Keresés

Részletes keresés

wakond83 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 1365

Üdv.

 

értem, akkor még jó,hogy a scarához vett szivacsot odaadtam a vevőnek.

kérdésem az még, hogy szerinted erre rámegy a 150-es henger csak úgy

minden átalakíás nélkül? fúvóka meg ilyesmikre gondolok meg főtengely....ect

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (1364)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 1364

Udv!

Jo valasztas volt people jobb mind a keeway. Sok gobdod motorikusan nem lesz vele sot szinte semmi. A leszuro papirbetetes es azt csak cserelni lehet mosni nem.

Udv!

Előzmény: wakond83 (1362)
wakond83 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 1363

És majdnem elfelejtettem,

innentől kezdve átköltözöm az index kymco fórumára.

aki szeretne kérdezni, vagy csak hiányol, ott megtalál, de azért ide is benézek:)

 

U:I:

 

van egy ilyenem eladó:

 

http://aprod.hu/hirdetes/uj-d-i-d-vezermu-lanc-leonardo-scarabeo-malaguti-piaggio-aprilia-ID1fuhL.html#7f361e3833

wakond83 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 1362

Üdv.

 

e-mail-ed után kicsit körbenéztem, vaciláltam egy Keeway Arn 125 mocin,

vagy egy Kymco agility 125 city, vagy a Kymco People s 125.

végül a mérete miatt kiesett a keeway, kényelmetlen volt, Agility-t nem is

találtam elfogadható áron sehol, meg kissebb mint a People s.

így maradt ez, elég elfogadhatóan néz ki, nem kicsit

Honda SH koppintás, és az ülése meg Leonardo-s:)))

de dupla teleszkópos hátul, és léghűtéses, így ez a két gond kilőve:)

csak a sisaktatrójába nem fér bele a nyitott XL-es bukóm!!

az már milyen?:))))

kell egy doboz hátra és okés lesz.

szerelése hasonlít a leóhoz, kiveszem a sisaktartót, és jóformán mindenhez hozzáfész.

a műanyagokra akkor nagyon odafigyelek, köszi a tanácsot!

ami szimpatikus, hogy ledes az index és a féklámpa, meg a hátsó helyzetjelző, így ezekkel

sem lesz problémám az biztos. mire figyeljek oda, ismersz típushibákat?

 

Üdv,

Balázs

 

Előzmény: Szere28 (1361)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 1361

Udv!

Az nem rossz motor csak a muanyagokra kell figyelni mert torik mind a ropi. 

Udv!

Előzmény: wakond83 (1360)
wakond83 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 1360

Üdv.

 

igazából nem volt tervben az eladás ez ilyen hírtelen ötlettől

vezérelt eladás volt. egy nap alatt elvitték.

most egy kymco people s 125 tulaja vagyok:))

nagyon más, sokkal csendesebben, jár olyan fura az egész, még.

Előzmény: NDani (1359)
NDani Creative Commons License 2013.07.11 0 0 1359

Szia!

Ejha visszautasíthatatlan ajánlatot kaptál a gyári gépezetre?

Igen, második opcióként villacsere, Zoli szervett nekem patront, jó lenne azt beletenni, ha már...

 

Előzmény: wakond83 (1358)
wakond83 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 1358

Üdv.

 

vasárnap óta nincs scarabeom, átnyergeltem Kymco-ra.

patronos felvetésedre az a véleményem, nem lenne olcsóbb

egy komplett bonttott villa, ami tuti jó?

NDani Creative Commons License 2013.07.11 0 0 1357

akarom mondani SH-k :)

Előzmény: NDani (1356)
NDani Creative Commons License 2013.07.11 0 0 1356

Hondából az SR-ek a nagykerekűek.

 

Patronos felvetésemre senkinek semmi tippje? :(

 

Előzmény: wakond83 (1353)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.10 0 0 1355

Udv!

Ugyan annyi mind a 150-esnek. No ezt jol mrg azt mondtam

Udv!

Előzmény: Allbee (1354)
Allbee Creative Commons License 2013.07.10 0 0 1354

Üdvözlet!

 

Mondja meg valaki nekem, hogy mennyi a szelephézaga a scara 200(176)-asnak?

 

Köszi!!

wakond83 Creative Commons License 2013.07.10 0 0 1353

Piaggio Liberty ez létezik.

Aprilia Scarabeo 50 4T ez is létezik.

Honda meg passz:)

 

 

 

Előzmény: jedi78 (1352)
jedi78 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 1352

Na ,ezt lehet nem jól írtam ,A Liberty az Piaggio talán ?Nem értek ezekhez.

Lényeg az hogy Honda vagy Aprilia,mindenképpen nagykerekű a tartóssághoz ez is hozzátartozik,ezeken ajó utakon.

Előzmény: jedi78 (1351)
jedi78 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 1351

Köszönöm válaszod! A négy ütem szerényebb teljesítménye , de tartósabb motor ,kedvezőbb fogyasztás végett gondoltam.

Két befutó van , a Scarabeo ill. Honda Liberty.Kipróbálom mindkettőt ,aztán dönteni fofok :).

Előzmény: peter-71 (1345)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 1350

Ja igen es a cool feliratnal a csavar kitekeresel lehet a vizet leengedni.

Udv!

Előzmény: airwin2162 (1348)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 1349

Udv!

Az a kisebb az olajleereszto csavar igazabol. Amit te kitekertel az az olajszivatyunak a csavarja. Ott van egy fem szuro amit lehet tisztitani es ott nem folyik ki az osszes olaj.

Udv!

Előzmény: airwin2162 (1348)
airwin2162 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 1348

Köszönöm a segítséget ,sikerült az olajcsere, csak az olajleeresztőcsavarhoz kellett szaladgálnom szerszámért. Az olajleeresztő közelében volt egy másik kisebb  hasonló leeresztő csavar ,az mi lehet?  illetve haladnék tovább , a hűtőfolyadékcserével ,az hol tudom leengedni ?  előre is köszi  Ervin.

 

Előzmény: Zoley69 (1325)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 1347

Udv!

A blokjara ha rotaxos. Arany arban minden hozza es surun meghal.

Udv!

Előzmény: mamuth75 (1343)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 1346

Udv!

Azt mi bajod a volt a valtojaval. Egyszeru mind a faek. Nekem semmi gondom vele pedig mar 5 gangos de a negyel sem volt gond.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1345)
peter-71 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 1345

Szere 28: nem szidtam a Simsont csak azt írtam, hogy kifogtam egy összekókányolt SR50-est. No meg azért valjuk be, hogy annak a váltója egy elcseszett konstrukció... A Schwalbe váltóját jobban szerettem.

 

Beleástam magam a témába és sok helyen illetve hozzáértők ajánlották, hogy 1999-2005 közötti, kétütemű, Minarelli blokkos a szerencsés választás. Azzal indokolták, hogy lendületesen lehet vele közlekedni, jó a fogyasztása, strapabíró és ha esetleg mégis alkatrész kell hozzá nem megy rá ingem-gatyám. A négyüteműt eddig senki sem ajánlotta. Egyetlen kétütemű negatívumként a valamivel több fogyasztás + 2T olaj költségét említették, viszont sokkal egyszerűbb szerkezetről beszélünk ami javítás esetén erősen pénztárca kímélő tud lenni.

Még csak nem is füstöl ha jó minőségű olajat használsz. (Volt olyan négyüteműt árusító fazon, aki azt mondta, hogy rühelli a füstölő kétüteműeket :-))

Ennyit tudok mondani neked, mint egy másfél hónapig keresgélő, majd pár nappal ezelőtt Scara tulajdonossá váló újdonsült robogós. :-)

 

 

Előzmény: jedi78 (1344)
jedi78 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 1344

Sziasztok!

 

Aprilia Scarabeo 50-es robogót szeretnék vásárolni ,mindenapi használatra . Lenne egy pár kérdésem , ha lehet .

Két vagy négy ütemüt érdemes venni ? Mennyire megbízhatóak ? Vélemény, tapasztalat  érdekelne.

Nem 18éves vagyok nem hajtani ,villogni kell,megbízható motort szeretnék , simsont szeretném cserélni, megy a többi közé a gyüjteménybe :).

Válaszokat köszönöm!!

 

 

mamuth75 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 1343

Üdv !

Szemezgetek egy 150-es scarabeo-val. Mire figyeljek,mit nézzek meg ha megveszem ?

Előre is köszönöm a segítséget!

Szere28 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 1342

Udv!

Hat nem tudom mi fejletebb ezen mind egy simsonon?! Nekem is van egy szinyom nekem semmi bajom vele. igaz a szinyo mar csak hobbi motor de regen majd egy evtizedig nyuztam. No mind is. Alacsonyabb indulasi fordulatott ugy lehet elerni h gyengebb kuplungrogot tesz be az ember.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1341)
peter-71 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 1341

Sok cikket olvastam a dolog formai rendezetlenségéről, de nagyon köszi a választ, akkor nyüstölöm a cincogót! :-)

Utoljára egy Simson robogóm volt, azzal jó sokat szívtam :-).

Ez azért érzetre is sokkal fejlettebb technológia. :-) Azt egy kicsit nehezen szokom, hogy viszonylag nagyobb gázzal kapja el a hajtást, akkor viszont megindul mint a golyó. Most már legalább tudom, hogy a suhancok nem motorgyilkosság céllal húznak neki oda a zöld lámpánál, hanem azért mert ez így van kitalálva. Lehet ezen valahol állítani, hogy mondjuk alacsonyabb fordulaton elkezdken hajtani? Vagy egy így fix?

 

Üdv.:

Péter

Előzmény: Szere28 (1340)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 1340

Udv!

Azok nem igen foglalkoznak h 50ccm e  vagy sem. Tudjak ok jol h menyik otvenes es melyik nem. Nem hulyek mind gondolna az ember. Legyen egy ervenyes biztositasod meg egy megfelelo kategorias jogszid es mehet mind a mergezett eger.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1339)
peter-71 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 1339

Tizenpár éve nem foglalkoztam a kétkerekű témával, most viszont, hogy vettem egy robit egy kicsit utána néztem.

Meglepődtem, hogy például 2 tükör kell. Nagyon jó, a jobb oldali bele van törve, majd ki kell fúrnia csonkot...

De van itt más is. Mi is van ezzel a beütött CM 50 -el. Gondolom ritka az a Scarabeo amelyikben találni ilyet?

A közlekedésiek szokták keresni? Az enyém garantáltan 49 köbcentis, meg is van róla az olasz tanusítvány és a forgalmi is.

Ez elegendő, vagy (mintha valahol olvastam volna) el kell menni a NKH-hoz, hogy beüssenek valamit?

Kiváncsi vagyok a gyakorlottak véleményére.

NDani Creative Commons License 2013.07.07 0 0 1338

A témában még ezt a részletes ábrát találtam:

Előzmény: NDani (1337)
NDani Creative Commons License 2013.07.07 0 0 1337

Sziasztok,

segítséget véleményt szeretnék kérni tőletek, patront szeretnék tenni az 50-esmbe, eddig felső közdarabot kerestem hozzá, de most megnéztem jobban, az új teló (patron) megfelelő hosszúságúnak tűnik mindenféle közdarab nélkül, nem vagyok benne biztos, hogy kell ide bármilyen közdarab. Jelenleg alul nincs semmi a villaszárban, de felül meg anya nélkül mintha egy patron felső része lenne benne:

Levettem róla a műanyag zégert, de továbbra is masszívan benne van, nem tudom kiütni, az imbusz el van nyalva benne, tehát mozdítani sem bírom. Ilyen az csere teteje, nekem egyformának tűnnek:

Szerintem egy beletört régi patron van begyógyulva benne...lehet?

Hogy tudom kíműteni onnan ha egyáltalán jól gondolom...?

Köszi, üdv.

Szere28 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 1336

Udv!

Hat igy leirni nem tudom neked pontosan. De egyszeruen mind a kocsiknak az olajpumpalyuk ugyan az az elv. Semmi kacifant. Fotengelyrol kap egy hajtast ami meghajtja a pumpat. Az h maga a pumpa kialakitass milyen az valtozo. Fogaskerekestol kezdbe aszimetrikus  a dugatyusig sok fele letezik van vezeret nem vezerelt. Az h neked milyen van benne pontosan igy nem tudom. De pumpa hibba nagyon ritka amikor tenylegesen amiatt hall meg a motorblok. Inkabb karbantartas hianya vagy elfelejt olajat tolteni a tartalyba rakni meg ilyen aprosag. Vagy rossz olajal jar es azert megy tonkre a pumpa vagy elszakad az olajcso. Meg ilyenek vannak. A benzinbe olaj mind regen mar nem divat. Foleg azert mert ott csak akkor volt kenes mikor a gazt huzta az ember. Meg pumpasnal mindig van megfelelo olaj meg motorfekuzemnel is.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!