Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

terrano1 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 44214

A csajozós kerekeit használja,mert azokkal nem ássa el magát a homokban egy nagyobb gázfröccsre!:-)

Előzmény: spapda (44213)
spapda Creative Commons License 2013.10.23 0 0 44213

Így van, fúróuramnak például 5 év alatt gyakorlatilag semmit sem kopott a BFG MT, igaz ebben szerepet játszik az a tény is, hogy még mindig nem rakta fel a szekerére, és 5 éve punnyad a pincében... :)

Előzmény: Tie (44212)
Tie Creative Commons License 2013.10.23 0 0 44212

Ja, akkor meg ne arról beszéljünk, hogy a BFG gyorsan kopik.

Bazeg, összevissza álló futóművel ne bohóckodjunk már.

Ok, emelve van, oszt futóműállítás nem kéne neki utána, hogy esetleg a gyári geometriát hozza emelve is?

 

De ha neked belefér, hogy háromszor olyan gyorsan használod el a gumit, mint amennyit egyébként az tudna, akkor hajrá.

Előzmény: senim (44211)
senim Creative Commons License 2013.10.23 0 0 44211

Eleje meg van emelve, hogy ne bólintson bután előre, viszont ez azzal jár, hogy jobban eszi az első gumikat. 5000 km-ként első-hátsó csere, így nagyjából egyenletes a kopás.

Előzmény: atompyka (44210)
atompyka Creative Commons License 2013.10.22 0 0 44210

Sztem futóművet, hogy ne kopjon.

Mármint egy parkolóba leállítani... :-)

Előzmény: senim (44209)
senim Creative Commons License 2013.10.21 0 0 44209

Nyári meleg, az aszfalt nagy része autópálya 130. 50000-nél már csak 3-4 mm minta van

Előzmény: Boar... (44204)
Mopetke Creative Commons License 2013.10.21 0 0 44208
Előzmény: pinguru (44207)
pinguru Creative Commons License 2013.10.20 0 0 44207

Ezt mi menti ki, ha elakad ? :))

Előzmény: BiharyG (44206)
BiharyG Creative Commons License 2013.10.19 0 0 44206
Krinnyi Creative Commons License 2013.10.18 0 0 44205

Keresd Pethes AVM Sanyit, a feltengelyzar.hu-n!

 

Előzmény: asasin (44198)
Boar... Creative Commons License 2013.10.17 0 0 44204

6-8 havonta cserélem, nálam ez alatt kb 10000km terep, 30-35000 km aszfalt.

 

Fura. Nekem 63000 kilométer van bennük, hasonló arányban mint nálad, de még messze nem csereérettek. Mondjuk ezek még az előző BFG MT-k. A telet nem szeretik annyira.

Előzmény: senim (44203)
senim Creative Commons License 2013.10.17 0 0 44203

Régebben Geolandert használtam, aztán 4 éve sűrű lett a terep és váltottam Bfg MT-re. Terepen nagyon jó, legalábbis én meg vagyok vele elégedve. Jó az oldaltartás, jól kapaszkodik. 6-8 havonta cserélem, nálam ez alatt kb 10000km terep, 30-35000 km aszfalt. Vizet lát, megrémül! Ilyenkor kilincsel előre finom gáznál is, de meg lehet szokni (20-30-al lasabban, ésszel megyek)

Előzmény: asasin (44200)
St.Endre Creative Commons License 2013.10.16 0 0 44202
St.Endre Creative Commons License 2013.10.16 0 0 44201
asasin Creative Commons License 2013.10.16 0 0 44200

Még valami.Gumi vásárlás előtt vagyok.

Jelenleg puma mintás gumikat használok nagy megelégedéssel,de talán lecserélném BFG MT gumikra.Megéri-e cserélni szerintetek?Elég nagy agyagos sárban használnám!

Sajnos nem tudok a BFG MT -ról semmit!

Segítsetek.

asasin Creative Commons License 2013.10.16 0 0 44199

Még valami.Gumi vásárlás előtt vagyok.

Jelenleg puma mintás gumikat használok nagy megelégedéssel,de talán lecserélném BFG MT gumikra.Megéri-e cserélni szerintetek?Elég nagy agyagos sárban használnám!

Sajnos nem tudok a BFG MT -ról semmit!

Segítsetek.

asasin Creative Commons License 2013.10.15 0 0 44198

Sziasztok!Hol tudok venni itthon Detroit difizárat TLC-be?

Előre is köszi!

mandras79 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 44197
Jager74 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 44196

A Terrano-t kihagytad,Mester! Hová tennéd a sorban?

Előzmény: Tie (44187)
Jager74 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 44195

A Terrano-t kihagytad,Mester! Azt hová tennéd a sorban?

Előzmény: Tie (44187)
nyuszy Creative Commons License 2013.10.06 0 0 44194

A GV a mai mezőnyhöz képest jónak számít, nem egy CR-V kategória.

De a Suzuki kínálatából a Jimny az, ami tényleg kemény terepre való autó.

Előzmény: Transzformátor (44189)
TERMINÁTOR 7.0 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 44193

Én voltam.. 

Előzmény: -Líbiai- (44191)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.06 0 0 44192

Jóvan, akkor ámen, vagy allah ahbar, vagy hogy köll mondani. :-)

Előzmény: -Líbiai- (44191)
-Líbiai- Creative Commons License 2013.10.06 0 0 44191

Nem is rád mondtam! :) Csak általánosságban.
A Range-t nem ismerem, az ML esetén még első generációban nem volt légrugó, eggyel kevesebb hibalehetőség, és itt is van pár típushiba, de azon felül semmi extra. Már régóta készülök venni hozzá azért egy típus specifikus szerelési könyvet, az mindig jól jöhet :)

Előzmény: fúrószár (44181)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.06 0 0 44190

Minap valaki Vényócas Dzsipót keresett. Itt egy működőképes példány, ami a film szerint is kifejezetten autóbánra való. :-)

 

http://sportgeza.hu/forma1/2013/10/06/webber_kigyulladt/

Transzformátor Creative Commons License 2013.10.06 0 0 44189

És a Grand Vitara?Tudtommal a kompakt SUV mezőnyben már csak ennek van komolyan vehető hajtáslánca,és nem valami tingli-tangli cucc.

Előzmény: Tie (44187)
spapda Creative Commons License 2013.10.06 0 0 44188

Ezt a "melyik a legjobb terepjáró" című agymenést inkább ne kezdjük el, ha lehet! Elég sokszor nekifutott már a társaság a fórumon, és az értelmesebbje mindig belátta, hogy nincs legjobb, csak bizonyos célokra jobb, praktikusabb. Elég csak abba belegondolnod, hogy mi tesz jóvá egy terepjárót: vételár, fenntartási költség, fogyasztás, nagy méret, kis méret, erős motor, könnyű motor, egyszerű motor, kényelmes utastér, puritán utastér, terepszögek, gyári hasmagasság stb. Máris ütköznek a szempontok! Ha pl. terepre megyek mérni, akkor az a jó terepjáró, ahová befér az összes cucc. Ha viszont a szűk völgyekben járok, az a jó terepjáró, ami viszonylag keskeny és fordulékony. Ha a cég tankolja, az a jó terepjáró, ami megy, mint disznó. Ha én tankolom, az a jó, ha keveset fogyaszt. Ha családdal megyek kirándulni, az a jó, ha kényelmes, ha viszont agyaglabdás gumicsizmában kell beülnöm, az a jó, ha nem plüss fogad és slaggal ki lehet mosni a belteret. Bizonyos helyeken előny a nagy tömeg (tapadás), máshol pont emiatt ássa el magát a szekér. A sort még hosszasan lehetne folytatni. Ez a kérdés nagy és felesleges vitákat szokott itt generálni, szóval jobb lenne, ha nem mennénk bele, hiszen nincs egyértelmű válasz rá.

Előzmény: -Bazsa81- (44186)
Tie Creative Commons License 2013.10.06 0 0 44187

A mai kínálatból?

Defi, G, TLC, Iveco Massiff, Patrol, Pajero (a sorrend a véleményemet is tükrözi).

Suvoknál meg Disco IV, Range Rover, és esetleg a GL Merci, meg a Pathfinder. 

De a Landyn kívül igazándiból senki nem gyárt terepen is komolyan vehető civil suvot, csak nagy összkerekes budikat. 

Előzmény: -Bazsa81- (44186)
-Bazsa81- Creative Commons License 2013.10.05 0 0 44186

És akkor melyik a legjobb terepjáró? :D

 

Viccet félretéve melyik típusok bírják nálatok?

Előzmény: spapda (44183)
spapda Creative Commons License 2013.10.05 0 0 44185

Pedig reméltem, hogy rágerjedsz a sárga Citromra. De azért nem voltam messze a színfétisedtől! :)

Előzmény: fúrószár (44182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!