Ha a kinyomás közben és a pedáltól hallasz nyikorgás-szerű hangot, az simán lehet a pedál forgáspontjának kenési hiányából adódó hang. Szerintem gyakorlatilag mindenkinek hallható valamilyen mértékben.
Igen en irtam kinyomaskor nyikorgott illetve hangot adott ki. Nemtudom igaz e de javasoljak a cseret 120.000km utan:-) allitolag. Ezt a szervizes srac mondta de nemszoktak az ugyfelek cserelni.attol is fugg hogy mennyire hasznaljak varosba. Mivel volt karesemenyem es nem mindent csereltek csak javitottak de szamlan szerepelt mint csere ezert belefert a kuplung es a csapagy a valtoban igy nagysagrendileg egy 350 volt.azota a kuplungom mint a vaj.
Szemes kávét nehezebb beszerezni, többnyire drágább is a daráltnál, kisebb is a választék, a kiszerelés meg jóval nagyobb. (most nem barista boltokra gondolok, hanem egyszerű élelmiszer-boltokra.)
Ha a cél a full automata, akkor ez egy jó ár-értékű megoldás.
"Kissé" félreérthetően írtam. Én csak egy nem automata Gaggia presszógépre gondoltam, igazából nem karosra. Egy olyan embernek, aki full automatát szeretne, egy karos (pumpás) gép tuti kihívás lenne...:-))
Viszont a karos Pavoni, azért más árkategória. :-)
Hát tiltásig nem forgott az biztos. Egyébként lehet hogy talán az enyém a legöregebb ( 2007.11.10. átvétel ) de talán a legkevesebbet futott nincs meg a 23000 km. És nekem elég lenne egy tank hónapokig is. :-)
Pár napja is megcsúsztattam reggel.Ugyanaz a kanyar, jobbos, emelkedik és olyan mintha lenne benne valami kis szintkülönbség, mert ha kellően gyorsan ereszti be az ember, akkor érezhetően elindul keresztbe és csúszik is egy kicsit kifelé.
Nem értetted. Nem az volt a lényeg, hogy ki mennyire ápolja, hanem alkalomadtán mennyire huligánkodik:-) Néha neked is voltak sztorijaid, ezeket megjegyezte a fedélzeti komp.:-)
Én pont 5éve a mai napon vettem át a Bravicseket,megérte az árát.Sok kellemes emlék volt vele.Remélem lesz még a Fiatnak ilyen jó ajánlata a kompakt klasszében.