"Aki mást tévedésbe ejt vagy tévedésben tart és ezzel kárt okoz..." Csalás tipikus esete. Csak egyszerűbb a kormánynak sikítozni, hogy új tényállást talált ki a szemét hasznautókereskedők megfogására, minthogy a T. Csendőrséggel betartassa a mostani szabályokat.
Téli gumiszettet kerestem a neten, találtam egy hírdetést abból a városból ahonnan az autó "származott". / Én kereskedőtől vettem, ő is beszámította./ Addig-addig beszéltünk míg "összeraktuk", egy ugyanazon kocsiról beszéltünk. Bevalotta, hogy ő cserélte /vagy tekergette/ az órát. Lelkiismereti okokból / de szerintem csak tartva a következményektől ha kiderül/ ezt elmondta a kereskedőnek is, de a kereskedő b..xott továbbadni eme csekély infót és xaré-hugyé beszámolva, majd busás haszonnal tovább adva, vigyorog. Komoly mosolytörlés lesz a vége.
Általában csak a km óra ECU-ban írják át, de az összes többi ECU is jegyzi a km állást. Így, ha ránézel pl a motorvezérlő-re és ott több km van, akkor manipulált a km óra.
Sajnos több példát is tudok.
Korábban írtam, hogy egy kolleganőm alfája lerobbant és megkért, hogy nézzek rá. A km óra szerint 79000km volt benne, a motorvezérlő szerint 99000km. Elvileg 40e-rel vette meg a 60e km futott autót!
Ismerősöm X5-ét nézegettem amíg vártunk a gyerekekre, tippeltem egy 250e km-re. Azt mondja adjam rá a gyújtást, 225000km. Majd mosolyogva, hogy adjak hozzá még 70e-t, ezt később szervízben tudta meg.
En is szeretem hogy erzetre huz mindig, nem ugy mint az alfa, de az viszont kenyelmes hosszu utakra:-) erzetre nincs az ami a bravoban de igy is szedi a labat:-)
Szivo motor mas. Itt a v8 ketszer akkora teljesitmenyel de nem rug csak huz folyamatosan:-) viszont jo vele huligankodni:-P
igen, nekem is csak kapar össze-vissza, pedig csak száraz úton mentem idén a téli kerekekkel még... viszont ilyenkor mindig dagad az ember mája mikor beül mellé valaki és dicsérik, hogy milyen jól megy (195ös gumi, 15ös felni, +4-5 fok volt) haveromnak vezettem a coupe 3as bmw-jét, 320i, 170ló szívó benya, hát azok után a bravo 2x jobban megy érzetre. hiába nyomtam oda kettesben, haverom megkérdezte a hátsó ülésről: ugye ez nem padló volt?! :D 13-14 a városi fogyasztása, 7l városon kívül, síri csend az autóban, gyönyörű maga az autó és megy is ettől függetlenül, látod, hogy mennek felfelé a mutatók, de semmit se érzel belőle. Más világ. Mindig is mondtam, hogy a bravo egy idegbeteg barom, főleg télen, kapar, pörög, húz minden fordulatról, még mindig imádom :)
van egy hely,ahol én is vettem, de már azóta átköltöztek (faragó u.25) ott csak olaszautó alkatrészek vannak, less el oda szerintem, de lehet, hogy Vinjo még postával is jobb árban tudja szerezni.
Gumicsere után mentem vele egy kanyart ASR nélkül. Kicsit vicces volt ez a keskeny gumi. Nagyon ovatosan kell nyomni mert elforog. A gyorsuláshoz valóban nem a teljesítmény a meghatároró, hanem a gumi.
Egy paraflu majd nekem is kéne vmikor... Van "futárom", de elméletileg megyek majd fel decemberben.
Egy kérdés: nem vettem észre, h valamelyik korábbi olajcserémből maradt egy bontatlan anyag. Lehet annak baja, mondjuk a korát, vagy az időjárási tényezőket figyelembevéve? (a garázsban volt, mínusz 10 is volt bent az elmúlt télen)
Elso hatso komplett ugy hogy en dobtam at itthon 400€ volt brembo tarcsa es lucas betet. Fekmeste.hu rol rendeltem de van egy EBC gyarto az dragabb de jobb;-)