Akkor leírom megint.Nem azt írtam, hogy miközben ülsz folyamatosan kapaszkodj, hanem hirtelen fékezés esetén! Aki a menetiránynak megfelelően ül, az a előtte lévő szék felső részébe tud kapaszkodni, míg aki háttal ül a menetiránynak azt maximum a padló fogja meg.
MHU-754 : A negyedik ajtónál lévő szélfogó üveg hiányzik. ( A menetiránynak háttal lévő üléseknél. ) Már nem azért, de ha én lettem volna buszvezető, ki nem vittem volna a kocsit a telepről. Egy hirtelen fékezésnél, vagy az ülő utas borul le, vagy esetleg egy álló utas borul az ülő utas nyakába. Kéretik mielőbb pótolni.
Plusz az élelmesebbek azt is tudják, hogy hogy kell állítani (BKV a C1-eseknél leírta kezelési utasításban, a többi cég és típus felé szájhagyomány útján terjed).
MHU735, 3-as és 4-es ajtó zárás után, szinte minden megállóban visszanyit, ha azt nyitják. Valamit kezdjenek legyenek szívesek a problémával, mert tragédiába illő, amit a kocsi a forgalomban művel és hogy sokszor e miatt kényszer zárást kell alkalmazni. Nem lehet egy leányálom végig dolgozni a napot vele.
Én többször hangoztattam, hogy szerintem hiba a sofőrre bízni az utastéri hőfokszabályzás kezelését. Teljesen automata rendszer kéne, amibe csak az arra jogosult műszakos tud belenyúlni, egyébként meg a program szerint dolgozik onnantól kezdve, hogy a gyújtáskulcs el lett fordítva.
Szerintem ezt az utasok szívnák meg a legjobban, mert teherautóra is keresnek embereket, de főleg buszsofőr nincs elég. Ha jelenlegi sofőrök 2-3 %-a lelép a kormány mögül, a metrópótlásnál már járatritkítás lehet szükséges máshol, hogy legyen elég ember aki a metrópótlókat viszi. Jelenleg az összes magyarországi autóbuszos cég súlyos munkaerő hiánnyal küzd, és a külföldi cégek is viszik az embereket el.
Annyit kéne a .............sofőröknek megérteni,hogy ha nem tetszik, lehet menni sóderszállító IFA-ra!!!!
Nem akar 50-100 utas azért fázni, vagy izzadni, mert a sofőrnek tetszik!!!
Miért nem a munkahelyén reklamál a sofőr, ha nem kellően zárt a fülkéje, miért az utasokat szívatja????
Azért mert a BKK, és a BKV nem ellenőrzi kellően az utazási körülményeit,sőt lassan már eltűr mindent,hogy az utasok kárára mindent lehet,
a ...........sofőröknek talán bele kellene gondolni, hogy ezek, ,az sofőrök àltal felidegesített utasok fizetik az életükért.
Úgyhogy reklamálás helyett ,csak szolgáltatói szemlélettel kellene vezetni,vagy mint már említettem lehet menni sódert szállítani!!!!!
Ha pedig értelmes beszélgetésbe bocsátkoznék, akkor ezt mondom:
Arról van szó, hogy az utas fizet egy szolgáltatásért - nem is keveset - , így aztán elvár a pénzéért egy bizonyos szolgáltatási színvonalat. És tudomásul kell venni, hogy ma ez a színvonal nem azt jeleni, hogy egyáltalán jön a busz, a sofőr pedig nem csukja rá a lábamra az ajtót, hanem az utasok nagyobbik részénél vannak bizonyos komfortbeli elvárások is - és itt senki nem többnyelvű napilap kínálatra, inasra vagy fűszoknyás lányokra gondol, a legtöbb utasnak épp elég, ha nem fagy meg, nem sül meg és nem esik-kel a buszon. Az utasnak nem dolga azzal foglalkozni - és köze sincs hozzá - , hogy a gépkocsivezető számára a munkáltatója milyen munkakörülményeket (pl. zárt fülke) biztosít. Ha az utas nem azt kapja a pénzéért amit minimálisan elvár, akkor rövid időn belül át fog ülni autóba, bicikliire vagy épp ahogy mondtad, gyalogolni fog. Egy dolgot ne felejts el: a busztól elpártoló utas aztán valóban nem fogja zavarni a sofőrt, csakhogy minden utasszámcsökkenés járatritkítást von magával, a járatritkítás miatt a szolgáltatónak elegendő lesz kisebb létszámot fenntartania - a többit majd kitalálod.