a felnit,ahol eredetileg volt.Ha nem így történt,tönkrement minden.

Előzmény: Liviati (976)
Liviati Creative Commons License 2011.03.05 0 0 976

Így jártam, azt hiszem ezt szívásnak hívják: https://picasaweb.google.com/101840627262077981172/LIJ370?authkey=Gv1sRgCP_31cXTwNyTuAE&feat=directlink

Két felni, egy fékdob, egy kerékagy, meg pár apró alkatrész a fékdobhoz, ja és a kerékanyák + gumizás költségei a károm.

Liviati Creative Commons License 2011.03.04 0 0 975

Valakit érdekel ez a 2008-as platós Daily még két nap van és 6050€-n van a licit. (3.0 motor 145LE)

http://cgi.ebay.at/Iveco-Daily-/320665106077?pt=DE_Auto_Motorrad_Fahrzeuge_Nutzfahrzeuge&hash=item4aa921369d

 

Zebulonnn Creative Commons License 2011.02.23 0 0 974

Hello Mindenki

 

 

Egy csomagot kellene elszállítani Tiszafüredről-Zala megyébe. A csomag Mérete:70x46x37cm. A súlya az olyan 60-70 kg lehet.

 

Jár valaki arrafelé mostanában? Ha igen, akkor mennyiért vinné el?

 

zszoke Creative Commons License 2011.02.15 0 0 973

Sziasztok!

 

Most vettem egy 2004/7 évjáratú 3000 köbcentis 180LE-s Iveco Dailyt. Magyar nyelvű kézikönyvet keresek hozzá, de sehol sem találtam. Tudnátok ebben segíteni, hogy honnan lehet ilyet szerezni?

Ha nincs ilyen, akkor az is elég lenne ha valaki meg tudná mondani, hogy milyen feltöltési adatai vannak: olaj, hűtővíz, váltó.

Köszi, üdv: Zoli

Liviati Creative Commons License 2011.02.11 0 0 972

Van még egy Ivecom bontásra azt hengerfejessen vettem szétszedve. Illettve arra következtetek, hogy az volt, mert a hűtő tele volt olajjal.

Az enyém Sofim 8140.21-es TD 2445ccm3 93LE, a hengerfejes pedig Sofim 8140.27-es TD 2499ccm3 103LE

Tudtommal a hengerfej megegyezik, elvileg a lökethossza más a két motornak.

Ebből a kettőből fogok egyet csinálni ha jó idő lesz. Persze vehetek hozzá biztos csapágysort, szimmeringeket, tömítéseket. Szerintem perselyt meg gyűrűket is. Vezérlésem két éves és nagyon kevés van benne.

Előzmény: Roadtrain (971)
Roadtrain Creative Commons License 2011.02.11 0 0 971

Ezt így neten keresztül nehéz orvosolni :) de mindkettő lehetséges szerintem.Nézesd meg szerelővel az lesz a biztos.

Előzmény: Liviati (969)
Roadtrain Creative Commons License 2011.02.11 0 0 970

Igen a jelzése nem a pontos adatot közli minden esetben ezért pluszba vagy minuszba lehet eltérés.Én mindenképp a legerősebbet választanám.Nekem 140 lovas van és az alá nem mennék,pláne ha nemzetközibe járnék.Vagyis akkor ha 125 LE akkor 13-as szám van és a 146LE akkor 15-ös szám a vége.

Előzmény: Zebulonnn (967)
Liviati Creative Commons License 2011.02.11 0 0 969

Eddig is kopott volt a motor de ezt az erőtlenedést nem csinálta, gondolom nem egyik percről a másikra kezdi. A turbóm viszont visított eddig nagyobb gázadásoknál. A legutolsó osztrák utamnál hazafele jelentkezett ez a gyengélkedés (kb 3tonna raksúly a platón) és azóta csinálja. Hosszú útra nem is megyek azóta.

 

Előzmény: Roadtrain (966)
Surci126 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 968

Ivecot szeretnél?

Előzmény: Zebulonnn (967)
Zebulonnn Creative Commons License 2011.02.11 0 0 967

Köszi a választ. Egyébként 2002-es autóról beszélek és nem 110 ló fölött kicsit, hanem 78 kW, 106 LE. Nem tudom, hogy Iveco-nál ez mit jelent... Mert általában 125 és 146 lóerősek ezek a 2.8-as mocik. Olasz és Németországba járnék ki és nem tudom ilyen motorral érdemes e egyáltalán megvenni az autót.

Előzmény: Roadtrain (965)
Roadtrain Creative Commons License 2011.02.11 0 0 966

Ha a motor is kopott okozhatja az is ezt a problémát.Mérni kéne egy kompressziót abból jobban lehet látni mennyire kopott.A turbó két féle dolgot is tud csinálni,megy aztán nem aztán megint.Vagy teljesen megáll.

Előzmény: Liviati (964)
Roadtrain Creative Commons License 2011.02.11 0 0 965

35S11V

35=3,5tonna össztömeg

S= szimpla kerekes

11= 110 lóerő vagy picivel feljebb

V= furgon (ebben nem vagyok 100% biztos)

Nem csak a turbón múlik a dolog,hanem a motor programozás meg hasonló nyalánkságok.

Szerintem ez a régebbi tipus így felfelé mennek már a számok 13,17 vagyis 130 ló és 170 ló van ebben a tipusban.

Előzmény: Zebulonnn (963)
Liviati Creative Commons License 2011.02.11 0 0 964

A turbó megszorulásnak vannak előjelei vagy csak egyszerűen megszorúl és úgy is marad? Nekem olyat csinál, hogy ha meleg a motor akkor csökken a teljesítménye, ki se pörög normálisan. Persze rakottan méginkább csinálja. A motorom is elég kopott, az olajbetöltő nyílásnál a szelepfedélen kipufogó gáz pufog ki.

Zebulonnn Creative Commons License 2011.02.11 0 0 963

IVECO DAILY Turbo 35s 11v.   Tudja valaki, hogy mit jelent a végén, hogy 35s 11v ??? Az ilyen autó 2.8-as motorral van és 106 lóerővel. Miért csak ennyi? Ha turbo-s akkor, hogy lehet hogy van 125, 131, 144 lóerővel is? Ez jó motor, vagy gyenge, rossz?

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.11 0 0 962
Előzmény: metalex (961)
metalex Creative Commons License 2011.02.11 0 0 961

Sziasztok !

Egy kis segítséget szeretnék tőletek kérni. Egy ismerősömnek van egy IVECO 59E12 teherautója, amiben kikönyökölt a blokk oldalán a hajtókar, szóval a motor kuka. A 2,8 TD 94KW-os motor  van benne.

Szüksége lenne egy motorra bele, nem horror áron, és ha erősebb az sem baj.

Szeretném megkérdezni, hogy tudtok-e esetleg olyat, aki ilyeneket bont, felújít, forgalmaz, és megbízható is egyben.

Minden megoldás érdekelné.

A segítségetek előre is köszönöm !

metalex

 

torokferi Creative Commons License 2011.02.09 0 0 960

Üdvözlet mindenkinek.

KB.fél éve nyűglődöm ezzel a hibával.Eddig azt hittem,hogy akkor volágít,ha víz van az üzemanyag szűrőben,vagy ha a hideg miatt fűtődik a szűrő.Nem magamtol vagyok ilyen okos.Miután elmegyek KB.5-10 kilómétert akkor szakadozva ugyan,de elalszik.Közben a biztosíték tábla felől relé kapcsolgatás hallatszik.Néha már csak zizegett szegény relé.Az érdekes,hogy miután elaludt a sárga jel,de beállok tankolni,azonnal ujra világit.Megint vagy 8-10 kilómétert.Ma kinyitottam a szűrő alján azt a nagy műanyag csavart,kiengedtem vagy fél deci dieselt,mert gondoltam ha víz van benne,akkor az alul fog lapulni.Felül picit megnyitottam a szűrőház tetején azt a kis csavart(10-es kulcs ),hogy levegőt engedjek be a szűrőbe.Minden visszazárás után elég könnyen indult a motor,és  járattam vagy 5 percig ,de mégis égve maradt a sárga.7-8fok volt ma.Hálás lennék ha valaki tudna valami megoldást írni.

Gyors tavaszodást mindenkinek.

kis buszos Creative Commons License 2011.01.26 0 0 959

Köszi!

Előzmény: Roadtrain (958)
Roadtrain Creative Commons License 2011.01.26 0 0 958

Kérdéseim lennének:

Pontosan mi a tipusa ennek?

IVECO Daily 50C13 ami annyit jelent 5 tonna össztömeg és 130 lovas motor dupla kerék hátul.

 

Ez a legnagyobb, ugye?

Mit értesz nagy alatt?Össztömeg vagy méret?Nem ez a legnagyobb ettől van a nagyobb aminek a teteje kb. 20cm -el magasabb.Azaz 17 köbös ez csak 15.

 

B-vel vezethető-e?

Ez speciel nem,mert 5 tonnás.Neked (ha csak B-d van) akkor a keresőbe 35C13 vagy 35S13 keress.A C betű jelent,hogy dupla kerekes az S szimpla.

 

Mettől meddig gyártották?

Ezen a tipuson 2004 körül változtattak kicsit és 2006 őszéig gyártották onnantól jöttek az új elejűek és EURO4-esek.A képen látható IVECO ha minden igaz akkor csak EURO2.

 

Milyen mororral érdemes venni?

A legnagyobbal!Ebben a tipusban a 2800-as.A fiatalabbakba már 3000-es van.

 

Mennyit fogyasztanak ezek?

12liter körül biztos.

 

Milyen utazósebességre képesek?

140-et simán viszi,de akár többet is.

Előzmény: kis buszos (957)
kis buszos Creative Commons License 2011.01.26 0 0 957

Üdvözlet az uraknak! 

Kb egy éve elhatároztam, hogy lakóautó épités célra veszek egy vw lt-t, sprintert, vagy Iveco-t.

Lenne pár kérdésem, bizonyára tudtok segíteni. Így néz ki az áhított jármű , csak ablak nélkülit szeretnék:http://www.topauto.hu/iveco/Turbo-Daily-50C13/Busz/hasznaltauto/1835557.htm?tabid=2&pictureid=1#breadcrumb

Kérdéseim lennének:

Pontosan mi a tipusa ennek?

Ez a legnagyobb, ugye?

B-vel vezethető-e?

Mettől meddig gyártották?

Milyen mororral érdemes venni?

Mennyit fogyasztanak ezek?

Milyen utazósebességre képesek?

 

Köszönöm: Kis buszos

Liviati Creative Commons License 2011.01.22 0 0 956

Van valami online oldal ahol Daily motorja látható darabokban, esetleg még cikkszámok is vannak. Van 3 különböző motorom abból akarok egyet csinálni. 2.4TD; 2.5TD; 2.8D

Az alap marad a jó öreg 2.4 de megkapná a 2.5 hengerfejét

 

Surci126 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 955

Iveco színei nagyon jók.A legszebb ez a kék,a másik kedvenc pedig az Iveco türkiz.:)

Előzmény: mindaricsi (954)
mindaricsi Creative Commons License 2011.01.21 0 0 954

Köszi, "gyári Trinát kék hardenerrel.

Előzmény: Surci126 (953)
Surci126 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 953

Szép lett a kék.:)

Előzmény: mindaricsi (952)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!