Én meg nem azt hangsúlyoznám elsősorban, hogy milyen márka van a gazdaságban, mert ez csak magában hüleség. Az a lényeg elsősorban, hogy a technológiába illeszkedjen. Tehát nálam a talajmunkát csinálja a dög, az összes többit meg a kicsi. Ahol van 300 hektárnyi gazdaság ott van talajművelésre egy gondolom 150-220 lovas talajművelő, meg MTZ-k pótkocsizni, vetni, vegyszerezni, stb. Mert utóbbi gazdaságban szántóföldi növénytermesztés a profil elsősorban. Aki meg szőlőt termel annak meg ha MTZ-ben gondolkozik akkor a 422-es a jó választás, de mivel ez Magyarországon nem elterjedt gép, no meg azért egy szőlőben van ám vegyszerterhelés inkább választják a szénszűrős, légkondis kabinos nyugatit a pontos illesztésekkel. Embernél én úgy szoktam mondani, hogy ,,megfelelő embert a megfelelő helyre".
820.2-ről és felette jót eddig nem hallottam, csak átkozódást, de azt nagyon. Az egyik pont az a cimborám, akinek van régi kisfülkés 82, a kék 90 lovas, panorámás 80-as, 820.2, amivel már az első két évben megette az életét. Proxima, meg a 120 lovas új JD. Másik barátom oldalakat írt össze az 5 éves 820.2 hibáival. Szóval a .2-esektől felfelé nincs bizalmam hozzájuk. Hozzáteszem, hogy pl nünükével meg nagyon meg vagyok elégedve, de az is igaz, hogy ő nem a ruszki gyárban született.
3,2-es tárcsa, 3 fejes eke, és pár zöldséghez való munkagép. De van már neki kristálya is, muszáj volt neki venni. Meg szállítani szokott vele. De másik példánnyal is volt már baj eléggé. Egy műanyagost mondtak, hogy az valamennyire bevált. A többi mtz tulaj meg mélyen hallgat!
De évi 200-300 üzemórára eléggé drága játék egy új mtz is az én véleményem szerint.
Ha meg azt szeretné a tulaj, hogy gyorsan kiforogja az árát akkor még az újat is szegelheti párszor.
Ha annyira mtz kellene akkor is inkább egy normálisabb pár évest kellene venni, aztán azon kijavítani ami nem jó.
de csak baszott jönni nem találta a házszámot vagy nem akart dolgozni,tudod szakember csak válogat hisz nem a kinézetre kell trakit csinálni hanem a kis hibákat kijavitani,de van másik aki a tsz ben dolgozot!
Üdv.Mi is dolgozunk szét van kapv az 52 es.Kerekek leszedve hűtő kiszedve megyen javításra olajcsövek leszedve vagy 5 db is folyik munkahenger kiszedve kompresszor már kész fék rendbe csak be kell állítani kormány belőve méga vezetékelés lámpák és a bal sárvédőt kell kihegeszteni.majd csinálok róla képeket.Méga pótkocsinak neki se álltunk és 11 én mennek műszakira és mindjárt ittvan.
Ezerből 1....... Biztos, hogy a traktorral van baj csak? Milyen munkagépeket húzgál. Ezért mondtam azt, hogy van egy nagyságú földterület ahol az mtz bőven elég és van egy akkora már ahova kell a nagyobb "minőségibb" gép.
Egy XY márkájú és egy mtz kötelező szervíz díjait nézzük csak.... 1szeri nyugati összegéből a 820.4-es gyerekbetegségei ki van javítva....
üdv. katalog.én nem szóllok hozzá a vitához,inkábbb infora lenne szükségem.szó van az mtz hidr. elosztóműről,néha emel,de inkább nem,egy éve kicseréltem a vez szelepet,mert mondták,h. minek cseréljek kabátot,ha csak a gomb rosssz,de az is csak50 motorórát birta,cseréljrm a kabátot,vagy szórakozzak vele még,még...
Vetőgépen nekem csak a áttételt kell állítani van 4 sebbeség és ahhoz 4 féle tőtáv 18-22-26-30 cm mást nem kell rajta állítani, se kukoricánál se napránál.
Még a kombi rögtörőjébe kellesz csináltatni 2-3db dolomit perselyt tartaléknak.
Zsírt azt énis elkentem 2 kilót biztos az elmúlt napokban.... még az Spc van hátra az üzembehelyezendő gépek közül. Bepakolni a vetőelemeket, csöveket, szíjjakat, nyomjelző munkahengert felrakni..... Ja, és zsírozníííííí.... :)
Én is hivtam a szakit Április 8án kell hivni hogy mikor csinálja meg,addig még elkel vettni pár hold forgót,lökni belefele az üzemórát,még csak 102 vanbenne eddig 5 üzemóra fahordás! Azt mondja nem sok baja van,de élöben derül ki!