A tömîtès csere nem oldja meg az ùszò vagy tű szelep problèmát,de ugy tudom ezekhez az sem kaphatò már. A benzin szint nàlam is magas èn vizsgáltam ,tölcsèrről töltöttem fel egy vèkony cső rá húzásával.Az ùszò szint az ùszò ház fedelètől 13mmre van. Szerintem tul magas. Tű szelepet valamilyen más megoldással bele rakni talán, esetlegesen a simsonèt bele csavarozni menetet fúrni ide valahogy ,de az sem normál menet emelkedésű.
Nekem valószínűleg túlfolyik a karbim valahol (Varajet II) mert leállítás után néhány percel nagyon nehezen indul meg tol egy nagy feketét is a kipuffból és szép lassan az alapjárat is leeseget...
Lehet hogy nálad is ez a probléma!
Varajet II-höz lehet még tömítésszettet kapni szerintetek?
95 benzinnel igen. A tömîtès cserèt megpróbálom. Meleg motorral nem eseget le az alapjárat. A youtoube on több ugyanilyen ki hagyásos járású autót látok pierburg karbit mutatnak az autòkon.
Találtam leîrást erről a karbiròl időm nem volt még àt olvasni. A gyertyák feketék ,és mikor legutòb le vettem a csonkròl a karbit a csonkban , ált a benzin mert a torkok alatt sima a felület. Szerintem valami miat tul sok benzin árad belőle. Tű szelep nincs felakadva,az úszò szint tul magas szerintem. Az alapjáratot sem értem hogy mitől funkcionàl, de a fúvókàkat ki fújtam, a karbit àtmostam, átfújtam kompreszorral a jàratokat, valamit javult de nem jò most sem. A pieburg 2E3 nàl van egy alapjàrat szabàlyzò vagy kapcsolò mágnesszelep, ezen is van valamilyen màgnesszelep de nem a karbi oldalàba be fúrva. Az én karburàtoromnàl az oldalàn nem talàlok semmit csak egy furatot ahol a màsiknàl a 2e3nàl ott a szelep,ami úgy tudom fordulatszàm fölöt le zàr.
Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.
Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!
én egy karburátor hiba miatt nem cserélnék motort... bár azt is hozzátenném, ha eddig is benzinessel jártam volna, az tuti hogy nem 1.3 lett volna. Minimum 1.8, de inkább C20NE. Többet nem igazán fogyaszt, de sokkal jobb.
Örültem sikerült kuplungot cserêlnem ès ösze rakni.Azt hittem a dadogás kis fordulaton aprò hiba lesz de más oldalakon is a pierburg 2e2 karbi problémàiròl írnak. Egyenlőre várok hátha lesz karbi vagy megtalálom a hibát. Vagy eladom az egészet. Motor cserét menyiből tudnám megúszni? Sokat fogyaszt az ac t le tudnám elenőrizni ereszt e?
Sziasztok! Ùgy néz ki a karlburátorom valamivel jobb let de mèg mindig ingadozik az alapjárat. A karburátor fedelet le vève az ùszò szint szerintem tùl magas. Ha le veszem a fedelet kb 10 mm van a benzinszint ès a felső rèsz között . Milyen karburátorral lehet kiváltani a pieburg 2e karburátort?
Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.
Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!
1. AGS 750.-
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
A fenti posztot kérlek másold be amikor feliratkozol a listára, hogy mások is lássák miről van szó!
Egy kis infóra lenne szükségem. a Bal első fékem mindig beáll és félévente megeszik egy fékbetétet. A csúszka is beragad amin a nyereg van és a dugattyú is beszokott. Valami info lenne amivel ezt a dolgot meg tudnám szüntetni és ne kéne állandóan bejáratni ? ( a dugattyú a gumi védőt megeszi mindig emiatt. )
Kèrlek segîtsetek nekem! A gyujtô trafót ès az elektronikát ki cserèltem, a gyertyák tutira jók de mèg most is kihagyogat alapjáraton gáz adásra dadogòsan jár,de a fordulat emelkedèsèvel szèpen jár a motor.Mi lehet ?Nem tudok rá jönni. Karlburátor van ki kopva ? 1.3s 85 tipus
Régebben Proctor néven voltam itt. 2012-ben súlyos balesetem volt az Asconámmal azóta nem fórumoztam. Maradt pár alkatrészem amiktől megválnék. C20NE ECU, 1.8as hoz való légtömegmérő, fordulatszámmérős műszeregység, lámpák stb. Ascona C cuccokról van szó. Ha érdekel valami valakit írjatok e-mailt. laszlotury@gmail.com
Az autòmat összeraktam kuplung jó mostmár. A motor viszont ki hagyásosan jár ès hiába húzogatom le a pipát egyenkènt akkor viszont a 3 hengeres hangjából hagyogat ki bármelyik henger esetèben. Alapjárat sincs a fúvókát már átfújtam töbször is. A kihagyás periódikus egyforma ütemben törtrènik. Valaki tud erre a problèmára megoldást? Szelep esetleg megragadhatot? Igazábòl mindegyik hengernèl jelentkezik a problèma mert le húzogattam a gyertya kábelt.Az autó règóta ált már. Az olaj is régi benne 3 èves.
Még csupán annyit, hogy április végére tervezem, de még nem tudok pontos dátumot. Az is előfordulhat, hogy májusban lesz.... Sajnos most nagyon sok a bizonytalansági tényező, az azonban biztos, hogy ha rajtam múlik, nem marad el idén sem!!
A kép lemaradt. facen jopár képet töltöttem fel a felújitásról. Plato ledobva, fülke felemelve. Teljes alváz és fülke, plató lakatolást csinálok.anyagiakban..: 150volt a campo. Kb 150 az alkatrész, lemez, festék tömitő korong stb..
100 a papirozás. Motorja jó. Hajtás jó.
400-ért nem kapok semilyen felujitott pickupot frissen lakatolva.
és ezt magamnak csinálom. Nem sporolok se a 2-es, se a 4-es lemezzel. Se a cserélendő alkatrészekkel.
u.i.: aki megunná a fwd-t, elado lasz kb 2hónap mulva a g2 syncrom :) ascona áráért egy 4wd kuriozum :)
Az ékszijtárszát 4imbuszfejü csavar fogja, ékes, de könnyen lejön kicsi kopogtatással. A főtengely vezérmüszijjas fogaskereke ékes, csavar fogja. Elvileg lejön az is kopogtatással, de.. részemröl 50×6-os laposvasból csináltam lehúzot.
lényeg hogy a átlosan egyszere feszitsd, ne ferdén. Görgő nincs (csak dizelben)
Vizpumpa fesziti a szijjat (3csavar 13fejü, vagy imbusz) vezérmű tengelynél 15kulcsal tekered ki a csavart. Elég hosszú.. azt is elég lekocogtatni. Ékes. Pontosabban a tengelyen van egy pöcök, és a fogaskereken van egy kicsi luk.
fötengelyen is, és a fkereken is van jelölés a beállitáshoz.
Egyik se kúpos (csak a dizelnél az adagolo)
Nem egy nagy vasziszdasz kicserélni.
Szimeringet visszatenni nem olyan egyszerü. Pontosabban az, csak ovatosan, illetve részemről egy tompavégü krova fejjel kopogtattam a helyére. Szeret ferdén belemenni...
Ok köszönömszèpen el kèpzelhető járok ara,egy tel.számot ha kèrhetnèk a gabesz.mi074@citromail.hu email cimemre megköszönnèm azon tudnánk egyeztetni. Volna mèg kèrdèsem a főtengely vègèn lèvő szij tárcsával kapcsolatban amit csavar vagy anya fog. Elkèpzelhető bal menetes? Ès a vezèrmű szij hajtó görgője èkpályán van? Le húzó kell hozzá?
Az a baj én se találtam sehol.. Talán jó majd megnézem a hátsó üveget. A plexivel meg az a baj műszakin nem megy át vele.. Legyártatni meg igen nagyon horror..