A spanyoloknál megjelent egy limitált széria (family néven), amiben a középső könyöklőn felhajtható monitor van a középső sor részére. Hogy/Hol lehetne ilyet beépítetni. Nem akarok két monitort a két gyereknek, de mivel elég gyakran ülnek 1500km-t a kocsiban megsajnáltam öket.
Per pillanat ugyan nincs a közelemben, ilyesmit én is kerestem, de: ez egy 6 lemezes egység, aminek az "ajtaját" oldalra lehet tolni, e mögött látszik a tár, amin van egy zöld gomb, ha azt nyomom, kiadja a tárat. Ehhez a lemezeknek bent kell lenniük a tárban, különben ki sem fér. A zöld gomb megnyomására reagál is, "dolgozik", de nem tudja a helyére tenni a félúton megállt lemezt, illetve annak tartóját. Amikor bekapcsol, feltételezem az első lemezt próbálja az olvasóhoz fordítani, de nem tudja mert ott (vagyis még előtte) a megakadt lemezbe ütközik. A zöld gomb megnyomása után, amikor az egész tárat szeretné kiadni, szintén ugyanebbe az akadályba ütközik, de nem fér ki, így ugynúgy megáll, mint az első esetben, nem erőlteti, nem teszi tönkre legalább magát.
Talán a zöld gomb környékén van tűhegyni lyuk - pl. áramszünet esetére - ami oldhatja a mechanikát, ha minden lemez bent van a tárban a helyén, jelen esetben azonban ehhez a lemezt kéne visszamozgatni a tárba. Nnna erre kéne valami trükk! Du. megnézem ismét,
Reakciódhoz hasonló ötletre, méginkább tapasztalatra vágyom, hogy bedugjak valahová valamit, és már jó is :D Járt már így valaki Közületek?
Általában a cd-lejátszókon van egy kis lyuk (tűhegyni), ahol benyúlva egy tűvel ki tudod hozni a tálcát (valami mechanikus reteszelést oldasz). Nézz meg nincs-e rajta valami hasonló.
Így jártam: 6 db-os gyári CD-tár van a vezetőülés alatt. A 3. vagy 4. lemez megállt valahol félúton, nem tud sem a tárba a helyére visszamenni, sem lejátszani nem lehet. látom, hogy megmozdul bekapcsoláskor, egy kicsit billen, aztán semmi. csipesszel próbáltam segíteni neki kimozdulni a holtpontról, amikor hallom/látom, hogy mozdítaná az elektronika, sikertelenül.
Bocs, csak ennyit sikerült alkotnom, mobillal készült meg emelő nélkül :) A belső részt nem tudtam fotózni, mert tele van utazóággyal meg babakocsival a csomagtartó.
Engem mikor legutobb hívtak feltettek egy kérdést 3 lehetséges válasszal. Mondtam a csókolomnak, hogy ez egyik sem jó válasz. Erre kiválasztott magától egyet. :-)
Ezt telefonos utókövetésnek hívják. A Renault-nál kötelező minden ügyfelet megkeresni telefonon 48 órán belül. A hívások eredményéből részben statisztika készül, részben ez a módszertan alkalmas az azonnali problémakezelésre (lásd GrG esetét), illetve más haszna is van.
Régebben a Renault-nak mi csináltuk az összes utókövetést (gyesen lévő kismamákkal), most hét szűk esztendő van, és a kereskedések maguk telefonálnak.
Ez utóbbi módszert mi csak szarpofozásnak hívjuk :-) (T.i. az, hogy a recepciós csajnak kiadjuk a munkát, hogy telefonálgasson, ha ráér, az leginkább csak a telefonszámla felduzzasztására alkalmas. Az "amatőrök" rossz kérdéseket tesznek fel (azt is rosszul), a problémás ügyfeleket eleve fel sem hívják, a problémákat nem jegyzik fel, vagy csak ritkán, az adatokat gond nélkül meghamisítják.)
Engem vásárlás után hívtak fel. Elmondtam, hogy mi nem tetszett a kocsi átadásánál és másnap a kereskedelmi vezető hívott, hogy tisztázzuk a dolgot, stb.
Hát, én 2007-ben a Privilege-m hez még feláras extraként vettem. A mostani, három hónapos SCIII Priviben már alapáras, de az egyel kisebb felszereltségben nincs benne, és úgy emlékszem, hogy nem is rendelhető.
Érdeklődnék Renault szervizesektől és persze aki már járt így, hogy titket is felhívnak egyes szakszervízben végzett munka után?
Amióta megvan a kocsim /2011.03.28/ 3x voltam szervízben /állapotfelmérés vásárláskor, nyelv átállítás, és legutóbb oldalüvegcserekor/, minden egyes látogatást követően rá 1 hétre felhívtak és érdeklődtek a szeríz és az ott végzett munka, udvariasság stb. után, hogy minden rendben volt-e?