Jo valasztas volt people jobb mind a keeway. Sok gobdod motorikusan nem lesz vele sot szinte semmi. A leszuro papirbetetes es azt csak cserelni lehet mosni nem.
Az a kisebb az olajleereszto csavar igazabol. Amit te kitekertel az az olajszivatyunak a csavarja. Ott van egy fem szuro amit lehet tisztitani es ott nem folyik ki az osszes olaj.
Köszönöm a segítséget ,sikerült az olajcsere, csak az olajleeresztőcsavarhoz kellett szaladgálnom szerszámért. Az olajleeresztő közelében volt egy másik kisebb hasonló leeresztő csavar ,az mi lehet? illetve haladnék tovább , a hűtőfolyadékcserével ,az hol tudom leengedni ? előre is köszi Ervin.
Szere 28: nem szidtam a Simsont csak azt írtam, hogy kifogtam egy összekókányolt SR50-est. No meg azért valjuk be, hogy annak a váltója egy elcseszett konstrukció... A Schwalbe váltóját jobban szerettem.
Beleástam magam a témába és sok helyen illetve hozzáértők ajánlották, hogy 1999-2005 közötti, kétütemű, Minarelli blokkos a szerencsés választás. Azzal indokolták, hogy lendületesen lehet vele közlekedni, jó a fogyasztása, strapabíró és ha esetleg mégis alkatrész kell hozzá nem megy rá ingem-gatyám. A négyüteműt eddig senki sem ajánlotta. Egyetlen kétütemű negatívumként a valamivel több fogyasztás + 2T olaj költségét említették, viszont sokkal egyszerűbb szerkezetről beszélünk ami javítás esetén erősen pénztárca kímélő tud lenni.
Még csak nem is füstöl ha jó minőségű olajat használsz. (Volt olyan négyüteműt árusító fazon, aki azt mondta, hogy rühelli a füstölő kétüteműeket :-))
Ennyit tudok mondani neked, mint egy másfél hónapig keresgélő, majd pár nappal ezelőtt Scara tulajdonossá váló újdonsült robogós. :-)
Hat nem tudom mi fejletebb ezen mind egy simsonon?! Nekem is van egy szinyom nekem semmi bajom vele. igaz a szinyo mar csak hobbi motor de regen majd egy evtizedig nyuztam. No mind is. Alacsonyabb indulasi fordulatott ugy lehet elerni h gyengebb kuplungrogot tesz be az ember.
Sok cikket olvastam a dolog formai rendezetlenségéről, de nagyon köszi a választ, akkor nyüstölöm a cincogót! :-)
Utoljára egy Simson robogóm volt, azzal jó sokat szívtam :-).
Ez azért érzetre is sokkal fejlettebb technológia. :-) Azt egy kicsit nehezen szokom, hogy viszonylag nagyobb gázzal kapja el a hajtást, akkor viszont megindul mint a golyó. Most már legalább tudom, hogy a suhancok nem motorgyilkosság céllal húznak neki oda a zöld lámpánál, hanem azért mert ez így van kitalálva. Lehet ezen valahol állítani, hogy mondjuk alacsonyabb fordulaton elkezdken hajtani? Vagy egy így fix?
Azok nem igen foglalkoznak h 50ccm e vagy sem. Tudjak ok jol h menyik otvenes es melyik nem. Nem hulyek mind gondolna az ember. Legyen egy ervenyes biztositasod meg egy megfelelo kategorias jogszid es mehet mind a mergezett eger.
segítséget véleményt szeretnék kérni tőletek, patront szeretnék tenni az 50-esmbe, eddig felső közdarabot kerestem hozzá, de most megnéztem jobban, az új teló (patron) megfelelő hosszúságúnak tűnik mindenféle közdarab nélkül, nem vagyok benne biztos, hogy kell ide bármilyen közdarab. Jelenleg alul nincs semmi a villaszárban, de felül meg anya nélkül mintha egy patron felső része lenne benne:
Levettem róla a műanyag zégert, de továbbra is masszívan benne van, nem tudom kiütni, az imbusz el van nyalva benne, tehát mozdítani sem bírom. Ilyen az csere teteje, nekem egyformának tűnnek:
Szerintem egy beletört régi patron van begyógyulva benne...lehet?
Hogy tudom kíműteni onnan ha egyáltalán jól gondolom...?
Hat igy leirni nem tudom neked pontosan. De egyszeruen mind a kocsiknak az olajpumpalyuk ugyan az az elv. Semmi kacifant. Fotengelyrol kap egy hajtast ami meghajtja a pumpat. Az h maga a pumpa kialakitass milyen az valtozo. Fogaskerekestol kezdbe aszimetrikus a dugatyusig sok fele letezik van vezeret nem vezerelt. Az h neked milyen van benne pontosan igy nem tudom. De pumpa hibba nagyon ritka amikor tenylegesen amiatt hall meg a motorblok. Inkabb karbantartas hianya vagy elfelejt olajat tolteni a tartalyba rakni meg ilyen aprosag. Vagy rossz olajal jar es azert megy tonkre a pumpa vagy elszakad az olajcso. Meg ilyenek vannak. A benzinbe olaj mind regen mar nem divat. Foleg azert mert ott csak akkor volt kenes mikor a gazt huzta az ember. Meg pumpasnal mindig van megfelelo olaj meg motorfekuzemnel is.